پوند در میان افزایش‌های بالقوه BOE بهبود می‌یابد

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/gbp-usd-outlook-pound-recovers-amid-potential-boe-hikes/

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد جوایز فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

در همان زمان، همانطور که توسط داده های رسمی نشان داده شده است، یک شاخص نظارت دقیق از افزایش قیمت اصلی به بالاترین سطح خود در 31 سال گذشته رسید. این نتیجه احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره را افزایش داده است.

چشم انداز امروز پوند/دلار آمریکا اندکی صعودی است زیرا پوند در برابر دلار ثابت در چشم انداز افزایش بیشتر نرخ های BOE افزایش یافت. ماه گذشته، نرخ تورم دائماً بالا در بریتانیا کاهش کمتری نسبت به پیش بینی ها را تجربه کرد.

علاوه بر این، احتمال افزایش یک چهارم واحدی دیگر نرخ بهره در ماه ژوئن با احتمال تقریباً 1 در 3 وجود دارد. صورتجلسه آخرین جلسه نشان داد که «تقریباً همه» سیاست‌گذاران خطرات افزایشی تورم را درک می‌کنند.

رویدادهای کلیدی GBP/USD امروز

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

RSI همچنین نشان می‌دهد که خرس‌ها همچنان قوی‌تر هستند زیرا زیر 50 معامله می‌شوند. اگر خرس‌ها پس از عقب‌نشینی بازگردند، به دنبال افزایش قیمت به سطح حمایت بعدی در 1.2300 خواهند بود. با این حال، اگر قیمت بالاتر از SMA باشد، سوگیری به صعودی تغییر خواهد کرد.

پل دیلز، اقتصاددان ارشد بریتانیا در کپیتال اکونومیکس، اظهار داشت که تورم پایدارتر از آن چیزی است که بانک پیش بینی می کند. اکنون بسیار محتمل است که بانک نرخ بهره را از 4.50% به 4.75% در ماه ژوئن و احتمالاً حتی بیشتر در ماه های بعد افزایش دهد.

پوند در سطح حمایت 1.2350 متوقف شده است، جایی که گاوها برای یک اصلاحی ظاهر شده اند. گاوها قصد دارند 1.2401 را دوباره آزمایش کنند، اما اگر قیمت زیر 30-SMA باقی بماند، سوگیری نزولی همچنان قوی خواهد بود.

در همین حال، دلار در برابر اکثر ارزهای اصلی به بالاترین سطح خود در دو ماه گذشته رسید. از آنجایی که سرمایه گذاران به دلیل نگرانی در مورد نکول احتمالی ایالات متحده به دنبال دارایی های امن بودند، از افزایش تقاضا سود برد.

سرمایه گذاران از ایالات متحده انتظار انتشارات اقتصادی مهمی از جمله تولید ناخالص داخلی، مطالبات اولیه بیکاری و فروش مسکن در انتظار دارند. تمرکز بر گزارش تولید ناخالص داخلی است که نشان می دهد اقتصاد در سه ماهه اول چگونه عمل کرده است.

چشم انداز فنی GBP/USD: اصلاح صعودی

چشم انداز فنی GBP/USD
نمودار چشم انداز فنی GBP/USD

  • نرخ تورم بالا و مداوم بریتانیا کاهش کمتری را نسبت به پیش بینی ها تجربه کرد.
  • BOE احتمالا در ماه ژوئن نرخ بهره را از 4.50% به 4.75% افزایش خواهد داد.
  • آژانس رتبه‌بندی فیچ، رتبه‌بندی بدهی «AAA» ایالات متحده را در معرض دید منفی قرار داد.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه های معاملاتی فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

آژانس رتبه‌بندی فیچ اخیراً با قرار دادن رتبه‌بندی بدهی «AAA» ایالات متحده در نظارت منفی ابراز نگرانی کرده است. اگر قانونگذاران در مورد افزایش سقف بدهی به توافق نرسند، این می تواند منجر به کاهش رتبه شود.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج