نکات برجسته روز معامله گران را بررسی کنید

پانل ها

بازی های اعتباری

اعضای میزگرد ما در مورد موضوع موفقیت و شکست بحث کردند و به برخی از سوالات بسیار جالب شرکت کنندگان پاسخ دادند، از جمله: چگونه آنها سودآور شدند و چه چیزی آنها را به نقطه ای رساند که به اهداف خود رسیدند.

بلندگوها

ما این افتخار را داشتیم که میزبان 20 سخنران در قالب سخنرانی، پنل و کلاس های VIP باشیم.

کلاس های VIP

تو می توانی اکنون ضبط را تماشا کنید در یوتیوب.

به سلامتی در میخانه

مسابقات بازرگانی

تصور کنید یک معامله گر برتر در حالی که در حال معامله یا تجزیه و تحلیل بازار هستید، درست بالای شانه شما نگاه می کند. این تجربه ای بود که شرکت کنندگان ما در کلاس های VIP داشتند. از تسلط بر کلاس‌های اسکالپینگ گرفته تا مکانیسم‌های پاداش پرخطر، شرکت‌کنندگان ما این شانس را داشتند که این تجربه را به رهبری مارتین تینزلی، سائول لوکیر، مارک هلستد و غیره داشته باشند.

جشنواره معاملاتی سال شنبه گذشته، 17 ژوئن، در وست مینستر لندن برگزار شد و با موفقیت بزرگی همراه بود. با آشنایی با مهمانان و سخنرانان و ملاقات حضوری تا جایی که می توانستیم با تاجران زیادی آشنا شدیم.

آیا تا به حال بازی های ویدیویی را با پول واقعی انجام داده اید؟ خوب، مهمانان ما ماشین های مسابقه ای بازی کردند و حتی وارد یک غرفه پول شدند و اعتبار جدی برای حساب های تجاری خود در The5ers و Trade The Pool دریافت کردند!

پخش زنده

پس از یک روز طولانی و پربار دانش، سرگرمی و شبکه، تصمیم گرفتیم به راه خود ادامه دهیم و برای نوشیدنی به میخانه Barley Mow رفتیم.

مهمانان ما از سخنرانی‌های معامله‌گران و تأثیرگذاران درجه یک که تجربه و دانش خود را در طول سال‌ها به ارمغان آوردند، لذت بردند. ما سخنرانی های بسیار خوبی از مارک هلستد، استیو وارد، گلن گودمن، پل والاس و دیگران شنیدیم.

شما را در رویداد بعدی می بینیم!

سخنرانی ها

ما کل روز را پخش کردیم، از جمله سخنرانی کامل مایکل کاتز: ساختن یک سیستم خطر ضد گلوله

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/traders-day-live-highlights/

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

این تورنمنت تجاری منحصربه‌فرد در زمان ناهار برگزار شد، زمانی که ده‌ها معامله‌گر مشتاق از مرکز معاملات برای رقابت رو در رو استفاده کردند تا ببینند چه کسی می‌تواند بیشترین سود را در بازه زمانی داشته باشد. برنده بزرگ الکساندر استروبل از آلمان بود. آفرین، الکساندر!

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

نکات برجسته روز معامله گران

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج