پیش بینی کوتاه مدت برای BTCUSD، XRPUSD و ETHUSD 12.04.2023


من به خوانندگانم خوش آمد می گویم!

من یک پیش‌بینی کوتاه‌مدت ارز دیجیتال بر اساس تحلیل موج الیوت بیت‌کوین، ریپل و اتریوم آماده کرده‌ام. من سیگنال های ورودی را برای تجارت هر ارز دیجیتال ارائه می کنم.

مقاله موضوعات زیر را پوشش می دهد:

تحلیل بیت کوین موج الیوت

بازار BTCUSD به شکل گیری یک زیگزاگ صعودی (A)-(B)-(C) ادامه می دهد. اولین ضربه (A) در حال حاضر در حال آشکار شدن است و آخرین موج فرعی در داخل آن در حال توسعه است. امواج فرعی [1]-[2]-[3]-[4] در موج ضربه ای 5 از (A) کامل شده اند. تصحیح [4] یک مثلث منقبض است. قیمت در حال افزایش است [5]. قیمت بیت کوین می تواند تا سطح 32078.03 که در آن موج موج می زند به افزایش خود ادامه دهد [5] 50 درصد موج خواهد بود [3].

طرح معاملاتی برای BTCUSD امروز:

خرید 29956.93 سود بگیرید: 32078.03


تحلیل ریپل موج الیوت

بازار XRPUSD در حال شکل گیری تکانه است [C]، با موج فرعی نهایی (5) که در داخل به عنوان یک ضربه 1-2-3-4-5 توسعه می یابد، همانطور که در نمودار مشخص شده است. قیمت ریپل باید تا سطح 0.592 به افزایش خود ادامه دهد، جایی که موج (5) 50 درصد ضربه (3) خواهد بود. در شرایط فعلی می توان وارد معاملات طولانی مدت شد.

طرح معاملاتی برای XRPUSD امروز:

خرید 0.504، سود بگیرید: 0.592


تحلیل اتریوم موج الیوت

بازار ETHUSD باید مورب انتهایی را تکمیل کرده باشد [5]، که موج ضربه ای A را به پایان رساند. قیمت در موج اصلاحی B در حال کاهش است. هدف نزولی پایین ترین سطح 1658.81 است که در آن تصحیح (4) به عنوان WXY دو زیگزاگ به پایان رسید.

طرح معاملاتی برای ETHUSD برای امروز:

فروش 1866.17، سود بگیرید: 1658.81


PS آیا مقاله من را دوست داشتید؟ آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: این بهترین “متشکرم” خواهد بود 🙂

از من سوال بپرسید و در زیر نظر دهید. خوشحال می شوم به سوالات شما پاسخ دهم و توضیحات لازم را بدهم.

لینک های مفید:

  • من توصیه می کنم سعی کنید با یک کارگزار قابل اعتماد معامله کنید اینجا. این سیستم به شما این امکان را می دهد که خودتان معامله کنید یا از معامله گران موفق از سراسر جهان کپی کنید.
  • از BLOG کد تبلیغاتی من برای دریافت پاداش سپرده 50٪ در پلت فرم LiteFinance استفاده کنید. فقط این کد را در فیلد مربوطه وارد کنید while سپرده گذاری حساب معاملاتی شما
  • چت تلگرام برای معامله گران: https://t.me/litefinancebrokerchat. ما سیگنال ها و تجربه معاملات را به اشتراک می گذاریم
  • کانال تلگرام با تجزیه و تحلیل با کیفیت بالا، بررسی فارکس، مقالات آموزشی و سایر موارد مفید برای معامله گران https://t.me/liteforex

محتوای این مقاله منعکس کننده نظر نویسنده است و لزوماً بیانگر موضع رسمی LiteFinance نیست. مطالب منتشر شده در این صفحه فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به عنوان ارائه مشاوره سرمایه گذاری برای اهداف دستورالعمل 2004/39/EC در نظر گرفته شود.

به این مقاله امتیاز دهید:

{{ارزش}} ( {{count}} {{title}} )




منبع: https://www.litefinance.org/blog/analysts-opinions/short-term-forecast-for-btcusd-xrpusd-and-ethusd-12042023/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج