وضعیت پناهگاه امن به دلار کمک می کند تا بالاتر رود. نشست فدرال رزرو توسط Investing.com


© رویترز.

با این حال، ابهامات زیادی در مورد سیگنال هایی که فدرال رزرو به بازارها ارسال خواهد کرد، با توجه به بالا بودن وضعیت، وجود دارد.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز دوشنبه با پناهگاه امن تقاضا در بحبوحه بحران بانکی جاری و پیش از نشست سیاست گذاری این هفته فدرال رزرو افزایش یافت.

توسط پیتر پرستار

ثابت در قیمت 0.6694 معامله شد، تا 0.6257 کاهش یافت، در حالی که 0.5% کاهش یافت و به 131.12 رسید و ین نیز از موقعیت امن خود سود می برد.

در ساعت 04:10 ET (08:10 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد افزایش در 103.470 معامله شد.

پس از کاهش غیرمنتظره نسبت های ذخایر مورد نیاز برای وام دهندگان محلی که شرایط نقدینگی را کاهش داد، به 6.8891 رسید.


منبع: https://www.investing.com/news/forex-news/safe-haven-status-helps-dollar-edge-higher-fed-meeting-in-focus-3034254

از نشست ماه مارس بانک مرکزی ژاپن نشان داد که بسیاری از اعضای هیئت مدیره طرفدار حفظ موضع تطبیق‌آمیز بانک مرکزی هستند، اما برخی از اعضا نسبت به اعوجاج‌های طولانی در منحنی بازدهی که سیاست این بانک ایجاد کرده است، ابراز نگرانی کردند.

با این حال، با توجه به اینکه UBS حدود 17 میلیارد دلار اوراق قرضه Credit Suisse را به عنوان بخشی از خرید، حذف خواهد کرد، تنش ها در بخش بانکی، به ویژه در بازار بدهی، همچنان ادامه دارد.

نرخ بهره هفته گذشته 50 واحد افزایش یافت و فرانسوا ویلروی دی گالهو، عضو شورای حاکمیتی، روز دوشنبه گفت که این تصمیم نشان می‌دهد که موسسه به بانک‌های منطقه اطمینان دارد.

پیش از سخنرانی رئیس بانک مرکزی اروپا در جلسه بعد از حضور در کمیته اقتصادی پارلمان اروپا، 0.1 درصد کاهش یافت و به 1.0659 رسید.

0.2% افزایش یافت و به 1.2193 رسید و انتظار می رود نرخ بهره در اواخر این هفته افزایش یابد. با این حال، بانک مرکزی باید تعادل دشواری بین مبارزه با و نگرانی در مورد آشفتگی مالی ایجاد کند.

پس از آنکه گروهی از بانک‌های مرکزی بزرگ به منظور تضمین ثبات سیستم مالی، اقدامات اضطراری نقدینگی را اعلام کردند، دلار یک شبه عقب‌نشینی کرد.

معامله گران همچنین در آستانه فدرال رزرو این هفته محتاط هستند.

این به دنبال نجات اضطراری از اعتبار سوئیس (SIX:) با سازماندهی تصرف غول بانکی توسط رقیب UBS (SIX:) توسط مقامات سوئیسی.

با توجه به آشفتگی در بخش بانکی، انتظار می رود بانک مرکزی ایالات متحده نرخ بهره را تنها 25 واحد افزایش دهد، افزایشی کمتر از آنچه در اوایل ماه جاری به نظر می رسید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج