وضعیت اشتغال: گزارش ماهانه اداره آمار کار

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم. مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

پلتفرم تجاری برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز با یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/the-employment-situation-the-bureau-of-labor-statistics-monthly-report/

یکی از اهداف مأموریت دوگانه فدرال رزرو «حداکثر اشتغال پایدار» است. ارقام بیکاری اوت (همچنین به عنوان گزارش ماهانه اشتغال شناخته می شود) توسط اداره آمار کار ایالات متحده در روز جمعه 2 سپتامبر منتشر خواهد شد. این گزارش پتانسیل حرکت قابل توجهی را در بازارها دارد و باید در رادار هر معامله‌گری باشد.

NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید.

موضوعات عبارتند از:

  • نگاهی به نشست فدرال رزرو در جکسون هول. چه اتفاقی افتاد و چرا مهم است؟
  • بررسی تورم و فعالیت فعلی بازار از دیدگاه یک معامله گر.
  • بحث در مورد گزارش قبلی اداره آمار کار ایالات متحده. آیا هیچ شاخص گویایی برای گزارش آینده وجود دارد یا خواندن برگ های چای خیلی سخت است؟
  • نمودارهای عمیق و تجزیه و تحلیل فنی پیشرفته از اقدامات اخیر قیمت برای برخی از محصولات محک CME Futures، از جمله:
    – E-Mini-S&P 500
    – نفت خام
    – مس
    – Euro-FX
    – اسناد خزانه 2 ساله
  • نفت در اخبار بحث در مورد رویدادهای ملی و جهانی اخیر و تأثیر آنها بر آینده نفت خام.
  • پرسش و پاسخ با باب و جیم

دوست دارید بیشتر بدانید؟

در این آخرین قسمت از برنامه See the Futures، جیم کاگنینا از NinjaTrader و مهمان ویژه Bobby Iaccino درباره تاثیر بالقوه این گزارش بر بازارهای آتی CME بحث کردند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج