نکاتی برای موفقیت در برنامه The5ers Funded Trader

مدل ما انعطاف پذیر و همه کاره است و به همین دلیل است که از مخالفان خود متمایز می شویم. اگر یک معامله گر تمام وقت، پاره وقت، شبانه یا آخر هفته هستید – همچنان از سبک ها و تکنیک های خود استفاده کنید که کار می کند و آنچه را که انجام نمی دهد تغییر می دهد.

در طول سطح 1:

  • همانطور که تجارت است، جایی برای حاشیه خطا در نظر بگیرید غیر قابل پیش بینی.
  • تمام تلاش خود را بکنید تا با ریسک کمتر و قرار گرفتن در معرض کمتر وارد موقعیت خود شوید.
  • فراموش نکنید که هدف بسیار پایین است و شما یک سال کامل برای رسیدن به آن فرصت دارید – تنها 10٪ سود خالص.
  • با مقدار مجاز اهرمی خیلی سریع حرکت نکنید.
  • نفس عمیق بکشید، استراحت کنید و با آرامش و حرفه ای به اهداف خود برسید.

استراتژی ها و انطباق های معاملاتی

The5ers برای شما بهترین موفقیت را در ما آرزو می کند برنامه

اگر برنامه معاملاتی ندارید، می توانید آن را از اینجا دانلود کنید

شما محدودیت زمانی زیادی برای تکمیل سطح 1 دارید. ما از آن دسته معامله گرانی نیستیم که تحت تاثیر سرعت قرار بگیریم. ما معاملات متفکرانه را ترجیح می دهیم و همچنین ترجیح می دهیم معامله گران بیش از حد معامله نکنند. چیزی که ما را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد و باعث افتخار ما می شود این است که معامله گران ما بخشی از پلت فرم ما باشند.

  • یک معامله گر محکم باشید.
  • عاقلانه سرمایه گذاری کنید
  • با پشتکار تحقیق کنید.

تجارت واقعی

عجله ای برای ورود به بازار وجود ندارد. ما معاملات با کیفیت را به تعداد زیادی از معاملات ترجیح می دهیم. وقتی متوجه شدید سرعت خود را افزایش می دهید، سرعت خود را کاهش دهید. برای دقت خود وقت بگذارید ورود. بهتر است یک معامله را از دست بدهید تا اینکه در آن عجله کنید یا دیر وارد شوید.

به معاملات خود سرعت دهید

ما برنامه تجارت تامین مالی “نسل جدید”. معامله گران با استعداد را در سراسر جهان جذب می کند تا با استفاده از سرمایه صندوق ما روی پلت فرم ما تجارت کنند.

اگر شما یک معامله گر شایسته و موفق هستید، احتمالا قوانین مشابهی را برای قوانین مدیریت ریسک The5ers اعمال می کنید:

  • از 6% زیان کمتر از ارزش سپرده تجاوز نکنید.
  • بیش از 3 درصد در یک روز خطر نکنید.
  • برای همه معاملات در حال اجرا – از اهرم بیش از 1 تا 30 استفاده نکنید.

استراتژی های معاملاتی

هنگامی که یک معامله گر سطح 1 خود را تکمیل و پشت سر گذاشت، تبدیل به یک معامله گر دارای سرمایه سطح 2 می شود.

بنابراین، اگر فکر می‌کنید آنچه را که برای گذراندن برنامه 5% افراد لازم است دارید، لطفاً چند لحظه وقت بگذارید و این شش نکته را که برای کمک به شما گردآوری کرده‌ایم، بخوانید.

توجه به این نکته ضروری است:

  • اندازه گرفتن استراتژی های خود را قبل از پیوستن به پلت فرم.
  • نگاهی به موفقیت خود قبل از برنامه The5ers بیندازید.
    مثلا – شما 6 ماه قبل از ورود به برنامه ما معامله کرده اید و 20٪ افت سرمایه دارید. با این حال، برنامه ما به کاهش 6 درصدی نیاز دارد، به این معنی که برای عبور از سطح 1، باید موقعیت خود را کاهش دهید تا این نیاز 6 درصدی را برآورده کنید.
    در نگاه اول، این نیاز 6 درصدی ممکن است محدودیتی غیر ضروری به نظر برسد که منجر به کاهش سود می شود. اما به یاد داشته باشید که هنگام معامله با ما، زمانی که به هدف خود رسیدید، می توانید اکانت خود را چهار برابر افزایش دهید. بنابراین، اگرچه 6٪ کم به نظر می رسد، اما اگر ریسک پایین را حفظ کنید، بازده و پاداش استثنایی است. به یاد داشته باشید، ما برای این کار تشویق می کنیم، تزکیه می کنیم و پاداش می دهیم!

قیمت را تعقیب نکنید

تجارت در پلتفرم The5ers Instant Funding مزایای زیادی دارد:

  1. عقب نشینی و افزایش مقیاس – معامله گر می تواند سود خود را که از پیشرفت به سمت هدف کسر نمی شود برداشت کند. به عنوان مثال: اگر 5 درصد سود به دست آورید، می توانید آن را برداشت کنید و فقط به 5 درصد دیگر نیاز دارید تا وجوه خود را دو برابر کنید.
  2. انعطاف پذیری تجارت – در The5ers، ما به تجارت مداوم 24/5 اجازه می دهیم. امکان برگزاری یک شبه، آخر هفته و حتی از طریق انتشار اخبار اقتصادی وجود دارد. این به معامله گران ما این امکان را می دهد که تقریباً در هر استراتژی معاملاتی شرکت کنند.
  3. به راحتی به اهداف مهم رسید – از روز اول با The5ers، اهداف و اهداف تجاری آسان و قابل دستیابی به شما داده می شود. این بدان معناست که شما می توانید سریعتر در برنامه پیشرفت کنید و نگران اهداف دست نیافتنی نباشید.
  4. پرداخت مکرر تضمین شده است – هیچ چاپ دقیقی در این مورد وجود ندارد. پرداخت تضمینی دو / هفتگی برای تمام سودهای مثبت.
  5. غیر قابل کسر – پرداخت از رشد نقطه عطف کسر نمی شود.
  6. رشد 2 برابری – هر بار که به رشدی مهم در حساب خود می رسید، حساب خود را دو برابر کنید.
  7. هزینه به موقع – پس از آن، هیچ هزینه دیگری وجود ندارد.
  8. جایزه – هر بار که یک معامله گر به یک هدف می رسد، The5ers حساب خود را دو برابر می کند و علاوه بر سهم سود، اعتباری به مرکز خود برای خریدهای آینده دریافت می کند.
  9. حمایت کردن – پشتیبانی سریع و کارآمد انسانی در هر زمان که به آن نیاز دارید.
  10. منابع The5ers – به منابع معاملاتی مانند اتاق های معاملات زنده، یک قرار آنلاین با تحلیلگران با تجربه پورتفولیو، آموزش، VOD و تجزیه و تحلیل عملکرد دسترسی دارید.

ما از شما درخواست می کنیم که به طور معتبر وارد برنامه ما شوید و از سبک معاملاتی خود استفاده کنید. ما از کسی انتظار نداریم که تغییر کند مگر اینکه استراتژی های خاص یا مدیریت ریسک برای آنها کار نمی کنند با این حال، تنها محدودیت حفظ در محدوده اهرم و عدم ریسک بیش از 3 درصد در یک روز است.

و مشتاقانه منتظر پیوستن شما به زودی هستیم!

ما از همه سبک‌های معاملاتی استقبال می‌کنیم و در واقع، شما را تشویق می‌کنیم تا با استفاده از استراتژی‌های خود معامله کنید، به خصوص اگر آنها قبلاً برای شما کار می‌کنند.

یک حاشیه خطا را مجاز کنید

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/your-guide-to-passing-the-5ers-evaluation-program/

The5ers همیشه به دنبال معامله گران جدید و منحصر به فرد برای پیوستن به برنامه ما هستند.

قوانین و نکات The5ers برای گذراندن سطح 1 بودجه فوری:

استراتژی های معاملاتی و برنامه انطباق شما باید قبل از شروع برنامه فکر و برنامه ریزی شود.

👉 ما را از دست ندهید ایده های معاملاتی فارکس

قوانین مدیریت ریسک The5ers

💡یاد آوردن – هیچ و تنها تعریف درستی از موفقیت در مورد تجارت وجود ندارد. هر معامله‌گری باید معنای موفقیت را برای خود تعریف کند و مسیری را برای به دست آوردن آن به آرامی مشخص کند. روند بهبود مداوم برای تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر همان چیزی است که ما در The5ers آن را می نامیم “شاید موفقیت.”

علاوه بر حداقل هزینه، بدون هزینه بیشتر. پس از عبور از سطح 1، حساب معاملاتی شما با سرمایه کامل 50 درصد سود سهام را برای شما به ارمغان می آورد. بدون ریسک است (همانطور که ما این ریسک را می‌پذیریم)، ​​و شما برای هر کدام دو برابر درآمد کسب می‌کنید نقطه عطف رسیده است. به طرح رشد ما نگاهی بیندازید برای تمام اطلاعات

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، در خبرنامه ما ثبت نام کنید.

ارزیابی The5ers تنها با 10٪ سود خالص بسیار قابل دستیابی است و معامله گران پس از تکمیل مرحله سطح 1 خود سود واقعی کسب می کنند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج