هوشمند سازی ساختمان چیست اجزا و مزایای آن پرشین سازه

قیمت سیستم های هوشمند ساختمان با plc به عوامل مختلفی از قبیل تعداد بخش های مورد نظر برای کنترل و همچنین قابلیت های مورد نیاز متغیر است. ساخنمان های هوشمند خانه هایی هستند که از طریق شبکه ارتباطی حسگرها، دستگاهها و وسایل خانگی، مدرن شده اند. این دستاوردها به ساکنین خانه این امکان را می دهد تا از طریق سیستم های نظارت و کنترل عملکرد خانه ها را کنترل کنند. اجرای پروژه هوسمند سازی ساختمان، منجر به افزایش کیفیت زندگی، کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه انرژی و در نهایت باعث ایجاد حس آرامش و آسایش در ساکنین ساختمان می گردد. همان طور که در این مطلب به جزئیات ساختمان های هوشمند و انتظاراتی که از این سیستم می رود، اشاره کردیم، باید بتوان در دوره های آموزشی هوشمند سازی ساختمان به این مهارت ها مسلط شد.

۲. خطوط ارتباطی (BUS)

خانه هوشمندبرای راحتی و آسایش ساکنین آن طراحی شده است و روش‌های گوناگونی برای مدیریت منابع و انرژی ارائه می‌دهد. ، بازسازی خانه های قدیمی با تکنولوژی جدید و … عوامل زیادی را در انتخاب نوع و مدل محصولات مصرفی در ساختمان ها دخیل کرده است که در زیر به برخی از آنها مختصر اشاره شده است. 4-پیروی از جدیدترین متدهای آموزشی با استفاده از فضای اینترنت و مزایای متعدد آن به منظور کاهش هزینه تردد و صرفه جویی در زمان افراد.

مزایای سیستم های هوشمند اویو

مزایای زیادی وجود دارد که با پیاده سازی هوشمندسازی ساختمان ها بدست می آید و از بهره وری هزینه تا بهبود اعتبار و سازگاری با محیط زیست را شامل می شود. هوشمند سازی ساختمان امروزه فرآیندی نسبتا جدید است اما با توجه به طیف وسیعی از مزایایی که ارائه می دهد به زودی به یک گزینه پر طرفدار تبدیل می شود. در این روش برای برقراری ارتباط بین تجهیزات مختلف از پروتکل‌های اتوماسیون باسیم استفاده می‌شود.

خانه هوشمند و BMS چه تفاوتی دارند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات هوشمند میرای، لطفا تماس حاصل فرمایید. گروه میرای امروز با افتخار این تکنولوژی را با ارائه گارانتی تعویض و پشتیبانی بدون محدودیت تقدیم منازل شما می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه مقابل کلیک کنید.

هوشمند سازی ساختمان چیست اجزا و مزایای آن پرشین سازه

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، قیمت‌گذاری انجام شده و برای تایید اولیه خدمت خانه هوشمند آکو شما ارسال می‌شود. یک قدم فراتر از بیمارستان هوشمند، بیمارستانی دیجیتال است که در آن فرایندهای کاغذی حذف می‌شود، بیمارستانی است که می‌تواند داده‌ها را جمع‌آوری کرده و تحلیل کند. در سیستم سنتی، هر کدام از این ابزارها به صورت مجزا و مستقل از هم کنترل می شوند و یا اینکه اصلاً کنترل اتوماتیک در مورد آن ها چندان وجود ندارد.

  • علاوه بر این که قادر به کنترل از راه دور و سفارشی کردن هستند، سیستم‌های روشنایی هوشمند، مانند Hue از شرکت تجهیزات روشنایی فیلیپ ، می‌تواند تشخیص دهد چه زمانی ساکنان در اتاق هستند و نور را به صورت نیاز آن‌ها تنظیم می‌کند.
  • ساختمان‌های هوشمند با استفاده از سیستم‌های یکپارچه که اطلاعات حیاتی را به اشتراک می‌گذارند، مشخص می‌شوند.
  • با توجه به اینکه ساختمان ها عموماً برای استفاده چندین ده ساله طراحی می شوند، خواسته یا ناخواسته در این مدت زمان ممکن است کاربری اتاق ها تغییر یابد.
  • این اطلاعات به مدیران و صاحبان ملک اجازه کنترل و نظارت بر میزان مصرف را می‌دهند.
  • همان طور که اشاره شد، روش هوشمند سازی ساختمان به دو دسته با سیم و بی سیم تقسیم می شود.
  • شامل تجهیزات کنترل کننده ارتباط قسمت‌های مختلف اتوماسیون خانگی می‌شود.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج