پیشنهاد قیمت برنت برای API و اوپک پلاس پیش از داده های کلیدی ایالات متحده


نقطه صحبت نفت خام برنت (LCOc1).

  • داده های ذخیره سازی قوی با پشتیبانی نظرات اوپک پلاس.
  • داده‌های محوری ایالات متحده امروز همراه با EIA بر سرفصل‌ها غالب هستند.
  • مقاومت 90.00 دلاری در معرض تهدید

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی نفت خام برنت

پس از تداوم روز گذشته کشورهای عضو اوپک پلاس مبنی بر تکذیب شایعات در مورد افزایش احتمالی 500 میلیون بشکه در روز، نفت خام برنت امروز با افزایش روبرو شد. علاوه بر این، API هفتگی سهام نفت خام تغییر کرد که پیش بینی ها را از دست داد (2.6 میلیون بشکه) و 4.8 میلیون بشکه کاهش یافت. امروز صبح نشان می‌دهد که دلار به‌طور حاشیه‌ای پشت سر گذاشته شده است که ناشی از اظهارات ضعیف بولارد فدرال رزرو است که بسیاری انتظار داشتند نظرات جنگ‌طلبانه قبلی خود را تکرار کند، در حالی که چنین نبود.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

تقویم اقتصادی مملو از داده‌های اقتصادی ایالات متحده از جمله سفارشات کالاهای بادوام و احساسات مصرف‌کننده است، اما تمرکز واقعی این دقایق عصرگاهی FOMC خواهد بود که بازارها برای سرعت افزایش نرخ بهره در آینده و در صورت تغییر در اطلاعات فعلی در دست از نقطه نظر نفت خام، گزارش هفتگی EIA نیز باید منتشر شود و اگر این گزارش روندی مشابه با API دیروز داشته باشد، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت نفت خام برنت پس از انتشار باشیم.

تقویم اقتصادی

image1.pngimage2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

در مقیاس وسیع‌تر، نگرانی‌ها درباره وضعیت کووید و ترس از رکود در چین همچنان بر قیمت نفت خام فشار می‌آورد و کشمکش بین عوامل فشار و کشش همچنان بازار نفت خام را آزار می‌دهد.

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت برنت (LCOc1) -بدون تاریخ

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

حرکت روزانه قیمت نفت خام برنت همچنان به دنبال کاهش قیمت بلند مدت در اوایل این هفته است. همانطور که در تحلیل قبلی من ذکر شد، 90.00 به احتمال زیاد کنترل روانی در زمان مناسب تحت فشار قرار خواهد گرفت، با این حال، انتشارات بنیادی امروز احتمالاً با حمایت از دلار و در نتیجه کاهش قیمت نفت خام، این دیدگاه را باطل می کند.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: نزولی

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی روی نفت خام، با 84% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به سوگیری کوتاه مدت نزولی می شود.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas




منبع: https://www.dailyfx.com/news/commodity-crude-oil-forecast-brent-bid-on-api-and-opec-ahead-of-key-us-data-wv-20221123.html

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج