چشم انداز دلار آمریکا (DXY) – رئیس فدرال رزرو پاول، داده های تورم ایالات متحده و NFPs تقریباً


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

  • دلار آمریکا به حمایت احترام می گذارد اما ضعیف باقی می ماند.
  • پاول رئیس فدرال رزرو در مورد تورم و بازار کار صحبت خواهد کرد.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: چشم انداز دلار آمریکا – آیا داده های سنگین وزن باعث کاهش مداوم دلار آمریکا می شود؟

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار است روز چهارشنبه با عنوان سخنرانی در موسسه بروکینگز سخنرانی کند چشم انداز اقتصادی، تورم و بازار کار. سخنرانی در اندیشکده غیرانتفاعی درست قبل از انتشار آخرین داده های تورم و مشاغل ایالات متحده انجام می شود که برای تصمیم گیری در مورد نتیجه تصمیم سیاست اواسط دسامبر FOMC کمک زیادی می کند. اگر پاول از پلتفرم فردا استفاده کند تا مجدداً تأیید کند که برای مقابله با تورم سرسختانه، نرخ‌های بهره ایالات متحده باید برای مدت طولانی‌تری بالا بمانند، دلار احتمالاً فروش اخیر خود را معکوس کرده و مجدداً افزایش خواهد یافت. سخنان تندرو اخیر جیمز بولارد، عضو هیئت مدیره فدرال رزرو – “ما راه هایی برای محدود کردن سیاست ها داریم” – ممکن است شروعی برای عقب نشینی بانک مرکزی در برابر انتظارات بازار از شرایط پولی ضعیف تر در سال 2023 باشد.

آخرین قرائت اعتماد مصرف کننده ایالات متحده در ساعت 15:00 به وقت گرینویچ امروز منتشر شد، پیش از انتشار مجموعه ای از داده های مهم که برای بقیه هفته برنامه ریزی شده است.

image1.png

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

توصیه شده توسط Nick Cawley

ایجاد اعتماد در معاملات

بازدهی خزانه داری آمریکا با تاریخ کوتاه همچنان به پایین تر شدن خود ادامه می دهد و در این روند در حال شکل گیری سر و صدا در نمودار روزانه است. اگر این الگو اجرا شود، به نظر می رسد که بازدهی همچنان پایین تر خواهد بود و دلار آمریکا را در برابر نزول مجدد آسیب پذیر می کند.

الگوی سر و شانه: راهنمای معامله گر

نمودار روزانه بازده خزانه داری 2 ساله ایالات متحده – 29 نوامبر 2022

image2.png

فروش دلار آمریکا در روز دوشنبه با میانگین متحرک 200 روزه و منطقه حمایت قبلی متوقف شد. کندل صعودی روزانه نشان می دهد که DXY ممکن است با 108 به عنوان اولین سطح مقاومت، بالاتر رود.

الگوهای مهم تک شمع

نمودار روزانه دلار آمریکا (DXY) – 29 نوامبر 2022

image3.png

همه نمودارها از طریق TradingView

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.




منبع: https://www.dailyfx.com/news/forex-us-dollar-dxy-outlook-fed-chair-powell-us-inflation-data-and-nfps-all-near-20221129.html

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج