پس از توییک BoJ به پایین ترین حد 4 ماهه رسید

از آنجایی که RSI در منطقه اشباع فروش قرار دارد، گاوها ممکن است برای آزمایش مجدد سطح حمایت اخیر شکسته شده وارد شوند. اگر این سطح به عنوان مقاومت حفظ شود، ممکن است شاهد حرکت تند دیگری به سمت پایین باشیم. تا زمانی که قیمت زیر 30-SMA باقی بماند، سوگیری نزولی باقی خواهد ماند.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد معاملات گزینه های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

قبل از تصمیم BOJ، زمانی که سرمایه گذاران وقت خود را صرف جذب پیام فدرال رزرو مبنی بر افزایش بلندمدت نرخ های بهره می کردند، به اوج این محدوده نزدیک تر می شد.

رویدادهای کلیدی USD/JPY امروز

تحلیل قیمت USDS/JPY


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-jpy-price-analysis-hits-4-month-low-after-boj-tweak/

اکنون، همه نگاه‌ها به کنفرانس مطبوعاتی هاروهیکو کورودا، فرماندار BOJ خواهد بود تا سرنخ‌های بیشتری در مورد تغییر جهت از سیاست فوق‌العاده آسان داشته باشند. اکثر ناظران BOJ پیش‌بینی می‌کردند تا پایان ماه مارس که دوره 10 ساله او به پایان می‌رسد، هیچ تغییری ایجاد نشود.

  • بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد که سیاست کنترل منحنی بازده خود را بازبینی خواهد کرد.
  • BoJ تعدیل غیرمنتظره ای را در باند معاملاتی برای بازده اوراق قرضه دولتی 10 ساله انجام داد.
  • سرمایه گذاران منتظر کنفرانس مطبوعاتی هاروهیکو کورودا، فرماندار BOJ در اواخر روز هستند.

تحلیل قیمت USD/JPY به شدت نزولی می شود زیرا بانک مرکزی ژاپن بازار را با تغییر سیاست شگفت زده می کند. روز سه‌شنبه، بانک مرکزی ژاپن اعلام کرد که سیاست کنترل منحنی بازدهی خود را بازنگری خواهد کرد و تعدیل غیرمنتظره‌ای را در باند معاملاتی بازده اوراق قرضه 10 ساله دولتی انجام داد و ین را در برابر دلار به بالاترین حد چهار ماهه رساند.

USD/JPY حرکت گسترده ای به سمت نزول انجام داده است و نشان می دهد که خرس ها بسیار قوی هستند. این قیمت را بسیار پایین تر از 30-SMA و RSI به منطقه اشباع فروش رسانده است. قیمت در هیچ سطح حمایتی متوقف نشد و به تازگی به زیر 134.00 رسیده است.

تنظیمات سیاست گسترده به حال خود رها شد، با بازده کوتاه مدت JGB در -0.1٪ و بازده 10 ساله در حول و حوش صفر تعیین شد، اما دامنه بازدهی بلندمدت قابل قبول از 25 نقطه پایه به 50 واحد پایه در هر دو طرف افزایش یافت. از آن.

سرمایه گذاران انتظار دارند گزارش مجوزهای ساختمانی برای ماه نوامبر از ایالات متحده ارائه شود. آنها انتظار دارند که ارزش از 1.512 میلیون قبلی به 1.485 میلیون کاهش یابد.

تحلیل فنی قیمت USD/JPY: حرکت انفجاری به سمت پایین‌ترین قیمت جدید پیش می‌رود

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران معاملات روزانه هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال