چگونه ترس را هنگام معامله مدیریت کنیم؟ |

با نگاهی به زندگی خود، می بینم که چگونه ترس در هر دهه تأثیر گذاشته است. با این حال، درک ترس می تواند آن را به یک کاتالیزور برای عمل تبدیل کند. برای بسیاری از ما، رابطه ما با ترس منفی است. اما وقتی واقعاً ترس را بشناسیم، می توانیم از آن به طور مثبت استفاده کنیم.

نظرسنجی اخیر Capital One نشان داد که 77 درصد از آمریکایی ها در مورد وضعیت مالی خود مضطرب هستند و این امر ناگزیر مردم را از سرمایه گذاری باز می دارد. بدتر از آن، ترس می‌تواند باعث شود کسانی که سرمایه‌گذاری می‌کنند به شیوه‌هایی رفتار کنند که موفقیت آنها را در بازار محدود کرده و آسیب ببیند.

پاتریک: این من را به نکته دیگری می رساند که می خواستم درباره آن بحث کنم: واژگان قربانی. این چگونه بر عملکرد تأثیر می گذارد؟

Bright Minds پادکست جدیدی است که توسط Patrick Munnelly مدیر پول و کارشناس تجارت میزبانی می شود. از طریق گفتگوهای روشنگرانه با مهمانان برجسته، از پیش بینی کنندگان اقتصادی گرفته تا روانشناسان و معامله گران با تجربه، ما به دنبال پاسخگویی به متداول ترین سوالات در مورد تجارت و سرمایه گذاری هستیم. Bright Minds فقط یک پادکست دیگر در مورد تجارت نیست: به جنبه های روانشناختی تجارت، مانند نکاتی در مورد نحوه کنترل ضررهای معاملاتی و اشتباهات معاملاتی که باید اجتناب کنید، عمیق می شود. قسمت های کامل را بشنوید یا تماشا کنید: www.tickmill.com/tools/bright-minds-podcast

پاتریک: آیا مکانیزمی وجود دارد که به ما کمک کند واکنش را بشناسیم و به سرعت به یک پاسخ تغییر دهیم؟

در این لحظات با تردید، تردید، تعلل و واکنش افراطی پاسخ می دهیم. با این حال، اگر یاد بگیریم این سیستم را درک کنیم، می‌توانیم لحظه‌ای وقت بگذاریم، دوباره ارزیابی کنیم و به مرحله منطقی بعدی فکر کنیم.

گفتگو با تونی بلاوئر، متخصص هنرهای رزمی و خالق سیستم SPEAR

تشخیص اینکه این ترس ها از کجا می آیند مانند ایجاد یک ابرقدرت است. این خودآگاهی منجر به تفکر انتقادی می شود که سپس آگاهی موقعیتی را افزایش می دهد. این در تمام جنبه های زندگی، به ویژه در امور مالی و سرمایه گذاری قابل اجرا است.

تونی: اگر چندین روز خوب پشت سر هم داشته باشیم، شروع به پیش بینی اتفاق بدی می کنیم. این امر به ویژه در مورد کارآفرینانی که معاملات شکست خورده بیشتری را نسبت به معاملات موفق تجربه می کنند صادق است.

ترس در طول زندگی من ثابت بوده است. حتی الان در 62 سالگی چیزهایی هست که مرا می ترساند. من سه فرزند دارم که هر کدام کار خود را انجام می دهند و من دائماً نگران حال آنها هستم.

به عنوان یک کودک، من یک ورزشکار همه جانبه بودم، اما همیشه می ترسیدم – از اینکه تیمم نشد، پدرم را ناامید کنم، یک بازی را باختم یا قضاوت شوم. حتی در بزرگسالی نیز با ترس‌های مشابهی روبرو هستیم که اغلب زمانی که برای یک جلسه یا گردهمایی اجتماعی آماده می‌شویم ظاهر می‌شوند.

پاتریک: این به خوبی به سرمایه گذاری و تجارت مربوط می شود. اغلب اوقات، بازخورد منفی از بازارها یا سرمایه‌گذاری‌هایی دریافت می‌کنید که در آن شرکت دارید. اما تا زمانی که حالات درونی خود را مدیریت می کنید، اجازه می دهید فرصت های خوب اجرا شوند و هیچ ترسی از کاهش فرصت های بد ندارید، تعادل احتمالات در نهایت به نفع شما عمل می کند.

این ترس به مناطق دیگر نیز سرایت می کند. به عنوان مثال، بسیاری از مردم به دلیل ضرب المثل رایج “پول ریشه همه بدی ها است” ترس از پول دارند. حتی یک ترس تصور شده می تواند بر رفتار و تعاملات یک فرد تأثیر بگذارد.

تونی: ترس های ذاتی خاصی مانند ترس از مار، عنکبوت و افتادن وجود دارد. جدای از اینها، بیشتر ترس های دیگر توسط جامعه، والدین یا مربیان آموخته یا آموزش داده می شوند.

ترس ممکن است باعث شود معامله گران موقعیت های خود را قبل از اینکه باید ببندند، یا به دلیل نگرانی های احساسی از ریسک کردن خودداری کنند، بنابراین فرصت های بزرگ را از دست بدهند. بنابراین، چگونه معامله گران می توانند بر ترس در معاملات غلبه کنند؟

ذهن های روشن

تونی: ما اغلب ترس‌هایی را بیشتر از آنچه در تجارت و زندگی با آن مواجه می‌شویم تصور می‌کنیم. بیایید یک مثال را در نظر بگیریم. همه ما کلید، کیف پول یا تلفن خود را در جایی جا گذاشته ایم و وقتی متوجه شده ایم ترس آنی را تجربه کرده ایم. یا زمانی که اتاق هتل خود را ترک کردید و در در حال بسته شدن است و متوجه شدید که کلید خود را در داخل فراموش کرده اید. با وجود اینکه می‌دانید کلیدهای بیشتری در پذیرش وجود دارد، یک واکنش چشمگیر را تجربه می‌کنید. این پاسخ اغراق آمیز شبیه به نحوه واکنش ما به تغییرات ناگهانی بازار به دلیل رویدادهای پیش بینی نشده است.

پاتریک: تونی، می‌توانی با به اشتراک گذاشتن کمی در مورد شغل خود، تجربه شخصی خود در مورد ترس، و چه چیزی تو را به مطالعه آن ترغیب کرد، شروع کنی؟

پاتریک: به نظر شما چرا ترس انگیزه قوی ای است؟

تونی: شنیدن کار من در نیروی انتظامی، ارتش، هنرهای رزمی و حتی با مبارزان حرفه ای و آماتور برای بسیاری از مردم جالب است. اما مهمترین جنبه آموزش ما که اغلب نادیده گرفته می شود، درک نحوه مدیریت ترس است. ضرب المثلی داریم: کسانی که ترس خود را مدیریت می کنند، موفق می شوند بجنگند. “مبارزه” در اینجا پیروزی را تضمین نمی کند، اما به این معنی است که شما در مبارزه هستید و قادر به انجام کار هستید.

سوالات، بازخورد، پیشنهادات؟ با ما در [email protected] تماس بگیرید


منبع: https://www.tickmill.com/blog/how-to-manage-fear-when-trading

افزایش خودآگاهی به ما امکان می دهد تشخیص دهیم که چه زمانی در حلقه ترس هستیم و زمان را تلف می کنیم. مدیریت ترس یعنی مدیریت زمان، یک منبع گرانبها.

ترس: مانع اصلی موفقیت

تونی: با الهام از یک آموزش نظامی، ما باید از واکنش به تماس به قبل از اقدام به تماس تغییر کنیم. پیش از بازیگری شامل برنامه ریزی سناریو و درک سیستم عاطفی و روانی است. اگر بدانیم ذهن ما چگونه واکنش نشان می دهد، می توانیم استرس و ترس را بهتر مدیریت کنیم.

PDF رایگان تونی، به نام «دوست پیدا کردن با ترس» را می‌توانید از اینجا دانلود کنید: https://getknowfear.com/e-book1

برای صحبت در این مورد، پاتریک مونلی از تونی بلوئر برای گفتگو دعوت کرد. تونی بیش از 40 سال در خط مقدم آموزش هنرهای رزمی و دفاع شخصی بوده است. او Blauer Tactical Systems را در سال 1985 برای تمرکز بر روانشناسی عملکرد و آموزش تاکتیکی تأسیس کرد. سیستم SPEAR او که بر روانشناسی، فیزیک و فیزیولوژی تمرکز دارد، توسط سازمان های مجری قانون در سطح جهان استفاده می شود.

به تشبیه مارک داگلاس، روانشناس تجاری معروف، از ملاقات یک کودک و والدین با یک سگ توجه کنید. اگر والدین تجربه منفی با سگ ها داشته باشند و ترس را منتقل کنند، بدون توجه به تهدید واقعی که ممکن است سگ ایجاد کند، این ترس می تواند به کودک القا شود.

خودآگاهی یک ابرقدرت حیاتی است. بدون آن، زمان بیشتری را در حلقه ترس می گذرانیم و این زمان را نمی توان دوباره به دست آورد. ترس یا واقعی شدن انتظارات کاذب، سرعت ما را کند می کند، در حالی که تجارت و امور مالی به سرعت نیاز دارند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج