پیش بینی کوتاه مدت برای BTCUSD، XRPUSD و ETHUSD 20.12.2022


من به خوانندگانم خوش آمد می گویم!

من یک پیش‌بینی کوتاه‌مدت ارز دیجیتال بر اساس تحلیل موج الیوت بیت‌کوین، ریپل و اتریوم آماده کرده‌ام. من سیگنال های ورودی را برای تجارت هر ارز دیجیتال ارائه می کنم.

قیمت این سه ارز دیجیتال در امواج فرعی تکانشی نزولی در حال حرکت است.

مقاله موضوعات زیر را پوشش می دهد:

تحلیل بیت کوین موج الیوت

جدیدترین بخش نمودار BTCUSD حرکت نزولی قیمت را نشان می دهد. بازار شروع به ساخت یک موج ضربه ای C، متشکل از امواج فرعی کرد [1]-[2]-[3]-[4]-[5]. این موج آخرین موج در زیگزاگ نزولی آشکار (Y) است. تصحیح [4] به پایان رسیده است، بنابراین به زودی، کاهش قیمت در موج فرعی ادامه خواهد یافت [5] به سمت سطح 14700.00. در این سطح، ضربه C 61.8 درصد موج A خواهد بود.

طرح معاملاتی برای BTCUSD امروز:

فروش 16769.55 سود ببر: 14700.00


تحلیل ریپل موج الیوت

بازار XRPUSD اخیراً یک موج اصلاحی بزرگ را تکمیل کرده است. موج B شبیه یک مثلث منقبض افقی است [A]-[B]-[C]-[D]-[E]. پس از تکمیل این مثلث، قیمت شروع به کاهش کرد. اکنون موج نزولی C به عنوان یک ضربه آشکار می شود [1]-[2]-[3]-[4]-[5] همانطور که در نمودار نشان داده شده است. موج C می تواند در پایین ترین سطح 0.316 به پایان برسد که با موج ضربه ای A مشخص می شود.

طرح معاملاتی برای XRPUSD امروز:

فروش 0.341 سود بگیرید: 0.316


تحلیل اتریوم موج الیوت

ETHUSD در دراز مدت یک زیگزاگ ABC نزولی را تشکیل می دهد. به عنوان بخشی از این زیگزاگ، توسعه یک موج اصلاحی طولانی B، متشکل از سه موج فرعی اصلی [W]-[X]-[Y]، به پایان رسیده است. بنابراین، جدیدترین بخش نمودار اتریوم تشکیل قسمت اولیه موج رو به پایین C را نشان می دهد که از امواج فرعی تشکیل شده است. [1]-[2]-[3]-[4]-[5]. انتظار می رود در ساعت 1050.00 به پایان برسد، جایی که موج C 50 درصد ضربه A خواهد بود.

طرح معاملاتی برای ETHUSD برای امروز:

فروش 1205.34 سود بگیرید: 1050.00


PS آیا مقاله من را دوست داشتید؟ آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: این بهترین “متشکرم” خواهد بود 🙂

از من سوال بپرسید و در زیر نظر دهید. خوشحال می شوم به سوالات شما پاسخ دهم و توضیحات لازم را بدهم.

لینک های مفید:

  • من توصیه می کنم سعی کنید با یک کارگزار قابل اعتماد معامله کنید اینجا. این سیستم به شما این امکان را می دهد که خودتان معامله کنید یا از معامله گران موفق از سراسر جهان کپی کنید.
  • از BLOG کد تبلیغاتی من برای دریافت پاداش سپرده 50٪ در پلت فرم LiteFinance استفاده کنید. فقط این کد را در فیلد مربوطه وارد کنید while سپرده گذاری حساب معاملاتی شما
  • چت تلگرام برای معامله گران: https://t.me/litefinancebrokerchat. ما سیگنال ها و تجربه معاملات را به اشتراک می گذاریم
  • کانال تلگرام با تجزیه و تحلیل با کیفیت بالا، بررسی فارکس، مقالات آموزشی و سایر موارد مفید برای معامله گران https://t.me/liteforex

محتوای این مقاله منعکس کننده نظر نویسنده است و لزوماً بیانگر موضع رسمی LiteFinance نیست. مطالب منتشر شده در این صفحه فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به عنوان ارائه مشاوره سرمایه گذاری برای اهداف دستورالعمل 2004/39/EC در نظر گرفته شود.

به این مقاله امتیاز دهید:

{{مقدار}} ( {{count}} {{title}} )




منبع: https://www.litefinance.org/blog/analysts-opinions/short-term-forecast-for-btcusd-xrpusd-and-ethusd-20122022/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج