نقطه ورود “عالی” را برای ریسک کمتر و پاداش بیشتر انتخاب کنید » تجارت در بازار را بیاموزید

هدف من این است که بازارهای مورد علاقه‌ام را به سرعت اسکن کنم تا تجارت کنم و سپس به دنبال سیگنال‌ها/الگوهای تجاری واضحی بگردم که مزیتی را در بازار به من می‌دهند. اگر یکی را پیدا کنم، آن معامله را با یافتن دلایلی که از معامله پشتیبانی می کند یا با ساختار بازار اطراف منطقی است، فیلتر می کنم. در این مرحله، من همچنین می بینم که آیا معامله ممکن است منطقی نباشد؟ فقط به این دلیل که یک سیگنال بالقوه پیدا می کنم به این معنی نیست که همیشه آن را معامله می کنم. اگر سیگنالی دارای تلاقی حمایتی کم یا بدون وجود باشد، احتمالاً آن را معامله نمی کنم.

در نهایت، نمودار روزانه بزرگنمایی شده سیگنال پین باری را که در حال معامله هستیم می بینیم. توجه داشته باشید که هیچ ورود مجدد / ترفندی در اینجا امکان پذیر نبود، اما این معامله همچنان پتانسیل پاداش 2R خوبی داشت، زیرا پشتیبانی بعدی تا زمانی که کاملاً پایین نیامده بود، همانطور که در زیر مشاهده می کنید. معاملاتی مانند این که در یک سطح کلیدی / منطقه رویداد شکل می‌گیرند و روند را پشت سر می‌گذارند و به صورت روزانه و هفتگی معنا پیدا می‌کنند، اغلب منجر به حرکت‌های سریع و بزرگ می‌شوند…

توجه داشته باشید: در حالی که واقعاً یک ورود تجاری “عالی” وجود ندارد، ما همچنان می‌توانیم به دنبال معاملاتی باشیم که بیشترین “وزن” یا تلاقی را در پشت خود دارند.

امیدوارم مهمترین چیزی که از درس امروز برداشت کنید این است که بهترین معاملات معاملاتی هستند که با عوامل حمایتی متعدد شکل می گیرند. در تمام مثال‌های بالا، روند واقعاً واضح بود و سیگنال‌ها در سطح کلیدی در بازار شکل گرفتند. هنگامی که دانش و درک آنچه را که به دنبال آن هستید به دست آورید، این چیزها نباید دشوار باشد. با این حال، یک “هنر و علم” در آن وجود دارد که برای خوب شدن در آن به مقداری آموزش، زمان و احساس نیاز دارد.

کامل 33

مثال 3:

کامل 22

اگر می‌خواهید در آن موفق شوید، باید واقعاً در این «مدت طولانی» باشید، زیرا معامله‌گری آزمون نهایی خود است. بازار تمام عیوب انسانی شما را آشکار می کند و اینکه چقدر طول می کشد تا واقعاً شروع به کسب درآمد ثابت در معاملات کنید یا اینکه همه این کارها را انجام دهید، بیشتر به این بستگی دارد که چقدر سریع یا اینکه می توانید این معایب را بپذیرید و آنها را اصلاح کنید. در حالی که این بخش از تجارت آسان نیست، افرادی هستند که می توانند به شما کمک کنند. معامله‌گران دیگری که می‌دانند می‌خواهید چه کاری انجام دهید و در چه شرایطی قرار دارید.

نمودار زیر نمای هفتگی نمودار روزانه بالا را نشان می دهد. اغلب، هنگامی که معامله ای را در روز یا 4 ساعت پیدا می کنم، نمودار هفتگی را بررسی می کنم تا ببینم که این سیگنال در چارچوب زمانی بلندمدت چه معنایی دارد یا اصلاً منطقی است. در این مورد، نوار پین در روز بالا، در یک سطح مقاومت کلیدی بسیار قدرتمند / منطقه رویداد در نمودار هفتگی، همانطور که در زیر می بینیم، تشکیل می شود. همچنین مطابق با روند نزولی موجود در نمودارهای روزانه و هفتگی شکل گرفت.

در نمودار بعدی، ما در حال بررسی هستیم که ببینیم این سیگنال نوار پین دارای چه شواهدی است. در این مورد، قطعا شواهد کافی برای تضمین ورود تجارت وجود دارد. طبق نمودار زیر، بازار در یک روند نزولی چند ماهه قرار داشت و سیگنال پس از عقب نشینی به سمت مقاومت و در آن منطقه مقاومت کلیدی شکل گرفته بود. خود سیگنال نیز خوب و واضح بود، در ذهن من این معامله یک “برو” بود و تنها کاری که باید انجام می‌دادیم این بود که آن را تنظیم کنیم، “ماشه” را بکشیم و برویم فیلم تماشا کنیم یا گلف بازی کنیم یا هر چیزی که دوست دارید برای انجام، فقط تمام روز پس از پخش زنده به معامله خیره نشوید.

در نهایت، اگر سیگنالی را پیدا کنم که معیارهای من را برآورده کند و در ساختار بازار اطراف (تلاقی) منطقی باشد، بهترین و منطقی ترین راه را برای ورود به آن با هدف بهترین جایگاه ضرر و پاداش بالقوه ریسک بالا پیدا خواهم کرد. .

بزرگنمایی سیگنال در نمودار روزانه به ما نشان می دهد که حتی با توقف ضرر درست بالای اولین میله دنباله دار بالا (و فراتر از سطح) باز هم پاداش ریسک بالقوه بزرگی در این معامله وجود دارد زیرا این بازار واقعاً در یک وضعیت قرار داشت. روند فراری این نوع روندها برای هرمی شدن در موقعیت ها و کسب سود بزرگ بهترین هستند. توجه داشته باشید که فقط در یک موقعیت در اینجا می توانید به راحتی یک سود 5R به دست آورید. روز حقوق بدی نیست

بعد از اینکه از خواب بیدار می شوم و یک صبحانه سالم می خورم (و بله، گاهی اوقات Vegemite می خورم) و ورزش صبحگاهی خود را انجام می دهم، نمودارها را ورق می زنم و می بینم که بعد از بسته شدن جلسه ایالات متحده چه اتفاقی افتاده است، به یاد داشته باشید، من روی تعطیلی نیویورک متمرکز شده ام. نمودار. از آنجایی که من در استرالیا زندگی می‌کنم، وقتی از خواب بیدار می‌شوم، بین تعطیلی ایالات متحده از روز قبل و باز بودن اروپا است، بنابراین زمان خوبی برای مشاهده نمودارهای روزانه در فارکس، شاخص‌های سهام و کالاهای اصلی دارم و ببینم قبلاً چه اتفاقی افتاده است. آنها واقعاً دوباره در اروپا حرکت می کنند. یا، اگر به بازارهای محلی استرالیایی خود نگاه می کنم، از آنجایی که صبح است، زمان مناسبی برای ورود به یک معامله است، اگر یکی آنجا باشد.

بعد، بیایید به بزرگنمایی پین بار بالا نگاه کنیم. ما اکنون بر روی “ترفند” ورودی تمرکز می کنیم و همچنین می بینیم که آیا می توانیم پتانسیل پاداش ریسک در تجارت را بهبود بخشیم. توجه کنید، در این معامله، می‌توانستیم نزدیک نقطه 50 درصد پین بار را برای نسبت پاداش ریسک بسیار بهبود یافته وارد کنیم. در واقع، ورود دقیق 50 درصدی روی پین دشوار بود زیرا قیمت فقط قبل از اینکه دوباره پایین بیاید به سختی آن سطح را لمس کرد. با این حال، هنوز هم می‌توانستید در جایی زیر آن نقطه 50 درصد و با یک توقف بالای پین، وارد یک مسیر مجدد از پین شوید. شما یک توقف منطقی و پتانسیل سود قوی 3R تا 4R در معامله خواهید داشت.

ساده‌ترین راه برای انجام این کار این است که ابتدا به دنبال سیگنال‌های عمل قیمت واضح در چارچوب زمانی نمودار روزانه بگردید. چارچوب زمانی نمودار روزانه، که به روش پایان روز معامله می شود، روش مورد علاقه من برای معامله است. من به دنبال سیگنال‌ها و الگوهای واقعاً واضحی هستم که «مانند انگشت شست دردناک بیرون می‌آیند»، و وقتی با تنظیماتی که من آموزش می‌دهم آشنا شوید، تشخیص آنها کار سختی نیست.

کامل 2

در مرحله بعد، شما می‌خواهید به دنبال عوامل هم‌پیوسته برای معامله باشید که از سیگنال پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، اگر بخواهید، تجارت را به نوعی “مهندسی معکوس” می کنید. سیگنال را می‌بینید، سپس شروع به نگاه کردن به گذشته در نمودار می‌کنید تا ببینید آیا نوار سیگنال با سطوح کلیدی دیگر همخوانی دارد یا پس از عقب‌نشینی در یک روند تشکیل شده است یا نوع دیگری از تلاقی با نمودار دارد.

یک تفکیک مختصر از 3 قطعه کلیدی ورود تجاری “عالی” عبارتند از:

  1. سیگنال، الگو، سطح برای معامله را پیدا کنید، این تا حدودی واضح است، اما همچنین مهارتی است که باید توسعه داده و اصلاح شود. برای این آموزش از سیگنال های ورودی نوار پین و سیگنال های ورودی نوار دنباله استفاده خواهیم کرد.
  2. به دنبال فیلترهای ورودی و عوامل همگرا باشید. چیزهایی که از معامله حمایت می کنند مانند روند قوی، سطوح حمایت افقی کلیدی و مقاومت، سطوح نوسانی 50% دیگر سیگنال های گذشته (مناطق رویداد)، میانگین های متحرک و موارد دیگر.
  3. ترفندها و ترفندهای ورود؛ مانند ورودی اصلاحی 50 درصدی خود نوار سیگنال، یا به سادگی یک سطح کلید نزدیک را برای یک نقطه ورودی بهینه تر در نظر بگیرید، که امکان قرارگیری بهتر توقف و هدف بزرگتر را فراهم می کند.

روال معمول روزانه من برای یافتن آن ورودی تجاری “عالی”:

خوب، شاید نه. اگرچه ممکن است این ورودی‌های تجاری «عالی» مکرر نباشند، به این معنی نیست که تشخیص آنها «سخت» است. برای اینکه یاد بگیرید چگونه آنها را پیدا کنید، فقط به مقداری آموزش همراه با زمان صفحه نمایش نیاز است.

هنگامی که کمی بیشتر کوچک‌نمایی می‌کنیم، می‌توانید به وضوح بزرگی آن سطح سربار و همچنین روندی را که در آن وجود داشت، ببینید. این قطعات قوی از تلاقی حمایتی، این تجارت را به یک “بی فکر” مجازی تبدیل کرد.

کامل 32

می خواهم به خاطر داشته باشید که شما به دنبال یک “تقاطع” یک سیگنال و یک سطح یا یک سیگنال و یک روند یا حتی فقط یک سطح و یک روند مانند مورد ورودی کور هستید. اساساً، کاری که ما اینجا انجام می‌دهیم این است که مانند یک تیرانداز از خفا معامله کنیم و منتظر بمانیم تا شواهد و مدارک مناسب هم‌تراز شوند و به ما چراغ سبز نشان دهند تا ماشه معامله را بکشیم. همه اینها زمانی آسان تر می شود که بدانید چگونه رد پای پول را در نمودار بخوانید، یعنی عملکرد قیمت. گرچه این نیاز به اشتیاق و تعهد دارد، من با افزایش سن دریافتم که نمودارها حتی تصادفی بودن درون آنها بیشتر و بیشتر برایم معنا پیدا کرده اند.

نقطه ورود تجارت عالی را انتخاب کنید ریسک کمتر پاداش بالاترورودی تجارت ایده آل، ورودی است که امکان قرار دادن استاپ ضرر خوب و پتانسیل ریسک / پاداش قابل توجهی را فراهم می کند. آسان تر از انجام گفت، درست است؟

کامل 3

مثال 2:

اساساً، اگر می‌خواهید «نقطه ورود تجارت عالی» را بیابید، می‌خواهید تا حد امکان فاکتورهای حمایتی بیشتری را در کنار هم قرار دهید. آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید، اگر سیگنالی پیدا کرده‌اید که تلاقی دارد، این است که ببینید آیا می‌توانید ورودی را «تصحیح» کنید تا پتانسیل ریسک: پاداش معامله را افزایش دهید (این یک مفهوم پیشرفته‌تر است. در حالی که “ضروری” نیست، می تواند ریسک: پاداش را بهبود بخشد.

کامل 31

perfectentry333

نتیجه

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-trading-strategies/pick-perfect-trade-entry-point-lower-risk-higher-reward

در مثال زیر، ما به نمودار روزانه SPI 200 (شاخص سهام استرالیا) نگاه می کنیم. با نگاهی به این نمودار، نوار پین دایره شده در زیر به سرعت نظرم را جلب کرد. به وضوح با یک سطح سربار در چارچوب زمانی نمودار روزانه مطابقت داشت. دم روی این پین بار به وضوح بیرون زده بود و یک معکوس شدید قیمت را نشان می داد.

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

کامل 11

در نمودار زیر، من یک نمودار روزانه بسیار واضح سیگنال فروش پین بار EURUSD را دیدم که به نظر می رسید تلاقی زیادی در پشت خود دارد، که در نمودار بعدی به آن خواهیم پرداخت. در حال حاضر، توجه داشته باشید که دم این پین بار به وضوح از پارس های مجاور بیرون زده بود، که نشان دهنده یک معکوس شدید و رد آن منطقه قیمت است و نشان می دهد که قیمت ممکن است در روزهای آینده کاهش یابد. من مجبور نبودم طولانی یا سخت برای این سیگنال جستجو کنم، به معنای واقعی کلمه از نمودار برای من “پرید”:

بیایید چند نمونه را مرور کنیم:

مثال 1:

Learn To Trade بازار یک جامعه جمعی متشکل از 20000 عضو + است که همه در یک صفحه هستند و همگی هدف نهایی یکسانی برای موفقیت در تجارت دارند. اعضای من ایدئولوژی‌ها، فرآیندها و مفاهیم تجاری مورد بحث در این مقاله را دنبال می‌کنند و من در دوره پیشرفته خود آنها را گسترش می‌دهم. به همین دلیل است که یاد بگیرید بازار را تجارت کنید، زیرا به شما این امکان را می‌دهد که از طریق خبرنامه تنظیمات تجارت روزانه‌ام «نگاه کنید» به جایی که روال شرح داده شده در بالا را اجرا می‌کنم و آن را با آموزه‌های اصلی دوره خود ترکیب می‌کنم.

کامل 1

اساساً سه فرآیند وجود دارد که من از آنها برای یافتن ورودی تجارت ایده آل استفاده می کنم. در اینجا، به طور خلاصه، کاری است که من هر بار که به دنبال یک ورودی تجاری جدید هستم انجام می دهم، اینگونه فکر می کنم و به دنبال آن هستم:

3 کلید برای یافتن ورودی تجاری “عالی”:

در مثال بعدی، ما به چند سیگنال میله‌ای دنباله نزولی که در نمودار روزانه نفت خام تشکیل شده‌اند نگاه می‌کنیم. شما به سرعت متوجه خواهید شد که یک روند نزولی بسیار قوی وجود دارد و این میله ها دقیقاً زیر یک سطح مقاومت کلیدی پس از شکسته شدن قیمت و بسته شدن زیر آن سطح درست قبل از آن تشکیل شده اند. در حالی که ممکن است این سیگنال‌ها مانند دو مثال اول از نمودار خارج نشوند، اما با توجه به شتاب پشت فروش در این بازار، این سیگنال‌ها برای معامله‌گر آموزش‌دیده قیمت، تنظیمات آشکاری بودند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج