چرا تجارت کامل دشمن تجارت خوب است » تجارت در بازار را بیاموزید

اول از همه، تلاش برای دانستن همه چیز را متوقف کنید. شما هرگز نمی توانید تک تک داده هایی را که زمینه ساز نوسان بالا یا پایین در بازار هستند، بشناسید. به عبارت دیگر، شما هرگز نمی توانید واقعاً بدانید که چرا بازار به سمتی حرکت می کند که در حال حرکت است، تنها چیزی که می توانید با اطمینان بدانید این است که قبلاً چه اتفاقی افتاده است و اکنون چه اتفاقی می افتد، از این رو، ما می توانیم از چندین استراتژی مختلف قیمت برای ایجاد استفاده کنیم. چارچوبی در آینده برای آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد. اما، درک این نکته مهم است که هضم بیشتر و بیشتر اخبار معاملاتی، یا حتی خیره شدن به نمودارها برای ساعت ها و ساعت ها، به سادگی به شما کمک نمی کند تا بفهمید چه اتفاقی خواهد افتاد. شما نمی توانید بدانید که چه اتفاقی خواهد افتاد، فقط آنچه ممکن است رخ دهد. به یاد داشته باشید، ما در حال “بازی شانس” لبه معاملاتی خود در بازار هستیم، نه بر اساس قطعیت ها عمل می کنیم.

همانطور که قبلاً ذکر شد، در واقع باید مدتی را در روال معاملات خود بسازید تا از بازار خارج شوید، به تنظیم مجدد و گروه بندی مجدد بپردازید تا دوباره متمرکز شوید. برنامه ریزی کنید که چه زمانی به بازارها نگاه کنید و چه زمانی نگاه نکنید.

شما می توانید مقدار عظیمی از انرژی ذهنی گرانبها را با تماشای بازار که در تمام روز بالا و پایین می شود هدر دهید. صرفاً خاموش کردن صفحه‌نمایش/بستن رایانه و دور شدن، ممکن است راهبرد نهایی (و ساده‌ترین) برای حذف مدیریت خرد تجارت و بازار باشد.

بسیاری از معامله‌گران سعی می‌کنند همه چیز را کنترل کنند، و این تفکر باعث می‌شود که نتوانند از نظر ذهنی معامله‌ای را انجام دهند که به سرعت در برابر آنها حرکت می‌کند یا معامله‌ای که به سختی هدف سود خود را از دست می‌دهد و سپس معکوس می‌شود. اینها فقط دو نمونه از عواقب ناشی از ترس و در نتیجه تلاش برای کنترل همه چیز در معامله هستند.

شما نمی توانید از ضررها جلوگیری کنید – آنها به همان اندازه که خون شما بخشی از شما است، بخشی از معامله هستند. بنابراین، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که بفهمید چگونه آنها را به بهترین شکل مدیریت کنید و به یاد داشته باشید که همیشه درک کنید که هر معامله منحصر به فردی می تواند منجر به ضرر شود.

هنگامی که در نهایت میل اولیه را برای کنترل بازار و مدیریت خرد هر جزئیات کوچک با این باور که اطلاعات بیشتر به شما کنترل بیشتری بر نتایج تجارت شما می دهد را درک کنید، بپذیرید و سپس رها کنید، وارد مراحل ابتدایی تجارت مناسب خواهید شد. طرز فکر موفقیت در تجارت بیشتر نتیجه الگوهای تفکر ذهنی مناسب و سپس استفاده از آنها برای کنترل رفتار خود در بازار است. روال‌های صحیح به عادت‌های مناسب تبدیل می‌شوند و غیره. هنگامی که بر خود مسلط شدید، عملکرد معاملاتی بهبود یافته را در بلندمدت مشاهده خواهید کرد. این ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، اما بسیار هم درست است.

2. تجارت را برنامه ریزی کنید و طرح را معامله کنید

به محض اینکه معامله خود را انجام دهید، این عنصر استرس را از بین می برد. هزینه ها و هزینه های مرتبط با انجام تجارت وجود دارد. برای معامله گران، ضرر یک هزینه جاری است. قبول کن.

4. بدترین اثر جانبی مدیریت خرد معاملات شما این است که…

راه حل این است که فقط مزیت خود را پیدا کنید، این مقاله (آخرین مقاله ما) را بخوانید و به آن لبه بچسبید – اگر وجود نداشت معامله نکنید. واقعاً خیلی ساده است. این جایی است که روال معاملاتی شما وارد می شود – روال روزانه خود را برای تجزیه و تحلیل بازارها دنبال کنید، تنظیماتی را که مطابق با برنامه شما هستند را بررسی کنید و اگر چیزی وجود ندارد، تا فردا راه بروید. که من را به خوبی به نکته بعدی و نهایی من هدایت می کند…

5. کلید نهایی برای جلوگیری از مدیریت خرد تجارت شما…

هنگامی که نمودارها را برای مدت طولانی تماشا می کنید، آنها را نیز به صورت خرد مدیریت می کنید. تمام روز در آنجا نشسته و نمودارهای درون روز را تماشا می کنم و سعی می کنم هر حرکت کوچکی را در بازار انتخاب کنم. یعنی مدیریت خرد بازار!

تا زمانی که اتفاق بیفتد (و برای استفاده از آن خیلی دیر شده است) هرگز نمی توانید بدانید که به طور قطع در بازار چه اتفاقی خواهد افتاد. بنابراین، ما به‌عنوان معامله‌گران، سعی می‌کنیم در یک بازی با نتایج متناقض، پول ثابتی به دست آوریم که انجام آن آسان نیست، به خصوص اگر هنوز نپذیرفته‌اید که نتایج متناقض هستند. با این حال، می‌توان این کار را انجام داد، شما می‌توانید از تجارت درآمد کسب کنید، اما اگر همه جنبه‌های فرآیند معاملات را به صورت خرد مدیریت کنید و سعی کنید بازار را کنترل کنید، نه. این همان چیزی است که بسیاری از ما هنگام تلاش برای انجام معاملات یا تجارت یا حتی روابط خود درگیر آن می شویم.

ناقصچقدر کافی است؟ چقدر تحقیق، تماشای نمودار و تفکر کلی در مورد تجارت شما مضر است؟ چگونه انجام بیش از حد فعالیت های مرتبط با معاملات به شانس موفقیت شما در معاملات لطمه می زند؟ در درس امروز، می‌خواهیم این موضوعات را مورد بحث قرار دهیم و عمیق‌تر به این موضوع بپردازیم که چرا ممکن است واقعاً با انجام بیش از حد همه چیز، معاملات خود را خرابکاری کنید.

شاید ریشه اصلی این مشکل مدیریت خرد تجارت، ترس باشد. وقتی فردی از از دست دادن پول خود می ترسد، هر کاری که از دستش بر می آید انجام می دهد تا کنترل کند. با این حال، در معاملات، تلاش برای کنترل بازار بیهوده است، در واقع غیرممکن است. تنها چیزی که در کنترل شما به عنوان یک معامله گر است، خودتان و افکار و اعمالتان در بازار هستید، همین.

درست مثل این است که یک رئیس در یک شرکت تمام روز کارمندانش را در حال کار کردن نگاه می کند به جای اینکه فقط به کارش فکر کند و به آنها اجازه دهد. بله، با تماشای کار آنها در تمام روز احتمالاً متوجه چیزهایی می شود که دوست ندارد، اما آیا این تاکتیک احتمالاً بیشتر از اینکه ضرر داشته باشد، مفید است؟ کارکنان چقدر از این مدیریت خرد آزرده خاطر خواهند شد و چقدر هیجان زده خواهند شد که فردا به سر کار بازگردند و مهمتر از همه برای کسب و کار، چقدر احساس بهره وری خواهند داشت؟

در اینجا 5 مورد از بهترین بینش‌هایی که می‌توانم با شما به اشتراک بگذارم برای کمک به شما برای رهایی از نیاز به کنترل بازار آورده شده است:

1. یاد بگیرید که چه چیزی را می توانید کنترل کنید و چه چیزی را نمی توانید کنترل کنید

این یک واقعیت است که سرمایه گذاران بلندمدت بهتر از معامله گران کوتاه مدت یا روزانه عمل می کنند، بنابراین بیشتر مانند یک معامله گر نوسان / موقعیت یا حتی یک سرمایه گذار بلند مدت فکر کنید و کمتر مانند یک معامله گر روزانه. سرمایه گذاران همیشه به نمودارها نگاه نمی کنند، زیرا می دانند که این کار معکوس است. در عوض، آنها اجازه می‌دهند موقعیت‌هایشان بدون اینکه دائماً آنها را تماشا کنند، مسیر خود را طی کنند، زیرا می‌دانند که تماشای بیش از حد آنها به آنها آسیب می‌زند و کمکی نمی‌کند.

نتیجه

دلیل بزرگی که معامله‌گران ضرر را نمی‌پذیرند، مدیریت خرد است. مدیریت میکرو به این معنی است که شما سعی می کنید همه چیز و هر جزئیات کوچک را کنترل کنید. افرادی که درگیر مدیریت بیش از حد معاملات خود می شوند، به این فکر می کنند که اگر بتوانند هر متغیر کوچکی را تنظیم کنند، می توانند به نحوی از ضرر جلوگیری کنند. یا، آنها شروع به فکر می کنند که از آنجایی که زمان زیادی را صرف مطالعه و تحقیق کرده اند، به نوعی می توانند به دلیل “دانش گسترده” خود در تجارت از ضرر جلوگیری کنند.

بازار موجودی کاملاً جدا از شماست که به معنای واقعی کلمه زنده نیست و هیچ تصوری از وجود شما ندارد، هیچ احساسی ندارد. این فقط بازتابی از خرید و فروش میلیون ها شرکت کننده است – شما نمی توانید آن را کنترل کنید. شما فقط می توانید یک لبه معاملاتی پیدا کنید و از آن لبه برای بهره برداری از حرکات قابل پیش بینی استفاده کنید که در طول زمان تکرار می شوند. انسان‌ها تکراری هستند و ردپای آن‌ها در نمودارها با عمل قیمت باقی می‌ماند – شما یاد می‌گیرید که اکشن قیمت را بخوانید و ورودی‌های تکراری و شرایط بازار را بیابید و سپس خودتان را کنترل کنید و می‌توانید درآمد کسب کنید، این واقعاً تنها راه است.

می توانید آن را «مدیریت خرد» یا «تفکر بیش از حد» یا «تحلیل بیش از حد» بنامید، اما صرف نظر از برچسبی که داده می شود، هدف یکسان است: کنترل.

همچنین، اگر اصرار دارید که معاملات خود را تا حدی مدیریت کنید که همیشه منتظر شکل‌گیری «عالی» باشید، برخی از حرکت‌های سودآور را از دست خواهید داد. هیچ راه‌اندازی کاملی وجود ندارد، زیرا هر راه‌اندازی اکشن قیمت کمی متفاوت از موارد قبلی به نظر می‌رسد، بنابراین فقط یک مورد خوب را انتخاب کنید و آن را به درستی مدیریت کنید – معاملات خوب را از دست ندهید زیرا منتظر یک “عالی” هستید. ! برنامه معاملاتی شما باید شرایط عمومی بازاری را که به دنبال آن هستید و همچنین تنظیمات تجارت مورد علاقه شما را برای استفاده به عنوان معیار ورود به شما نشان دهد، اما اینها دستورالعمل هایی هستند و به یاد داشته باشید که قرار نیست دقیقاً همان معامله را دو بار پیدا کنید. کمی اختیار و مهارت در آن وجود دارد و با گذشت زمان، آموزش و تمرین شما با بازار و شرایط خاصی که برای ورود به آن به دنبال آن هستید هماهنگ تر خواهید شد.

3. قبل از ورود به معامله ضرر احتمالی را بپذیرید

معامله بیش از حد یا معامله بیش از حد، بزرگترین مشکلی است که از مدیریت خرد معاملات شما و تلاش برای کنترل بازار ناشی می شود. هنگامی که ما شروع به توجه بیش از حد می کنیم و تحقیقات و فکر کردن بیش از حد در مورد بازارها و معاملات انجام می دهیم، زمانی که به ناچار ایده های تجاری زیادی به ذهنمان می رسد و شروع به دیدن الگوهایی می کنیم که احتمالاً چیزی بیش از سر و صدای بازار نیستند.

بله، به نظر می رسد یک کلیشه تجاری بیش از حد استفاده شده است که می گوییم: “تجارت را برنامه ریزی کنید و طرح را معامله کنید”. با این حال، اگر یک برنامه معاملاتی ساده دارید که بدون استثنا به آن پایبند هستید، پس در راه تسلط بر معامله هستید. شما باید قوانینی را در برنامه معاملاتی خود بسازید که می گوید بیش از حد فکر نمی کنید، نه مدیریت خرد، سپس قبل از اینکه هر روز به بازارها نگاه کنید، این طرح را بخوانید. همچنین، به‌موقع دور از بازارها بسازید تا راهی برای تنظیم مجدد و جمع‌بندی مجدد داشته باشید. شما به یک روال معاملات روزانه برنامه ریزی شده نیاز دارید، بنابراین شما تمام روز آنجا نمی نشینید و سعی می کنید به همه چیزهایی فکر کنید که ممکن است بر مدیریت خرد بازار تأثیر بگذارد. هدف شما باید این باشد که وقتی به نمودارها نگاه می کنید فقط به معاملات و بازار خود فکر کنید، اگر متوجه شدید که در غیر این صورت از آنها استفاده می کنید، کار زیادی انجام می دهید.

اگر شما فردی هستید که نیاز به کنترل همه چیز و همه افراد اطراف خود را دارید و همه چیز را به صورت خرد مدیریت می کنید، ممکن است بخواهید دوباره فکر کنید که آیا تجارت برای شما مناسب است یا خیر. ممکن است خشن به نظر برسد، اما اگر می‌خواهید یک معامله‌گر موفق باشید، یا همین است یا تغییرات ذهنی و رفتاری ایجاد کنید. موفقیت در تجارت تا حد زیادی نتیجه رها کردن چیزهاست. شما باید معامله خود را به محض اینکه فعال شد اجازه دهید، آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید. شما باید میل خود را برای کنترل و کنترل بازار کنار بگذارید. درگیر شدن بیش از حد با هر چیزی، خواه روابط آن، تجارت یا تجارت، معمولاً یک ایده وحشتناک است که اغلب برعکس آنچه می خواهید برای شما به ارمغان می آورد.

نیاز به کنترل همه چیزهای کوچک در محل کار، تجارت و روابطمان، می تواند و معمولاً به ما ضربه بزند و دنیایی از استرس و اضطراب را ایجاد کند.

نظر شما در مورد این درس چیست؟ لطفا آن را در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-articles/why-perfect-trading-enemy-good-trading

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج