هرگز دوباره احساس تنهایی نکن – The5ers مانند خانواده ای است که من به آن تعلق دارم

  • تجارت برای the5ers چه تفاوتی با تجارت توسط خودتان دارد؟
    شما با معامله گران دیگری ملاقات می کنید، منابع داخلی عالی دارید، و احساس می کنید خانواده ای است که من به آن تعلق دارم. تجارت تنها به تنهایی می تواند بسیار تنها باشد.

ما با یوجین در مورد طرح معاملاتی، بینش و درس‌هایی که در حین معامله در بازارها و پلتفرم ما به عنوان یک معامله‌گر سرمایه‌گذاری شده کسب کرده بود، صحبت کردیم.

  • کمی از خودت برایمان بگو.
    من یک آفریقای جنوبی هستم که در شهر کوچکی به نام Vryheid بزرگ شدم – ترجمه شده به انگلیسی به معنی “آزادی”. بعد از مدرسه، یک سال دانشگاه را امتحان کردم و موفق نشدم. آن سالها تحصیل در حقوق به این معنی بود که شما باید به زبان لاتین تسلط داشته باشید، و من به سادگی نمی توانستم! بعد از اینکه خودم را انتخاب کردم، وارد بازاریابی و فروش در صنعت نساجی آفریقای جنوبی شدم. 11 سال اینجا خانه من بود تا اینکه این صنعت به دلیل واردات ارزان سقوط کرد. دو یا سه شغل ناموفق در صنایع مختلف در نهایت من را به تجارت آنلاین در سال 2012 سوق داد. من چند حساب را منفجر کردم اما ادامه دادم و در نهایت سودآور شدم. اکنون از اینکه می توانم این کار را تمام وقت با The5%ers انجام دهم سپاسگزارم! من با سونجا ازدواج کردم، یک بچه گربه ایرانی به نام چوی دارم و در پرتوریا می مانیم.

23 مارس 2023 | ساعت 1:44 بعد از ظهر
مصاحبه با معامله گران

هرگز دوباره احساس تنهایی نکن - The5ers مانند خانواده ای است که من به آن تعلق دارم

هرگز تجارت را کپی نکنید یا از سیگنال های معاملاتی استفاده نکنید و از توقف ضرر استفاده کنید که بخشی از یک برنامه مدیریت ریسک تعریف شده است. این نصیحت یوجین است.

  • چه مدت است که معامله می کنید؟
    از سال 2012 – 11 سال. من یک معامله گر تمام وقت هستم.
  • چگونه مدیریت ریسک را با شخصیت تجاری خود تنظیم کردید؟
    من از استاپ لاس ثابت استفاده می کنم و آن را تغییر نمی دهم. اگر به استاپ ضرر رسید، به معامله بعدی می روم. در سال‌های اولیه، یا استاپ‌لاس را جابه‌جا می‌کردم یا اصلاً از آن استفاده نمی‌کردم. ایده بد!

  • قدرت ذهنی/روانی شما چیست و چگونه آن را توسعه دادید؟
    من می گویم صدای جهان اطراف خود را خاموش کنید، به خصوص در رسانه های اجتماعی. باید یاد بگیرید که «نه» بگویید! و روی برنامه و اهداف خود تمرکز کنید. این کار آسانی نیست زیرا گاهی اوقات می خواهید دیگران را راضی کنید، به خصوص کسانی که دوستشان دارید. اما موفقیت شما تنها مسئولیت شماست.

یوجین کم خطر حساب

  • لطفاً چالشی را که در حرفه تجاری خود با آن روبرو بودید و نحوه غلبه بر آن را با ما در میان بگذارید.
    من تعداد زیادی حساب را با تجارت کپی یا با استفاده از سیگنال های معاملاتی منفجر می کردم. متوجه شدم که من تنها مسئول موفقیت معاملاتم هستم، بنابراین تصمیم گرفتم تجارت خود را در دست بگیرم و آن را به شخص دیگری «نسپارم». شما باید بر استراتژی خود مسلط باشید. این تنها مسئولیت شماست.

برای درس‌های الهام‌بخش و مصاحبه‌های بیشتر از ما اینجا را کلیک کنید معامله گران حرفه ای با بودجه.

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

آمارهای پیشرفته کم خطر Eugene The5ers

  • چه چیزی را به کسی که تازه با ما شروع کرده توصیه می کنید؟
    استراتژی معاملاتی خود را توسعه دهید، هرگز تجارت را کپی نکنید یا از سیگنال های معاملاتی استفاده نکنید و از توقف ضرر استفاده کنید که بخشی از یک برنامه مدیریت ریسک تعریف شده است. همچنین بخشی از خانواده شوید.

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

  • به طور خلاصه برنامه معاملاتی خود را توضیح دهید و اینکه چگونه به موفقیت شما کمک می کند.
    من یک استراتژی عرضه و تقاضا «ترکیبی» معامله می کنم. من چند استراتژی را که به صورت آنلاین یافتم برای “مناسب چشمانم” اقتباس کردم. قبل از باز کردن معاملات، باید نمودار را ببینید. من همیشه از استاپ ضرر استفاده می‌کنم و یاد گرفته‌ام که صبور باشم – اجازه دهید معامله به شما برسد. این ایده خوبی است که معاملات خود را ثبت کنید و معاملات زیانده خود را بررسی کنید – این تنها راه برای تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر است.

مصاحبه با معامله گران

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/the5ers-family/

  • استراتژی شما برای گذراندن موفقیت آمیز سطح اول The5ers چه بود؟
    استراتژی عرضه و تقاضا “ترکیبی”. یکی را برای درک الگوهای نمودار توسعه دادم. همه مردم نمودارها را یکسان نمی بینند.

23 مارس 2023 | 1:44 بعد از ظهر | مصاحبه با معامله گران

یوجین گراف کم خطر

یوجین را با موفقیت پشت سر گذاشته است برنامه تامین مالی فوری و اکنون یکی از معامله‌گرانی است که توسط The5ers تامین مالی می‌شود و با یک حساب 40 هزار دلاری کم‌ریسک معامله می‌کند.

  • چقدر طول می کشد تا یک معامله گر ثابت شوید و چه جنبه هایی را تغییر دادید که به شما کمک کرد تا یک معامله گر ثابت شوید؟
    راستش را بخواهید چند سال است. من باید معاملات زیانده را می پذیرفتم و باید یک استراتژی مدیریت ریسک قوی را اجرا می کردم. تجارت می تواند تنها باشد، اما برای موفقیت باید آن را بپذیرید.

آرم 5ers

  • یک لحظه کلیدی در حرفه تجارت خود را توصیف کنید.
    در طول یک وبینار که توسط یک معامله گر قبلی گلدمن ساکس برگزار شد، او آمار خود را نشان داد – او دارای نرخ برد تنها 65٪ است. آن وقت متوجه شدم که همیشه سودآور نیستم و نمی توانم. بنابراین، به جای آن، اجازه دهید معاملات برنده شما اجرا شود، بازنده های خود را کوتاه کنید و بر مدیریت صحیح ریسک تمرکز کنید.

ماموریت بعدی او رسیدن به 10 درصد سود و دو برابر کردن سرمایه خود به 80 هزار دلار است.

  • منابع آنلاینی را که در توسعه تجارت شما مهم بودند به اشتراک بگذارید.
    کار سام سیدن – می توانید آن را پیدا کنید اینجا یا همچنین در کانال یوتیوب FXStreet.
    آنتون کریل کار کردن، همچنین کانال یوتیوب آنها ارزش دیدن دارد.

  • آیا می خواهید چیز دیگری را با ما به اشتراک بگذارید؟
    هرگز تسلیم نشوید! اگر با مطالعه مداوم محتوای ارزشمند به سرمایه گذاری در سفر تجاری خود ادامه دهید، موفق خواهید بود.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج