چرا تجارت یکی از چالش برانگیزترین حرفه ها برای موفقیت است

رویکرد شخصی به معامله

حضور در حرفه تجارت به چه معناست

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/honing-your-craft-as-a-tradesmith-why-trading-is-one-of-the-most-challenging-professions-to-succeed-in/

معامله گر بودن به این معنی است که باید با تجربه واقعی کنار بیایید، که با نقش شما به عنوان تحلیلگر، که با ایده های انتزاعی از یک صحنه سروکار دارد، متفاوت است. معامله‌گر چیزهایی احساسی را تجربه می‌کند، و برای مقابله با این حق، باید خودتان را به‌طور باورنکردنی خوب بشناسید و اثرات خاص آن را بدانید. رویدادهای خاص بر شما خواهد داشت. این نقاط قوت و ضعف شما را مشخص می کند، که به شما کمک می کند برنامه های شخصی خود را بسازید.

مانند یک ورزشکار حرفه ای تجارت کنید

به عنوان مثال، بازار، اگرچه در یک روند نیست، اما می تواند فریبنده باشد زیرا حرکت قیمت در حرکات دامنه ای قبل از تصمیم گیری برای شکستن سطوح و ادامه روند است. نگه داشتن موقعیت ها در حالی که بالا و پایین است می تواند خسته کننده باشد، و شما باید با تحلیل خود قوی و متقاعد باشید. شما هرگز نمی دانید که قرار است برای شما شکسته شود یا علیه شما. اینکه چگونه می توانید نگه دارید بستگی به شخصیت شما دارد. چقدر می توانید در برابر ترفندهای بازار بر روی خود مقاومت کنید؟ پاسخ از شناخت هر چه بهتر خود می آید.

تجارت حرفه ای مبتنی بر مهارت است و می توان از طریق آموزش، مربیگری و فداکاری قوی به آن نیاز داشت.

شخصیت تجاری شما

کاردستی خود را به عنوان یک پیشه وران تقویت کنید

ترکیبی نزدیک از شخصیت، مهارت، شهود و احساسات چیزی است که معامله گر بودن را به خوبی تنظیم می کند. حرفه. آهنگر تجارت DNA منحصر به فرد خود را وارد عرصه می کند و نقاط قوت و ضعف خاص خود را نشان می دهد. هیچ دو معامله‌گری شبیه هم نیستند و فقط هر معامله‌گری می‌تواند راه‌ها و برنامه‌های مناسب برای معامله را برای به حداکثر رساندن مجموعه مهارت‌های خود تعیین کند.

یک فرهنگ لغت را برای کلمه “تجارت” باز کنید، و دو تعریف متمایز خواهید یافت. اولین مورد تجارت به عنوان اقدام خرید یا فروش کالا و خدمات است، در حالی که دوم تجارت را به عنوان یک حرفه ماهر تعریف می کند که معمولاً به مهارت های دستی یا آموزش ویژه نیاز دارد. تصادفی نیست که ما در صنعت تجارت از خود به عنوان معامله گر یاد می کنیم.

یک معامله گر تهاجمی سریع عمل می کند. یک معامله گر شهودی بیشتر به عقل خود اعتماد می کند و از دلیل کمتری استفاده می کند. یک معامله گر تحلیلی به چیزهایی که می بیند و بازار به آنها می گوید اعتماد بیشتری دارد، در حالی که یک معامله گر روشمند مجموعه ای از قوانین و ابزارهایی را ایجاد می کند که ترکیبات را نشان می دهد، که به نوبه خود یک راهنمای قانون برای عمل کردن به آنها ارائه می دهد.

جزء دوم نقش شما به عنوان معامله گر واقعی است. در حالی که ممکن است به نظر برسد که این یک بسط مقاله تحلیلگر است، اما در واقع یک کار متفاوت و مجزا است که به کیفیت های دیگری نیاز دارد. فقط در کمیاب ترین و بهترین معامله گران این دو طرف بی عیب و نقص یکدیگر را تکمیل می کنند. برای اکثر معامله گران، یک مهارت بر دیگری برتری دارد.

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

پیش از هر چیز، تجارت حرفه ای مبتنی بر مهارت است. مانند سایر مهارت‌ها، مهارت تجارت چیزی است که می‌توان از طریق آموزش، مربیگری و فداکاری قوی به دست آورد. تکنیک هایی برای یادگیری، تمرین و تسلط وجود دارد.

اما تسلط ساده بر این تکنیک ها به تنهایی موفقیت به همراه نخواهد داشت. تجارت حرفه ای نیست که در آن بتوانید اقدامات موفق دیگران را تقلید کنید و انتظار داشته باشید که خودتان به همان اندازه یا حتی تا حدی موفق باشید. از این نظر، یک معامله گر با الف قابل مقایسه است ورزشکار حرفه ای.

نکته دیگری که باید از آن آگاه باشید کلاس شخصیتی شما است. به عنوان مثال، آیا شما یک معامله گر تهاجمی هستید یا شهودی دارید؟ شاید شما تحلیلگر هستید یا شاید روشمند؟ هر نوع، رویکردهای متفاوتی را برای نحوه اجرای تصمیمات پس از انجام تجزیه و تحلیل دیکته می کند.

یک را بگیرید بازیکن تنیس، مثلا. از طریق تمرینات شدید، مطالعات سناریو، و درس های مربیگری، بازیکنان تنیس از طریق کار سخت و توسعه مهارت، مهارت خود را ارتقا می دهند. آنها یاد می گیرند که چگونه یک توپ را پرتاب کنند، یک فورهند بزنند، حرکت حریف را پیش بینی کنند و غیره. یک مربی خوب آنها را در این مهارت ها آموزش می دهد و در زمان و مکان مورد نیاز بینش و بازخورد ارائه می دهد.

حرفه تجارت – خط پایین

با وجود تمام دانشی که یک مربی یا مربی می تواند به او بدهد، در نهایت بر عهده فردی است که اطلاعات را دریافت می کند که بداند چگونه آن را به طور کامل ترجمه و استفاده کند. به سادگی، چگونه می توان دانش فنی را با آن ترکیب کرد عاطفی و جنبه های شخصی ذهن؟ پاسخ به این سوال با درک این موضوع آغاز می شود که شخصیت شما ردپای منحصر به فرد خود را دارد. این منحصر به فرد بودن به این معنی است که هر طور که شما انتزاع بازار را ببینید، شخص دیگری با نگاه کردن به همان چیز، چیز متفاوتی را مشاهده خواهد کرد. تفاوت ها ممکن است جزئی باشند، اما با این وجود متفاوت خواهند بود.

اولین عنصر موفقیت، تحلیلگر بودن است. به ارائه پر سر و صدا و انتزاعی بازار نگاه کنید، و بر این اساس، نقشه راهی از آنچه دقیقاً می خواهید انجام دهید ایجاد کنید. مکان هایی را که می خواهید ریسک کنید، برای جلوگیری از خطر به کجا نگاه می کنید و غیره را مشخص کنید.

هم افزایی تجربه

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

برای انجام این کار، و تنها پس از یادگیری تکنیک‌ها، باید تا حد امکان سناریوها را تحت شرایط مختلف تمرین کنید تا یاد بگیرید که چگونه شخصیت شما با تمام این توالی رویدادهای مختلف کنار می‌آید. پاسخ های منحصر به فرد خود را به عوامل استرس زا بیاموزید و مطالعه کنید حرکت های پیش بینی نشده بازار

متفاوت دیدن سناریوها همچنین به این معنی است که شما واکنش متفاوتی نشان خواهید داد. بنابراین، هر ابزار و مهارتی که در معاملات خود آموختید، منجر به تبدیل شدن به یک معامله گر می شود، اکنون باید این موارد را به گونه ای اعمال کنید که با شخصیت و سبک منحصر به فرد شما هماهنگ باشد. به همین دلیل است که بازی با تکنیک مشابه یا با دستورالعمل های مشابه با دیگران، نتایج متفاوتی را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، متفاوت است شخصیت ها برنامه های عمل شهودی خود را بر اساس آنچه و چگونه رویدادها را تجربه می کنند، تجربه می کنند و به کار می گیرند. به همین دلیل ضروری است که علاوه بر هر چیزی که یاد می گیرید، یک برنامه اقدام سفارشی نیز ایجاد کنید مناسب به نقاط قوت و ضعف خاص شما.

این در مورد یک معامله گر بزرگ نیز صدق می کند. یک معامله گر شگفت انگیز بازار را مطالعه می کند، حفاری می کند و ایجاد می کند برنامه های اقدام برای تمام سناریوهای ممکن بازار، و سبک معاملاتی خود را در شبیه سازی ها و رویدادهای معاملاتی زمان واقعی کامل کنید. اما مانند یک تنیس باز، یک چیز ناملموس عمده وجود دارد که یک مربی و مطالعه و تمرین مداوم نمی تواند آن را توضیح دهد. این کارت وحشی، خود است و اینکه چگونه هر شخصیت فردی آنچه را که می آموزد به عمل ملموس در دادگاه یا بازار تبدیل می کند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج