چگونه مانند یک مدیر صندوق تامینی معامله کنید » یاد بگیرید که در بازار معامله کنید

همان‌طور که اشاره کردم، چیزی که واقعاً «مردها را از پسران» جدا می‌کند، توانایی حرفه‌ای‌ها در برخورد با هر معامله به‌عنوان اجرای دیگری از لبه‌هایشان است، بدون اینکه ارتباط عاطفی کمی با آن داشته باشند. معامله صندوق های تامینی چند میلیونی یا میلیاردی مطمئناً کار آسانی نیست و قطعاً برای افراد ضعیف النفس نیست.

صندوق تامینی میز معامله گر حرفه ایمیدونی اون رویایی که تو سرت داری؟ همان جایی که از ساحل تجارت می‌کنید و هفته‌ای هزاران دلار درآمد کسب می‌کنید، بدون اینکه مجبور باشید در ترافیک گیر کنید یا رئیس‌هایی با او صحبت کنند؟ آن را رها نکن. اصلا بهش فکر نکن من اینجا هستم تا به شما بگویم، به عنوان اثبات زنده، نفس کشیدن، که ممکن است. من آن را انجام داده ام و شما هم می توانید.

شما باید قدرت را از پول پس بگیرید، اجازه ندهید پول شما را کنترل کند، شما خود را کنترل می کنید و در نتیجه پول موجود در حساب خود را کنترل می کنید.

از کجا می‌پرسید «تقلبی تا زمانی که آن را درست کنی» وارد می‌شود؟ ساده…

تصور کنید که یک موقعیت یک میلیارد دلاری را مدیریت کنید، همانطور که یک موقعیت 1000 دلاری را مدیریت می کنید؟ تنها راه برای انجام این کار این است که به خاطر بسپارید که همه فقط صفر هستند. این فقط ارقام روی صفحه است. اگر به خودتان اجازه دهید که واقعاً قدرت پول را “احساس” کنید، قبلاً ضرر کرده اید.

معامله گران صندوق های تامینی تحقیقات زیادی انجام می دهند، آنها به اطلاعاتی دسترسی دارند که معامله گران خرده فروشی معمولی به آن دسترسی ندارند. آنها یک نمای کلان از رویدادها می گیرند و سپس فرصت ها را از طریق عمل قیمت در نمودارها بررسی می کنند. آنها فقط در تمام روز در بازار غواصی نمی کنند و از آن خارج می شوند زیرا برخی از خط ها از خط دیگری عبور می کند (به نظر احمقانه است زیرا چنین است).

من از تجربه شخصی می توانم به شما بگویم که تنها چیزی که بالقوه تر از معامله با پول واقعی خود اعصاب خردکن است، معامله با پول شخص دیگری است. بنابراین، یک مدیر صندوق تامینی باید «یخ در رگ‌های خود» (انضباط، خودکنترلی) داشته باشد، در غیر این صورت آنها بازدهی بالاتر از متوسط ​​را برای مشتریان خود دریافت نمی‌کنند.

صندوق سرمایه گذاری ویسکی ثروتمندمن نمی‌خواهم تمام تونی رابینز را به گردن شما بیاندازم (البته من او را دوست دارم) اما طرز فکر شما واقعاً به عملکرد معاملاتی شما مرتبط است. چه فکر می کنید که می توانید یک معامله گر موفق شوید یا فکر می کنید نمی توانید، احتمالاً حق با شماست. اولین قدم برای دستیابی به هر چیزی در زندگی این است که خود را متقاعد کنید که می توانید آن را انجام دهید و واقعاً آن را باور کنید.

صندوق تامینی بورس وال استریتممکن است با شنیدن این حرف شوکه شوید، اما تفاوت زیادی بین شما و یک مدیر حرفه ای صندوق تامینی وجود ندارد. تنها تفاوت واقعی موجودی حساب تجاری شما و توانایی شما برای کنترل خود است.

این ممکن است برای شما مانند یک نوع سخنران انگیزشی کلیشه ای غول پیکر به نظر برسد، به خصوص اگر به تازگی یک رگه بد از ضررهای معاملاتی را پشت سر گذاشته باشید. اما، من از تجربه شخصی به شما می گویم که این یک واقعیت است که نحوه تفکر شما در مورد پول در حساب معاملاتی خود مستقیماً بر موفقیت یا عدم موفقیت شما در معاملات تأثیر می گذارد.

چه فکر کنید که می توانید یا نمی توانید، حق با شماست.

در معاملات، شما واقعاً باید «تا زمانی که آن را بسازید جعل کنید» زیرا این تنها راهی است که در رویکرد خود ثابت و منظم خواهید ماند.

با داشتن زمان و تجربه کافی از صفحه نمایش، اگر به اندازه کافی در اطراف خود بمانید، تقریباً هر کسی می تواند با اطمینان کامل با یک بازار تماس بگیرد. اما همانطور که بسیاری از شما تا به حال می دانید، این به تنهایی کافی نیست.

من بخش بیشتری از زندگی بزرگسالی خود را در ارتباط نزدیک با بازارهای مالی جهانی گذرانده ام، تجارت و سرمایه گذاری کاملاً رک و پوست کنده نیروی زندگی من است. درس هایی که در این وبلاگ و در دوره تجاری و منطقه اعضای خود با شما به اشتراک می گذارم، به معنای واقعی کلمه چیزی است که من را نگه می دارد. تمام وجود و شادی من به این ایده وابسته است که تجربیاتم را با معامله گران مشتاق به اشتراک بگذارم تا آنها بتوانند آنچه را که من هر روز احساس می کنم احساس کنند. احساس عدم نیاز به “به موقع” کار کردن یا پاسخگویی به رئیسی که واقعاً به شما اهمیت نمی دهد، احساس اینکه می توانید از ساحل یا کافی شاپ پول در بیاورید، این چیزی است که باعث می شود من میرم من از شما می‌خواهم که این احساس را داشته باشید و به شما می‌گویم که این امکان وجود دارد که به سادگی طرز فکر خود را در مورد پول موجود در حساب معاملاتی خود تغییر دهید و به یاد داشته باشید که قدرت کنترل احساسات و رفتار خود را دارید. هنگامی که آن قدرت را پس گرفتید، در مسیر درستی هستید.

بگذار توضیح بدهم…

تنها راهی که هر کسی می تواند با موفقیت این اندازه های عظیم را معامله کند و با موفقیت برای مشتریان با ارزش خالص معامله کند، کنترل کامل و کامل بر ذهن و اعمال خود در بازار است.

به یاد داشته باشید، این فقط صفر است.

اگر همه موارد فوق را انجام می دهید، مرحله نهایی برای معامله با حساب خود مانند یک مدیر صندوق تامینی در نحوه فکر شما در مورد پولی است که معامله می کنید.

تا زمانی که نتوانید یک حساب کوچک را با موفقیت در مدت زمان قابل توجهی معامله کنید، نمی توانید یک حساب بزرگتر را با موفقیت معامله کنید. بنابراین اندازه حساب، به سادگی مهم نیست.

چیزی که باید درک کنید و واقعاً باور کنید، این است که تجارت یک بازی است که تقریباً کاملاً ذهنی است. به همین دلیل است که من فقط به شما یاد نمی دهم که چگونه نمودارهای قیمت را در دوره معاملاتی خود تجزیه و تحلیل کنید و فقط یک سیستم ورود تجارت را آموزش نمی دهم. در حالی که این چیزها مهم است، آنچه شما با روش معاملاتی استفاده می کنید و یادگیری نحوه و زمان اجرای آن مهم تر است.

اول اینکه، هرکسی که به اندازه کافی در دنیای تجارت بوده است، می‌داند که تجارت روزانه سخت‌ترین و پر استرس‌ترین راه برای کسب درآمد است. به زبان ساده، هر هفته سیگنال‌های معاملاتی با احتمال زیاد زیادی در بازار وجود ندارد تا یک معامله روزانه را انجام دهید که مهارت بیشتری نسبت به قمار باشد.

با در نظر گرفتن پول در حساب معاملاتی خود به عنوان “فقط اعداد”، یک معامله گر با یک حساب بسیار بزرگ به اندازه “بالر” می تواند احساسات را از تصمیمات تجاری خود حذف کند. آنها به سادگی در مورد پول خود متفاوت از شما فکر می کنند، و در نتیجه، می توانند در بازار اساساً به گونه ای عمل کنند که گویی در حال معامله یک حساب آزمایشی هستند.

تنها سلاح واقعی که شما به عنوان یک تاجر خرده‌فروش کوچک دارید، این است که به خودتان اجازه ندهید تحت تأثیر پولی که در حسابتان در خطر است قرار بگیرید. این را می توان به روش های مختلف انجام داد:

  • با پولی که واقعاً توان از دست دادن آن را ندارید معامله نکنید.
  • ارزش خالص و پول نقد باقیمانده پس از بدهی خود را بشناسید.
  • مقدار بسیار کمی از پول نقد خود را در هر معامله ریسک کنید.
  • من دوست دارم “تست خواب” را انجام دهم. اگر بتوانید با وضعیت خود بخوابید، پس خوب هستید.

مزیتی که شما به عنوان یک معامله گر خرده فروشی کوچکتر دارید، این است که قیمت اکولایزر عالی است، ردپای واقعی پول در نمودارها، به معنای واقعی کلمه به شما نشان می دهد که صندوق های تامینی چه می کنند. سپس، می توانید آن تحلیل اکشن قیمت را با خودکنترلی، ثبات و انضباط بیمارگونه در معاملات خود ترکیب کنید. این به معنای واقعی کلمه “دستور العمل” موفقیت در تجارت خرده فروشی و تنها راه ممکن است، به من اعتماد کنید، می دانم.

قرار نیست حساب کوچکی را به چیزی تبدیل کنید که بتوانید یک شبه از آن زندگی کنید. بنابراین، شما باید آن را جعل کنید، تا زمانی که آن را بسازید. آن حساب 1000 دلاری را با ریسک 10 تا 50 دلاری در هر معامله برای یک یا دو سال معامله کنید. سپس، اگر به خود ثابت کرده اید که می توانید آن را انجام دهید، شاید آن را دو برابر کرده باشید. سود 1000 دلاری ممکن است در طول یک یا دو سال زیاد به نظر نرسد، اما این سود 100٪ است. حالا، چند صفر به آن حساب 1000 دلاری اضافه کنید و به من بگویید که آیا این مقدار مهم است؟

آیا تا به حال یک حساب آزمایشی را با موفقیت معامله کرده اید و پس از انتقال به یک حساب واقعی، آن را در عرض یک ماه منفجر کرده اید؟ چرا این اتفاق افتاد؟ خوب، ساده است. شما به پول اجازه می‌دادید که شما را در حساب واقعی کنترل کند، نه اینکه کنترل کنید که چگونه در مورد آن فکر می‌کنید (همانطور که در نسخه آزمایشی انجام دادید). اجازه نده روی تو تاثیر بگذارد شما این کار را با دنبال کردن 4 نقطه بالا انجام می دهید و سپس به یاد می آورید که فقط اعداد هستند، نه چیزی بیشتر، فقط صفرها روی صفحه کامپیوتر.

می بینید، اگر بتوانم یک دقیقه بی رحمانه با شما صادق باشم…

توانایی تغییر طرز فکر شما در مورد پول در حساب معاملاتی چیزی است که واقعاً برای موفقیت در این بازی به آن نیاز دارید.

مدیران ارشد پولی جهان همگی از مسیری مشابه مسیر شما شروع کردند. آنها باید یاد می گرفتند که چگونه مانند شما تجارت کنند، آنها باید به مهارت خود مسلط می شدند، استراتژی خود را به خوبی تنظیم می کردند و یاد می گرفتند که بر احساسات خود مسلط شوند و رفتار خود را در بازار کنترل کنند. تسلط بر احساسات و کنترل رفتار احتمالاً بزرگترین چیزی است که حرفه ای ها را از آماتورها جدا می کند.

این چیزی است که اهمیت دارد:

همه را با هم بیاورید

جایی که اکثر معامله گران شکست می خورند، درک نکردن این نکته ساده است…

شما به دنبال کمیت نیستید، به دنبال کیفیت معاملات هستید. یک یا دو معامله خوب در ماه تمام چیزی است که واقعاً به آن نیاز دارید. ممکن است مجبور شوید روزها یا حتی هفته ها مانند یک کروکودیل صبورانه منتظر بمانید تا یک معامله ایده آل شکل بگیرد یا شاید برای انجام معامله ای که وارد کرده اید. در هر صورت، این رویکرد آهسته و روشمند همان چیزی است که کار می کند. استفاده از قیمت گذاری و انضباط شدید خود راهی است که می توانید به عنوان یک تاجر خرده فروشی کوچکتر درآمد کسب کنید.

آنها چطور این کار را انجام میدهند؟

شما به معنای واقعی کلمه باید حساب تجاری کوچک خود را معامله کنید، گویی یک حساب بزرگ است! چگونه یک صندوق تامینی یک حساب بزرگ معامله می کند؟ به آرامی. همواره. استادانه. این چیزی است که من آموزش می دهم، من اینگونه تجارت می کنم.

نه، شما این کار را نمی کنید، و این دلیل است…

چیزی که معامله‌گران حرفه‌ای صندوق‌های تامینی می‌دانند و انجام می‌دهند، این است که به حساب‌هایی که به عنوان تابلوی امتیاز معامله می‌کنند فکر کنند، و امتیاز را در یک بازی بزرگ در سراسر جهان حفظ کنند. امتیاز موجودی حساب معاملاتی است و برای آنها چیزی جز ارقام روی صفحه نمایش نیست، هرچه صفرهای بیشتری را بعد از دو رقم اول جمع کنند، عملکرد بهتری دارند.

آیا فکر می کنید یک مدیر صندوق تامینی یا صرفاً یک معامله گر با یک حساب میلیون دلاری در مقابل صفحه نمایش خود نشسته است و هر روز معامله می کند؟ اگر یک حساب تجاری بزرگ داشتید این کار را انجام می دادید؟

نظر شما در مورد این درس چیست؟ لطفا نظرات و بازخورد خود را در زیر بگذارید!

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-articles/how-trade-like-hedge-fund-manager

چیزی که مدیران حرفه ای صندوق های تامینی به طور غریزی می دانند و یا از طریق آزمون و خطا آموخته اند، این است که ورود به تجارت سخت ترین بخش معامله نیست. سخت ترین قسمت این است که بعد از آن چه اتفاقی می افتد. چگونه احساساتی را که همراه با تجارت به وجود می آیند، افکار، امیدها و ترس های خود را پردازش می کنید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج