چه زمانی باید شاخص های سهام آتی را معامله کنید؟

موضوعات مورد بحث عبارتند از:

  • کدام شاخص سهام را باید تمام ماه معامله کنید؟ کل ربع؟
  • چرا معامله آتی شاخص سهام در پایان ماه سودمند است؟
  • چگونه معاملات آتی شاخص سهام را برای معامله انتخاب می کنید؟
  • باند واگرا چیست؟
  • چگونه یک روز معاملاتی قوی، ضعیف یا جانبی را تشخیص می دهید؟
  • نمونه های معاملاتی را با نمودارها و شاخص ها مشاهده کنید

دوست دارید بیشتر بدانید؟

پلتفرم تجاری برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز با یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/when-should-you-trade-futures-stock-indices/NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید.

قراردادهای آتی شاخص سهام یکی از پرمعامله ترین ابزارهای مالی است که نه تنها برای معامله گران آتی بلکه برای معامله گران سهام نیز سود دارد. آیا می دانستید که می توانید قراردادهای آتی S&P 500، NASDAQ، Russell یا Dow Jones را با NinjaTrader معامله کنید؟ آیا می دانستید روزهای بهتری برای مبادله یکی بر دیگری وجود دارد؟

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم. مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

تام اشنایدر از NinjaTrader و میهمان ویژه آنتونی کرودل را در قسمت اخیر Benefits of Futures تماشا کنید تا بررسی کنند که چه زمانی، چرا و کدام آتی شاخص سهام برای معامله در هنگام دنبال کردن روندهای بازار ایده آل هستند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج