چرا باید از ضررهای گسترده استفاده کنید » تجارت در بازار را بیاموزید

در زیر، دو تصویر را می بینیم، اولی نمودار روزانه EURUSD است که ATR بالای 100 و نزدیک به 100 را برای چندین روز نشان می دهد. دومین مورد، نفت خام است که ATR روزانه بزرگی را نیز نشان می دهد (بالای 2 دلار برای بسیاری از روزها). معامله‌گرانی که حتی از ATR بازاری که معامله می‌کنند آگاه نیستند، در هنگام قرار دادن استاپ زیان‌های خود در ضرر بزرگی هستند. حداقل، شما می‌خواهید استاپ ضررتان بیشتر از مقدار متحرک ۱۴ روزه ATR باشد:

بنابراین می بینید، ما 2 فاصله توقف ضرر متفاوت، و 2 اندازه لات مختلف داریم، اما ریسک دلار یکسان است.

این یک “تصادفی” جالب است (در واقع تصادفی نیست)، معامله گران روزانه به طور طبیعی از توقف های بسیار فشرده / کوچک استفاده می کنند (بعضی از آنها استفاده نمی کنند!) و آمار نشان می دهد که معامله گران روز معمولاً پول خود را از دست می دهند و عملکرد بدتری نسبت به معامله گران با موقعیت بلند مدت دارند. . آیا این صرفاً تصادفی است که افرادی که از استاپ ضررهای تنگاتنگ استفاده می کنند نسبت به کسانی که از توقف های گسترده تر استفاده می کنند و معامله گران را برای مدت طولانی تری نگه می دارند، بیشتر ضرر می کنند؟ من فکر نمی کنم.

تعیین موقعیت

برای درک این موضوع، یک معامله گر می تواند 60 پیپ توقف ضرر یا 120 پیپ توقف ضرر داشته باشد و همچنان دقیقاً همان مقدار پول را به خطر بیندازد، تنها کاری که انجام می دهد تنظیم تعداد قراردادهایی است که در حال معامله هستند.

چرا از استاپ تلفات گسترده استفاده می کنمقرار دادن استاپ ضرر شاید نادیده گرفته‌شده‌ترین و سوء تفاهم‌شده‌ترین قطعه از «پازل» معاملات باشد…

یک چیز خنده دار اتفاق می افتد زمانی که شما شروع به قرار دادن ایستگاه های محکم، شما را بیشتر متوقف می شود! بدیهی به نظر می رسد، درست است؟ با این حال، هر روز، هزاران، احتمالاً میلیون‌ها معامله‌گر بسیار باهوش، کاری واقعاً غیرهوشمندانه انجام می‌دهند. آنها یک استاپ ضرر کوچک در یک راه اندازی تجارت کاملاً خوب ایجاد می کنند. آنها این کار را به این دلیل انجام می دهند که اندازه موقعیت را درک نمی کنند یا این کار را به دلیل حریص بودن انجام می دهند، در هر صورت محکوم به شکست هستند و فقط یک آمار دیگر هستند.

به خاطر داشته باشید، قدرت نمودارهای بازه زمانی بالاتر بسیار زیاد است. بله، شما باید مدت بیشتری منتظر بمانید تا معاملات در بازه های زمانی بالاتر انجام شوند، اما نقطه مقابل این است که سیگنال های دقیق تری دریافت می کنید و هرچه بازه زمانی بالاتر بروید، فراخوانی بازار بسیار آسان تر است. بنابراین، هر چه در بازه زمانی بالاتر بروید، معامله کمتر شبیه قمار می شود و بیشتر به یک مهارت تبدیل می شود. به دلایل زیادی، چارچوب زمانی نمودار روزانه مورد علاقه من است، این یک رسانه شاد است.

سبک زندگی و استرس کمتر

حالا، اگر استاپ ضرر خود را 50 امتیاز یا بیشتر کمتر از پایین‌ترین پین‌ها قرار دهید، نه تنها شما را در معامله نگه می‌دارد، بلکه احمق هم بودید که پس از شروع دوباره افزایش قیمت، سود خوبی کسب نکردید.

widestoplossesatr2

زمانی که تعداد لات های معامله شده را تنظیم می کنید، پولی که در هر معامله ای ریسک می کنید، افزایش یا کاهش می یابد. به عنوان مثال، در پلتفرم متاتریدر که من استفاده می کنم، اندازه موقعیت به عنوان “حجم” برچسب گذاری می شود و هر چه حجم آن بیشتر باشد، تعداد لات های بیشتری و در نتیجه پول بیشتری را در هر معامله به خطر می اندازید. اگر می خواهید ریسک خود را کاهش دهید، تعداد لات هایی را که معامله می کنید کاهش می دهید. فاصله توقف ضرر تنها نیمی از چیزی است که تعیین می کند چقدر ممکن است (ریسک خود) را در هر معامله ای از دست بدهید. اگر فاصله توقف ضرر خود را تنظیم می کنید اما اندازه موقعیت خود را تنظیم نمی کنید، اشتباه بزرگی مرتکب شده اید!

90 درصد معامله‌گران جدیدی که من با آنها صحبت می‌کنم هنوز فکر می‌کنند که فاصله توقف ضرر کمتر به معنای ریسک کمتر است و فاصله توقف ضرر بیشتر به این معنی است که ریسک بیشتری می‌کنند. با این حال، این باورها به سادگی درست نیستند و برای هر معامله گر با تجربه ای که اندازه موقعیت تجاری را درک می کند، بدیهی است که اندازه قرارداد (تعداد لات) معامله شده است که ریسک در هر معامله را تعیین می کند، نه فاصله توقف ضرر به خودی خود. فاصله توقف ضرر به اندازه موقعیتی که معامله می کنید اهمیت ندارد. این اندازه موقعیت (اندازه لات) است که تعیین می کند چقدر پول در هر معامله ریسک می شود!

به بازار فضایی برای حرکت بدهید

آیا می دانید چرا اکثر معامله گران در بلندمدت شکست می خورند؟ خوب، بله، زیرا آنها پول زیادی از دست می دهند. اما، چرا آنها پول زیادی از دست می دهند؟

این سبک از معاملات همچنین به شما امکان می دهد زمان بیشتری را برای یادگیری و تمرکز بر روی یافتن معاملات خوب و شناسایی روندها و الگوهای اقدام قیمت، خواندن ردپای روی نمودار انجام دهید. چیزهایی که مهم است!

اگر شما هر گونه سوال، لطفا به من ایمیل در اینجا.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-trading-strategies/why-should-use-wide-stop-losses

مورد و نکته: دو تصویر زیر همان سیگنال نوار دنباله دار EURUSD را نشان می دهند اما با مکان های توقف ضرر متفاوت.

تجارت 1 – تجارت EURUSD. 120 پیپ توقف ضرر و 1 مینی لات معامله شده، 120 دلار دلار آمریکا ریسک دارد.

همانطور که می دانیم، هنگام معامله قیمت بر اساس رویکرد پایان روز که من استفاده می کنم، معاملات بزرگ ممکن است روزها یا هفته ها طول بکشد تا آشکار شوند. شما نمی‌توانید یک حرکت 200 تا 300 امتیازی در EURUSD را با توقف 30 تا 50 پیپ بدست آورید، در بیشتر مواقع قبل از اینکه بازار به مسیر درست برسد متوقف شده‌اید.

یه چیزی بپرسم…

بعد، بیایید به یک مثال در نمودار روزانه نفت خام زیر نگاه کنیم. این بار سیگنال خرید میله دو پین بسیار واضحی داریم که اخیراً در چارچوب زمانی نمودار روزانه شکل گرفته است. توجه داشته باشید، اگر استاپ خود را دقیقاً زیر نوار پین پایین قرار می دادید، همانطور که بسیاری از معامله گران دوست دارند انجام دهند، دقیقاً قبل از اینکه بازار به سمت بالاتر حرکت کند، بدون حضور شما در معرض ضرر قرار می گرفتید.

دو دلیل اصلی که چرا بسیاری از معامله‌گران پول خود را از دست می‌دهند و حساب‌هایشان را به باد می‌دهند عبارتند از: معاملات بیش از حد (بیش از حد معاملات) و استفاده از حد ضررهای بسیار محدود (اجازه ندادن به معامله).

Crude Oil ATR: نفت خام با دلار و سنت اندازه گیری می شود اما ATR بالای 2 دلار در روز یا حتی 1.75 دلار نسبتاً بزرگ است. مطمئن باشید، اگر توقف های خود را خارج از این ATR قرار ندهید، دچار سوختگی خواهید شد.

مثال:

صبور باش. مایل به توقف گسترده‌تر باشید حتی اگر این به معنای رها کردن معامله برای چند هفته باشد. از خود بپرسید چه چیزی بهتر است: قرار دادن 20 معامله با استاپ تنگ و باخت در اکثر آنها یا قرار دادن 2 معامله با توقف گسترده، برنده شدن بزرگ در یکی و گرفتن ضرر از پیش تعریف شده 1R در دیگری؟ من به شما قول می دهم، این دومی است، نه اولی.

tigtherstopsolv1

tighterstoloss2

چند بار در مورد جهت بازار درست گفته اید، سیگنال تجاری شما درست بوده است، اما باز هم به نوعی ضرر کرده اید؟ خیلی خیلی خسته کننده بنابراین، در اینجا دلیل این اتفاق برای شماست. استاپ ضرر شما خیلی تنگ است!

تجارت 2 – تجارت EURUSD. 60 پیپ استاپ ضرر و 2 مینی لات معامله شده 120 دلار آمریکا ریسک دارد.

مقاومت

توجه داشته باشید: مهم نیست که از کدام ورودی استفاده می کنید، یک ورود به بازار یا یک ورودی 50 درصدی توییک، یک توقف ضرر گسترده تر همچنان به طور چشمگیری نتیجه معامله را تغییر می دهد، حتی برای ورودی های 50 درصدی محافظه کارانه تر. هدف این است که در بازار بمانید تا زمانی که به وضوح ثابت کند اشتباه می کنید، نه اینکه صرفاً توسط نوسانات طبیعی روزانه قیمت متزلزل شوید. به بازار اتاقی بدهید که برای نفس کشیدن نیاز دارد!

من روزانه معامله نمی کنم، بنابراین توقف گسترده تر ضروری است

شما باید هر روز فضا را برای “ارتعاشات” معمولی بازار در نظر بگیرید. چیزی به نام میانگین محدوده واقعی (ATR) یک بازار وجود دارد که میانگین محدوده روزانه را در هر دوره زمانی معینی به شما نشان می دهد. این می تواند به شما کمک کند تا نوسانات اخیر و احتمالاً فعلی بازار را مشاهده کنید، چیزی که هنگام تلاش برای تعیین محل توقف ضرر خود باید بدانید.

widestoplossesatr1

توقف های گسترده تر به معاملات زمان بیشتری می دهد

معاملات بلندمدت مستلزم استاپ ضرر بزرگتر است. اگر بدانیم که EURUSD چند درصد در هفته حرکت می کند (مثلاً 200-300 پیپ) و به دنبال یک تنظیم قیمت هستیم که می تواند سود 200 تا 300 پیپ را برای ما به ارمغان بیاورد، دلیلی بر این است که شما این کار را انجام دهید. برای ماندن در آن تجارت به توقف ضرر گسترده تری نیاز دارید.

نظر شما در مورد این درس چیست؟ لطفا نظرات و بازخورد خود را در زیر بگذارید!

تصویر اول زیر یک استاپ لاس محکم تر و تصویر دوم زیر استاپ ضرر وسیع تری را نشان می دهد، با نگاهی به این مثال، کاملاً واضح است که چرا به توقف های گسترده تر نیاز دارید.

یکی از اصول اصلی رویکرد معاملاتی من که به اعضای خود می‌گویم، اهمیت استفاده از ضررهای توقف گسترده است. بسیاری از معامله گران به طور طبیعی جذب و وسوسه می شوند تا حد ممکن استاپ ضرر را در معاملات خود اعمال کنند. دلایل متعددی وجود دارد که معامله‌گران این کار را انجام می‌دهند، اما همه آنها نتیجه عدم درک جنبه‌های کلیدی معاملات مانند اندازه موقعیت، نسبت‌های پاداش ریسک، قرارگیری مناسب توقف ضرر و استفاده از توقف‌های گسترده‌تر هستند.

بازارها گاهی به صورت نامنظم و گاهی با نوسانات بالا بدون اطلاع قبلی حرکت می کنند. به عنوان یک معامله گر، این بخشی از وظیفه شما است که هنگام تصمیم گیری در مورد محل توقف ضرر خود، این را در فرآیند تصمیم گیری خود لحاظ کنید. شما نمی توانید در هر معامله فقط حد ضرر خود را در یک فاصله مشخص قرار دهید و “به بهترین ها امیدوار باشید”، این کار نمی کند و یک استراتژی نیست.

بنابراین، اکنون که می‌دانیم می‌توانیم از توقف ضررهای گسترده‌تری در هر حساب اندازه‌ای استفاده کنیم، این سؤال پیش می‌آید چرا آیا من از استاپ های گسترده تر استفاده می کنم و چگونه می توانید همان را در معاملات خود پیاده سازی کنید؟

این درس برخی از رایج‌ترین افسانه‌ها و تصورات نادرست در مورد قرار دادن توقف ضررها را از بین می‌برد و به شما کمک می‌کند تا بفهمید چقدر مهم است که استاپ ضرر خود را به درستی برنامه‌ریزی کنید و هنگام قرار دادن استاپ‌ها احساسی رفتار نکنید، مثلاً از قرار دادن آنها نیز اجتناب کنید. تنگ و در منطقه قیمتی که احتمال ضربه زدن به آنها وجود دارد.

ابتدا یک نکته در مورد اندازه موقعیت…

اگر مدت زیادی مرا دنبال کرده باشید، می دانید که من روز معامله نمی کنم. دیدگاه من در مورد معاملات روزانه این است که فقط قمار با “سر و صدای” طبیعی بازار است که هر روز رخ می دهد، و من یک معامله گر هستم، نه یک قمارباز. بنابراین، ضروری است که من از استاپ ضرر گسترده‌تری استفاده کنم که منجر به ریزش من در نویز کوتاه‌مدت روزانه بازار نشود.

من را متعجب می کند که چگونه بسیاری از افراد همچنان هر روز به من ایمیل می زنند و معتقدند که باید از توقف ضررهای فشرده تری استفاده کنند، زیرا آنها یک حساب کاربری کوچک دارند و یک توقف بسیار گسترده برای آنها هزینه زیادی برای معامله خواهد داشت. این تصور از این باور (اشتباه) ناشی می‌شود که توقف ضرر شدیدتر به نوعی ریسک فرد را در معامله کاهش می‌دهد یا (به همان اندازه اشتباه) شانس کسب درآمد را افزایش می‌دهد زیرا می‌توانند اندازه موقعیت خود را افزایش دهند.

اگر EURUSD بعضی روزها 1% یا بیشتر جابه جا می شود (بیش از 100 پیپ) چرا باید 50 پیپ توقف ضرر داشته باشید؟ معنی نداره مگه نه؟ با این حال، هر روز، معامله گران دقیقاً این کار را انجام می دهند. البته، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند بازه زمانی معامله شده و تنظیم قیمت ویژه ای که معامله می کنید و همچنین ساختار بازار اطراف، که در دوره تجارت حرفه ای خود به تفصیل آنها را توضیح می دهم.

جدای از استراتژی معاملاتی خاصی که برای پیمایش و معامله در بازارها استفاده می کنید، «جایی که توقف ضرر خود را قرار می دهید» مسلماً مهمترین جنبه هر معامله ای است که انجام می دهید.

مثل اونا نباش

شاید بزرگترین مزیت برای شما این باشد که استفاده از بازه های زمانی وسیع تر، استرس را کاهش می دهد و سبک زندگی شما را بهبود می بخشد. می توانید معاملات را با استاپ ضررهای گسترده تر تنظیم و فراموش کنید. توقف‌های گسترده‌تر چیزی است که رویکرد معاملاتی من در پایان روز تشویق می‌کند و به این معنی است که شما مجبور نیستید برای هر تیک بازار در آنجا بنشینید.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که توقف های گسترده تر پاداش ریسک ما را کاهش نمی دهد، زیرا پاداش ریسک نسبی است. اگر توقف گسترده‌تری دارید، به هدف/پاداش گسترده‌تری نیاز خواهید داشت. با نمودارهای روزانه و توقف های گسترده تر، هنوز هم می توانیم معاملات عالی در حدود 2 به 1 و 3 به 1 یا بالاتر داشته باشیم. ما همچنین می توانیم از هرمی برای افزایش بازده پاداش ریسک استفاده کنیم.

چرا توقف گسترده تر؟

سناریوی گسترده تر از دست دادن

این درس را دوباره از نزدیک بخوانید. شاید این مهم ترین درس معاملاتی باشد که تا به حال یاد گرفته اید. مفاهیمی را که امروز در اینجا آموزش داده می‌شود با تکنیک‌های معاملاتی و استراتژی‌های اقدام قیمتی که در دوره‌های معاملاتی ام آموزش می‌دهم و راهنمایی‌های روزانه خبرنامه راه‌اندازی تجارت اعضایم ترکیب کنید و یک استراتژی معاملاتی بلندمدت بسیار قوی خواهید داشت که اگر دنبال کنید، بسیار خوب خواهد بود. فرصتی برای نزدیک کردن شما به موفقیت پایدار در بازارها.

اگر می‌خواهید از معاملات خود دور شوید و در حالی که بازار «بالا بردن سنگین» را انجام می‌دهد، استراحت کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است: از توقف ضررهای گسترده‌تر استفاده کنید و اندازه موقعیت خود را تنظیم کنید تا ریسک دلاری مورد نظر خود را در هر معامله حفظ کنید. خودشه!

نتیجه

توجه داشته باشید، توقف ضرر در سناریوی گسترده‌تر که در زیر مشاهده می‌شود، 20 تا 30 پیپ زیر سطح حمایت در ناحیه 1.1528 قرار می‌گیرد، این اغلب یک تکنیک خوب برای استفاده است:

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج