پیش بینی سیاست فدرال رزرو از طریق گزارش بازار کار

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم.
مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

سایر موضوعاتی که در پخش زنده پوشش داده می شود عبارتند از:

  • بینش گزارش های اقتصادی گیج کننده و نحوه واکنش فدرال رزرو به این وضعیت
  • توضیحی در مورد عملکرد آینده بازدهی 2 ساله خزانه داری به عنوان نظارت بر نحوه درک شرکت کنندگان در بازار از توانایی فدرال رزرو برای مقابله با تورم
  • نظری درباره احتمال برگزاری راهپیمایی «بابا نوئل» در سال جاری
  • بحث در مورد تداوم ایمان و چگونگی مقابله با آثار آن
  • نمودار و تجزیه و تحلیل قیمت معاملات آتی E-mini S&P، ارز یورو و بیت کوین

دوست دارید بیشتر بدانید؟

ارقام جابجایی شغل و گردش کار (JOLTS) روز چهارشنبه منتشر شد وگزارش بازار کار روز جمعه ارائه می شود . بمیر هر گونه پیامدهای این گزارش ها برای راهنمایی های آینده فدرال رزرو باید به دقت توسط معامله گران نظارت شود زیرا بر فرصت های تجاری بالقوه تأثیر می گذارد.

جیم یووری ملحق شد نینجاتیرادرها جیم کاگنینا در یک قسمت اخیر از “آینده را ببینید” برای بحث در مورد نحوه ورود گزارش های مشاغل به سیاست فدرال رزرو. توجه ویژه ای به آن داشتند راه رفتن و ارتباط آن با شاخص سهام را ارزیابی کنید، واحد پول و آتی نرخ بهره.

شیرجه رفتن که در چگونه تغییرات در بازار کار می تواند بر فرصت های تجاری تأثیر بگذارد

NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید. پلتفرم معاملاتی برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/anticipating-federal-reserve-policy-via-labor-market-reporting/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج