چگونه خود را برای موفقیت در تجارت آماده کنید » یاد بگیرید که در بازار تجارت کنید

آماده سازی خود برای موفقیت در معاملات به این معنی است که کار را انجام داده اید تا زمانی که فرصت های موجود در نمودارها به وجود می آیند، آماده باشید.

بخش بزرگ دیگر مدیریت پول، معامله بیش از حد نیست. در حالی که این به طور مستقیم مدیریت پول نیست، اما به این معناست که اگر بیش از حد معامله می‌کنید، پول زیادی را نیز به خطر می‌اندازید و بنابراین خود را در موقعیتی قرار می‌دهید که در صورت باخت، از نظر احساسی «شارژ» شوید.

هدف شما به‌عنوان یک معامله‌گر (یا با هر چیزی واقعاً) باید آنقدر سخت کار کنید و آنقدر برای تسلط بر هنر خود متعهد باشید، که وقتی فرصت عالی پیش می‌آید، حتی مجبور نیستید فکر کنید، به معنای واقعی کلمه فقط برنامه را اجرا کنید. شما می توانید این را تا حد انتظار معامله کنید. برنده یا باخت، قبل از اینکه ماشه را فشار دهید، می‌توانید بدانید چه انتظاری دارید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که ترس و سایر احساسات منفی را از دیکته کردن رفتار خود در بازار حذف کنید.

در مورد مزیت معاملاتی خود کاملاً واضح باشید!

خسته کننده، درست است؟ من می دانم که احتمالاً وقتی کلمات “برنامه و روال معاملاتی” را در بالا می خوانید، این همان چیزی است که فکر می کنید. اما، اگر این بخش کوچک را بخوانید، سال‌های نوری از اکثر معامله‌گران جلوتر خواهید بود…

شانسیک مرد خردمند یک بار گفت: “شانس چیزی است که زمانی اتفاق می افتد که آمادگی با فرصت روبرو شود”. با این حال، به نظر می رسد بسیاری از افراد ناموفق فکر می کنند که شانس چیزی است که به طور تصادفی اتفاق می افتد. برای فرد ناموفقی که فقط امیدوار است “خوش شانس” شود و به آن ضربه بزرگی بزند، ممکن است به نظر برسد که یک فرد موفق “فقط خوش شانس” است، اما این همه داستان را بازگو نمی کند، حتی نزدیک …

اساساً دو بخش برای آماده کردن خود برای موفقیت در معاملات وجود دارد: “کار” یادگیری نحوه تجارت در بازار و سپس اجرای برنامه معاملاتی. شما می خواهید هر دو قسمت را به قطعات کوچکتر و کوچکتر تقسیم کنید که بتوانید راحت تر آن را “هضم” و درک کنید.

گفتن جملاتی مانند “اگر ندانید به دنبال چه هستید، هرگز به موفقیت نخواهید رسید…” امری عادی است، اما بسیاری از معامله گران بدون هیچ استراتژی واقعی معاملاتی یا مزیت معاملاتی، تجارت را به صورت زنده شروع می کنند. آنها به معنای واقعی کلمه نمی دانند که مزیت تجارت آنها چیست.

این دومین مرحله برای آماده کردن خود برای موفقیت در بازار است.

برای تسلط بر بازارها به خودتان مسلط شوید

هنگامی که تکالیف را انجام دادید و در “مقاطع سخت” قرار گرفتید و ذهن شما برای موفقیت در تجارت هماهنگ شد، هنگامی که تنظیم مناسب تجارت پیش آمد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که گلوله را به اصطلاح در اتاقک قرار دهید و شلیک کنید. .

“چسب” که به شما امکان می دهد مرحله 2 بالا را انجام دهید، تسلط بر خود، تسلط بر ذهن خود و در نتیجه بر رفتارهای خود در بازار است.

حدس بزن چی شده؟ چیزهای خسته کننده این است که چگونه پول در می آورید، چگونه پولدار می شوید! یکی از مشکلات بزرگ جامعه کنونی ما از آیفون‌های ثابت این است که به نظر می‌رسد همه به همه چیز نیاز دارند تا همیشه یک صفحه پر از نور آبی در چهره‌شان باشد یا فکر می‌کنند کسل‌کننده است. خوب، فکر می‌کنید وارن بافت یا بیل گیتس یا حتی دونالد ترامپ با انجام مداوم بازی‌های ویدیویی یا تماشای تلویزیون در تمام طول روز توانسته‌اند در جایی که هستند باشند؟ نه. آنها یاد گرفتند که این فرآیند را دوست داشته باشند. آن‌ها چیزی را که دوست داشتند پیدا کردند، و وارد آن شدند. آنها در مورد ملال آور بودن روال و فرآیندها غر نمی زدند، آنها خود را مجبور می کردند آنها را دوست داشته باشند زیرا می دانستند اگر این کار را انجام دهند، پول می رسد. وقتی این کار را انجام می‌دهید، یک اتفاق خنده‌دار رخ می‌دهد، در طول مسیر، در واقع شروع به لذت بردن از این فرآیند می‌کنید و دیگر به چیزی تبدیل نمی‌شود که باید خودتان را مجبور به انجامش کنید، فقط شروع به انجام آن می‌کنید.

آماده سازی خود برای موفقیت در معاملات مربوط به وارد شدن به طرز فکر معاملاتی مناسب و شاید سخت تر از آن، ماندن در این طرز فکر است. اکثر مردم می توانند ذهنیت درستی داشته باشند و برای چند معامله منظم و متمرکز بمانند، اما اغلب نتایج آن معاملات است که افراد را از مهلکه خارج می کند. آنها شروع به احساساتی شدن می کنند. بیش از حد اعتماد به نفس یا ترس، بسته به نتیجه آخرین معامله آنها. اجازه نده این اتفاق برای شما بیفتد. به برنامه پایبند باشید، به استراتژی که بر آن تسلط دارید. اگر احساس می‌کنید که دچار سردرگمی شده‌اید، کافی است دوباره برنامه معاملاتی خود را بخوانید و مدتی را از بازارها برای جمع‌بندی مجدد صرف کنید، سرحال و با تمرکز دوباره برمی‌گردید.

نظر شما در مورد این درس چیست؟ لطفا آن را در نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-articles/how-set-yourself-trading-success

انضباط، صبر، غلبه بر موانع ذهنی، پایبندی به روال، درک اینکه ذهن شما کلید اصلی است. تسلط بر ذهن شما این است که چگونه بر بازارها تسلط دارید، و این چسبی است که همه اینها را در کنار هم نگه می دارد و به شما امکان می دهد در موقعیتی باقی بمانید تا هنگام شکل گیری آنها در بازار از تنظیمات قیمت آشکار استفاده کنید. این سومین مرحله برای آماده کردن خود برای موفقیت در تجارت است.

موضوعات مالی…

درس امروز همه چیز درباره این است که چگونه خود را در موقعیتی قرار دهید که تجارت پول درآورید، در مورد اینکه چگونه خود را برای موفقیت در تجارت آماده کنید نه اینکه آن را به شانس بسپارید. این اتفاق فقط به این دلیل نیست که شما می خواهید، من می توانم این را به شما بگویم. شما باید با آماده سازی مناسب و روال های موثر آن را محقق کنید. شما باید فرآیند را دوست داشته باشید، روال را دوست داشته باشید، هنگامی که این کار را انجام دادید در مسیر موفقیت در تجارت خواهید بود.

هنگامی که آنچه را که در بازار به دنبال آن هستید کاملاً روشن کردید و یک برنامه و روال معاملاتی را طراحی کردید، به یک بازی انتظار تبدیل می‌شوید. نشستن و انتظار بیشتر کاری است که معامله گران موفق انجام می دهند. شما باید بیشتر از موقعیتی که هستید خارج از موقعیت باشید / بازار را صاف کنید، اگر این کار را انجام می دهید در مسیر درستی هستید. به سادگی تنظیمات با احتمال زیاد زیادی در ماه وجود ندارد که ارزش ریسک کردن پولی که به سختی به دست آورده اید را داشته باشد. بنابراین، اگر متوجه شدید که همیشه در حال معامله هستید، فقط در حال قمار هستید.

این در مورد تبدیل استراتژی / لبه معاملاتی شما از اولین نقطه فرعی بالا به یک برنامه و روال معاملاتی “با اندازه” است که می توانید واقعاً آن را بررسی کنید و شروع به اجرای آن کنید. شما می توانید و باید این را بنویسید و هر بار که قصد دارید به نمودارهای قیمت نگاه کنید، آن را بخوانید.

هدف این است که یاد بگیرید الگو/روش انتخابی خود را آنقدر خوب معامله کنید که تمام کاری که واقعاً انجام می دهید این است که برنامه خود را بررسی کنید، آن را تا T دنبال کنید و سپس نمودارها را بررسی کنید تا ببینید آیا شرایط برای معامله فراهم است یا خیر. شرایط در طرح شما تعریف شده است. اگر آن شرایط را نمی بینید، تا زمان برنامه ریزی شده بعدی از نمودارها دور می شوید تا آنها را بررسی کنید. اگر معامله ای را مشاهده کردید که مطابق با آنچه از قبل در برنامه خود تعریف کرده اید مطابقت دارد، به سادگی شرایط معامله را اجرا می کنید، که معمولاً به این معنی است:

“پشت صحنه” هر فرد ثروتمند یا موفقی هزاران ساعت کار سخت و تکرار است. در حالی که مرد فقیر مشغول بازی‌های ویدیویی یا تماشای نتفلیکس بود، مرد ثروتمند در «حیاط‌های سخت» کار می‌کرد و «کارهای خسته‌کننده‌ای» را انجام می‌داد که اکثر مردم نمی‌خواهند انجام دهند یا برای انجام ندادن آنها بهانه می‌آورند.

چند جنبه بسیار کلیدی در مدیریت پول و پول وجود دارد که می خواهم به طور خلاصه در مورد آنها صحبت کنم. مهمترین بخش مدیریت پول خود به عنوان یک معامله گر، کنترل ریسک در هر معامله (1R = مقدار ریسک در هر معامله) به مبلغ 1R دلار است که می توانید در هر معامله معینی بدون اینکه بر امور مالی شخصی یا ذهنیت تجاری شما تأثیر بگذارد، آن را به طور واقعی از دست بدهید.

بدیهی است که شما باید یک استراتژی، یک لبه معاملاتی را انتخاب کنید – چیزی که به شما یک ورود با احتمال بالا می دهد – و قبل از اینکه بتوانید واقعاً کاری انجام دهید، تجارت آن را یاد بگیرید. بسیاری از مردم حتی این قسمت ابتدایی را به درستی درک نمی کنند. آن‌ها از روشی به روش دیگر تغییر می‌کنند، و هرگز واقعاً بر روشی تسلط ندارند و در نهایت با انبوهی از ایده‌ها مواجه می‌شوند که آنها را روش می‌نامند. معمولاً این بدان معنی است که نمودارهای آنها با نشانگرهای چند رنگی پوشانده شده است، که واقعاً به این معنی است که آنها فقط خودشان را گیج می کنند.

هنگامی که برنامه و روال خود را نوشتید، شروع به تمرین هر روزه آن با معاملات دمو در شرایط واقعی بازار یا حتی تجارت با مقادیر بسیار کم پول کنید. در حالت ایده‌آل، چند ماه یک معامله آزمایشی انجام می‌دهید و سپس شروع به ریسک کردن مقادیر بسیار کمی از پول می‌کنید تا زمانی که موفقیت ثابتی را در کاری که انجام می‌دهید مشاهده کنید.

شما باید یک معامله گر با فرکانس پایین باشید که فقط زمانی معامله می کند که شرایط در بازار مساعد باشد و با آنچه برنامه معاملاتی شما می گوید مطابقت داشته باشد. شما فقط باید مبلغ دلاری را به خطر بیندازید که با از دست دادن آن در هر معامله ای کاملاً مشکلی ندارید. اگر این دو کار را انجام دهید، بقیه تقریباً به خود رسیدگی می کنند.

نتیجه

ورود ساده است، شاید ساده ترین بخش تجارت باشد، بنابراین فرآیند معاملات را بیش از حد پیچیده نکنید. من تعدادی الگوهای قیمتی با احتمال بالا را آموزش می دهم که می توانید از آنها برای ورود به بازار استفاده کنید. حالا، ورود با احتمال بالا به معنای یک برد تضمینی در هر بار نیست. این فقط به این معنی است که در یک سری معاملات به اندازه کافی بزرگ، این لبه به شما نرخ بردی بهتر از 50٪ را می دهد، که اگر پول خود را به درستی مدیریت کنید و بیش از حد معامله نکنید، واقعاً تمام چیزی است که نیاز دارید.

آماده‌سازی مناسب با یادگیری شروع می‌شود، چه از دوره تجارت من یا در جای دیگر، اما هر کاری که انجام می‌دهید، به یاد داشته باشید: موفقیت (یا شانس) زمانی اتفاق می‌افتد که آمادگی با فرصت مواجه شود.

من چندین درس در مورد چگونگی تسلط بر استراتژی معاملاتی خود نوشته ام، بنابراین اگر قبلاً این کار را نکرده اید، آنها را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که «احمقانه باشید» و زیاد به این جنبه بسیار ابتدایی تجارت فکر نکنید. تنها کاری که شما انجام می دهید این است که یک الگوی تکرار شونده در بازار پیدا کنید و از آن برای ورود استفاده کنید، این علم موشکی نیست، اما نیاز به نظم و انضباط دارد. بزرگترین چیز این است که الگوی اقدام قیمت مورد علاقه خود را پیدا کنید و متعهد شوید که بر آن تسلط داشته باشید و در صورت عدم وجود آن، معامله نکنید! این اولین قدم برای رسیدن به موقعیتی است که می توانید تجارت پولی داشته باشید.

برنامه و روال معاملاتی را توسعه دهید

هدف شما این است که از یک طرح عینی پیروی کنید که به شما امکان می دهد معامله را از منظر تجاری حساب شده نزدیک کنید، به جای یک ذهنیت قمارباز تصادفی “شلیک از باسن” که اکثر معامله گران در نهایت با آن مواجه می شوند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج