نرخ‌های بریتانیا و داده‌های ایالات متحده موجب افزایش GBP/USD می‌شوند


GBP/USD قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • بازده طلایی به دلیل افزایش مجدد انتظارات افزایش نرخ در بریتانیا به شدت بالاتر می رود.
  • صندوق بین المللی پول 180 را در مورد چشم انداز رشد انگلستان انجام می دهد.
  • کمی در راه داده های بریتانیا در هفته آینده.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

ارقام این هفته نشان دادند که تورم اصلی بریتانیا دوباره به تک رقمی سقوط کرد، اما نتوانست انتظارات تحلیلگران را برآورده کند، در حالی که قرائت اصلی به سطوحی که آخرین بار در سه دهه پیش مشاهده شده بود، افزایش یافت. در حالی که افزایش قیمت انرژی شروع به کاهش کرد، به ویژه قیمت مواد غذایی به افزایش خود ادامه داد و مصرف کنندگان را تحت فشار قرار داد. بازارهای مالی پیش‌بینی می‌کنند که نرخ بانکی از سطح کنونی 4.5 درصد به حداقل 5 درصد طی چند جلسه بعدی با برخی پیش‌بینی‌کنندگان جنگ‌طلب که نشان می‌دهند بانک مرکزی انگلیس برای کاهش میزان چسبندگی باید به 5.5 درصد برسد، افزایش خواهد یافت. فشارهای قیمتی

image1.png

بازار طلایی بریتانیا سرنخ خود را از گزارش تورم و متعاقب آن انتظارات افزایش نرخ بهره گرفته است. بازدهی در سراسر منحنی به بالاترین حد چند ماهه رسید زیرا فعالان بازار برای پول خود حق بیمه ریسک بیشتری را طلب کردند. منحنی طلایی 2-10 بریتانیا بیشتر معکوس شد، هشداری مبنی بر اینکه بریتانیا به احتمال زیاد به سمت رکود پیش می رود، برخلاف آخرین به روز رسانی صندوق بین المللی پول. صندوق بین المللی پول (IMF) این هفته چشم انداز رشد بریتانیا را ارتقا داد و اعلام کرد که رکود در حال حاضر بعید است. پیش‌بینی‌های کارکنان اکنون رشد 0.4 درصدی اقتصاد بریتانیا را در سه ماهه دوم در مقایسه با انقباض 0.6 درصدی پیش‌بینی‌شده توسط صندوق در ژانویه نشان می‌دهد. آخرین شاخص‌های PMI S&P انگلستان همچنین پیش‌بینی می‌کنند که اقتصاد بریتانیا در سه ماهه دوم 0.4 درصد رشد خواهد کرد.

پوند بریتانیا (GBP/USD) آخرین: IMF U-Turn، PMI بریتانیا، مذاکرات بدهی ایالات متحده

نمودار روزانه بازده طلایی 2 ساله انگلستان

image2.png

تقویم اقتصادی هفته آینده اطلاعات یا رویدادهای مهم بریتانیا را نشان نمی دهد. با این حال، اسناد ایالات متحده تعداد انگشت شماری از نسخه های مهم را با گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه آینده نشان می دهد. بازار کار ایالات متحده همچنان قوی است و یکی از دلایلی است که تورم در ایالات متحده از کاهش هر گونه حرکت معنی‌دار خودداری می‌کند.

image3.png

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده‌ها، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

برای پایان دادن به رویدادهای هفته آینده، مذاکرات سقف بدهی ایالات متحده وارد چیزی می شود که احتمالاً با نزدیک شدن به تاریخ X، یعنی 1 ژوئن، به مرحله اصلی تبدیل می شود. آخرین صحبت از ایالات متحده این است که دو طرف اکنون بسیار به دستیابی به توافق نزدیک شده اند، اگرچه باید دید که آیا آنها می توانند به موقع به توافق برسند یا خیر.

بلوز سقف بدهی، قسمت 79. اگر ایالات متحده نکول کند چه اتفاقی می افتد؟

کابل (GBP/USD) تحت تأثیر دلار آمریکا قوی و انتظارات نرخ بالای بریتانیا در هفته آینده باقی خواهد ماند. در هفته چهار روزه احتمالاً شاهد افزایش نوسانات پوند/دلار آمریکا در مورد انتشار داده های ایالات متحده و مذاکرات سقف بدهی خواهیم بود. این جفت ارز دیروز و امروز دستگیره 1.2300 را آزمایش کرد و رد کرد و در حالی که این رقم بزرگ همچنان در نظر است، منطقی است که انتظار داشت دوباره آزمایش شود. علاوه بر چشم انداز منفی، GBP/USD اکنون کمتر از میانگین متحرک 20 و 50 روزه معامله می شود، اگرچه این جفت ارز با استفاده از اندیکاتور CCI بیش از حد فروخته شده است. نوسانات در کابل کم است و به نظر می رسد با انتشار همه داده ها و رویدادهای کلان هفته آینده، این وضعیت تغییر کند.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 26 مه 2023

image4.png

نمودار از طریق TradingView




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

سلام

روزانه -7٪ -2٪ -5٪
هفتگی 9% -17٪ -3٪

سیگنال های معامله گر خرده فروشی مخلوط هستند

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 57.83 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.37 به 1 است. معامله گران نت شورت 1.79 درصد کمتر از دیروز و 7.38 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد بیشتر سوگیری تجاری GBP/USD مختلط است.

نظر شما در مورد GBP/USD – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.




منبع: https://www.dailyfx.com/news/british-pound-week-ahead-uk-rates-and-us-data-will-drive-gbp-usd-20230526.html

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج