چشم انداز معاملات آتی Herbst 2022

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم. مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

موضوعات عبارتند از:

دوست دارید بیشتر بدانید؟

NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید.

پلتفرم تجاری برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز با یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/fall-2022-futures-trading-outlook/

Jim Iuorio در اپیزود اخیر “See the Futures” به جیم کاگنینا پیوست تا بازارهای آتی گروه CME را تجزیه و تحلیل کند و کشف کند که چه فرصت‌های معاملاتی منحصربه‌فردی می‌تواند از این افزایش حجم پیش‌بینی‌شده ناشی شود.

پایان تابستان نه تنها از هوای خنک‌تر خبر می‌دهد، بلکه زمان آن است که بازارهای مالی مجدداً حرکت کنند. موسسات جهانی دوباره به آن مشغول هستند، مانند مدیران ثروت، معامله گران و سایر فعالان بازار. این افزایش حجم معاملات برای هر معامله گر آتی که باید بداند که به سمت پاییز می رود، مهم است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج