چگونه مدیریت ریسک حساب معاملاتی شما را ذخیره می کند » یاد بگیرید که در بازار تجارت کنید

شما با دفاع از حساب تجاری خود در درجه اول و مهمتر از همه، از آن محافظت می کنید و آن را افزایش می دهید. سپس، شما می روید و معاملات بالقوه برنده را اجرا می کنید. به یاد داشته باشید، “قوانین تعامل 101 برای تجارت”: هرگز حساب بانکی خود را بدون محافظت رها نکنید، زمانی که برای مبارزه با “نبرد” تجارت بیرون می روید. حالا این دقیقا برای شما به عنوان یک معامله گر چه معنایی دارد و مهمتر از آن، چگونه این کار را انجام می دهید؟

فلسفه های مختلفی در مورد مدیریت ریسک وجود دارد و متأسفانه، بسیاری از آنها چیزی بیش از زباله نیستند و در نهایت به جای کمک به معامله گران مبتدی به آنها صدمه می زنند. مقاله زیر را بخوانید تا بدانید چرا یک سیستم مدیریت ریسک محبوب، “قانون 2٪” شاید راه ایده آلی برای کنترل ریسک شما در هر معامله نباشد:

احتمالاً شنیده اید که چیزی حدود 90 تا 95 درصد از افرادی که در بازارها پول معامله می کنند یا در بازار «سفته بازی» می کنند، در درازمدت با شکست مواجه می شوند. در حالی که ممکن است دلایل زیادی برای این شکست انبوه وجود داشته باشد، اصلی ترین دلیلی که زیربنای همه دلایل دیگر است، معمولاً مهارت های مدیریت ریسک ضعیف یا بدون آن است. اغلب، معامله گران حتی مدیریت ریسک و اهمیت و قدرت آن را درک نمی کنند.

قرار دادن اهداف سود و همچنین کل فرآیند کسب سود می تواند به راحتی بیش از حد پیچیده شود. نمی توان گفت که “آسان” است، اما قطعاً چیزهای خاصی وجود دارد که باید در مورد آن بدانید که به آسان تر شدن آن کمک می کند. اینجا بیشتر بیاموزید:

آنچه نمودارهای زیر نشان می دهد این است که:

  • درصد برد چندان مهم نیست. در مثال زیر، نرخ برد حدود 20 درصد است و معامله گر همچنان پول درآورده است! چگونه؟ مدیریت صحیح سرمایه ریسک توجه کنید که چگونه همه ضررها یکسان هستند اما برخی از برندگان 4R یا 6R هستند؟ این چیزی است که یک عملکرد تجاری برنده به نظر می رسد. همچنین خوب است که برخی از برندگان 2R را نیز با هم ترکیب کنید.
  • شما باید یک وسواس ذهنی در مورد حفظ سرمایه داشته باشید. شما حداکثر مبلغ ریسک 1R دلاری خود را دارید و سپس باید تصمیم بگیرید که چه مقدار پول می خواهید در هر معامله ای در آن حداکثر 1R یا کمتر ریسک کنید، اما هرگز از آن عبور نمی کنید. در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که حداکثر 1R 100 دلار در هر معامله بوده است.
  • بله، باخت‌ها بیشتر از برد بود، اما از آنجایی که مدیریت / حفظ سرمایه بسیار منسجم و منظم بود، برندگان بیشتر از بازنده‌ها مراقبت کردند!

آیا حساب معاملاتی شما آسیب دیده است؟ آیا احساس می‌کنید خسته، ناامید و آماده هستید که کل «معاملات تجاری» را کنار بگذارید؟ خوب، درس امروز، اگر به درستی درک و اجرا شود، احتمالاً می تواند دانشی را در اختیار شما بگذارد که به معنای واقعی کلمه باید حساب معاملاتی خود را ذخیره کنید و شروع به ساختن آن کنید.

من هرگز وارد “نبرد معاملات” نمی شوم، مگر اینکه باور داشته باشم که شانس زیادی برای برنده شدن دارم (سیگنال عمل قیمت با احتمال بالا با تلاقی)، اما همیشه فرض می کنم که می توانم ضرر کنم (زیرا هر معامله ای ممکن است ضرر کند) بنابراین همیشه مطمئن هستم دفاع من نیز در جای خود تنظیم شده است!

چرا «تاجر خوب بودن» کافی نیست…

من در چندین سال در چندین مقاله درباره ایده ها و نظریه خود در مورد مدیریت پول به طور گسترده تری نوشته ام. موضوعاتی که من پوشش داده ام عبارتند از:

از این رو، در درس امروز، ما قصد داریم به موضوع به ظاهر “خسته کننده” مدیریت ریسک بپردازیم (اما در واقع اگر به کسب درآمد علاقه دارید بسیار جالب است). همه چیزهای دیگر، همه هیاهوها، همه «سیستم‌های» معاملاتی را فراموش کنید، زیرا می‌خواهم مهمترین بخش «پازل» معاملاتی را همانطور که در ادامه می‌خوانید توضیح دهم و به شما نشان دهم…

جنگی را که برای پیروزی آن آماده نیستید شروع نکنید.

چه فایده ای دارد که یک ارتش کامل وارد جنگ شوند و قلعه را با تمام ثروت هایش (طلا، نقره، غیرنظامیان) بدون محافظت و بدون محافظت رها کنند؟ به همین دلیل است که همیشه یک دفاع وجود دارد. حتی در ارتش امروزی، همیشه یک “گارد ملی” در حالت ذخیره وجود دارد که منتظر و ناظر در صورت تلاش هر کشوری برای حمله است. حقیقت این است که انسان ها همیشه از چیزی که برایشان مهم است دفاع کرده اند، پس چرا از پول خود دفاع نکنید!؟!؟!

بنابراین، قبل از شروع معامله با پول واقعی و سخت به دست آمده خود، باید یک سوال از خود بپرسید: آیا یک “جنگ” معاملاتی را شروع می کنید که واقعاً برای برنده شدن آن آمادگی ندارید؟ این کاری است که اکثر معامله گران انجام می دهند و بیشتر معامله گران ضرر می کنند. اگر مفاهیم این درس را درک نمی‌کنید و من در دوره پیشرفته معاملاتی خود آن را توضیح می‌دهم، برای برنده شدن آماده نیستید.

هرگز قلعه را بدون محافظت رها نکنید!

اکنون، در تصویر زیر، می‌خواهم ببینید چه اتفاقی می‌افتد و آن را درک کنید و سپس آن را بلافاصله در معاملات خود پیاده‌سازی کنید.

برخلاف تصور رایج در میان توده های معامله گر، مدیریت ریسک بسیار بسیار جالب و هیجان انگیز است. چرا؟ ساده. به این دلیل که این چیزی است که شما را در بازارها پول در می آورد.

استفاده بیش از حد از اهرم که به عنوان «ریسک‌های احمقانه» یا ریسک‌های بزرگ احمقانه شناخته می‌شود، عامل اصلی شکست و شکست حساب‌های معاملاتی است. همچنین به همین دلیل است که حتی بهترین معامله‌گران می‌توانند تمام پول خود یا تمام پول مشتریان خود را منفجر کنند و از دست بدهند و حتی ممکن است شنیده باشید که برخی از صندوق‌های تامینی در سال‌های اخیر منفجر شده‌اند، این به دلیل اهرم بیش از حد و همچنین کلاهبرداری است. در بعضی موارد.

پاداش ریسک معیاری است که با آن ریسک و پاداش بالقوه یک معامله را تعریف می کنیم. اگر پاداش ریسک در یک معامله منطقی نیست، باید آن را پشت سر بگذاریم و منتظر یک معامله بهتر باشیم. در مقالات زیر در مورد آن بیشتر بخوانید:

استاپ ضرر تأثیر مستقیمی بر مدیریت ریسک دارد زیرا جایی که توقف خود را قرار می دهید تعیین می کند که چقدر از اندازه موقعیت می توانید معامله کنید و اندازه موقعیت نحوه کنترل ریسک شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید:

حساب معاملاتی ذخیره مدیریت ریسک

در اینجا نحوه کسب درآمد به عنوان یک معامله گر آورده شده است:

  1. تمام زیان های خود را زیر یک سطح دلار مشخص که از قبل به عنوان مبلغ ریسک 1R شخصی خود تعیین کرده اید، در نظر بگیرید و در هر معامله ای از دست دادن مطمئن باشید.
  2. مزیت خود را به درستی معامله کنید و بگذارید به مرور زمان بازی کند تا برنده های بزرگ تری بین بازنده های کوچکتر خود داشته باشید.

اگر مهارت‌های حفظ سرمایه شما بد است، در معامله بازنده خواهید بود، این فقط ریاضی، ساده و ساده است. به همین دلیل است که برخی از بهترین معامله‌گران (تکنسین‌های نمودار) و تحلیل‌گران بازار به عنوان «هیچ‌کس» پایان می‌یابند. اگر می‌خواهید یک «کسی» در بازار باشید، باید حفظ سرمایه را یاد بگیرید و آن را برای همیشه و بارها انجام دهید.

چرا من در مورد مدیریت ریسک فوق العاده روان می شوم!

نویسنده اسکات سی جانستون در وبلاگ محبوب خود “دلار برهنه” به این موضوع می پردازد که چگونه بسیاری از مدیران سرشناس صندوق های تامینی حساب های سرمایه گذاری صد میلیون دلاری را خراب کرده اند فقط به این دلیل که به درستی از سرمایه محافظت نکرده اند. می بینید، واقعاً فقط یک معامله گر بیش از حد اعتماد به نفس یا «خودخواه» لازم است تا خود و دیگران را متقاعد کند که از چیزی «مطمئن» است و سپس موقعیتی بیش از حد اهرمی را در اختیار بگیرد که منجر به فاجعه شود.

اندازه موقعیت، فرآیند واقعی وارد کردن تعداد لات یا قراردادها (اندازه موقعیت) است که در یک معامله خاص معامله می کنید. این فاصله توقف ضرر همراه با اندازه موقعیت است که میزان پولی را که در یک معامله به خطر می اندازید را تعیین می کند. اینجا بیشتر بیاموزید:

با این حال، بیشتر معامله‌گران به نوعی مدیریت ریسک را به‌عنوان «کاری که بعداً انجام خواهم داد» یا برخی توجیه‌های مضحک دیگر را نادیده می‌گیرند. اما، واقعاً باید اولین و اصلی ترین چیزی باشد که روی آن تمرکز می کنند. اغلب اوقات معامله گران این کار را انجام می دهند زیرا آنها به سادگی از قدرت مدیریت صحیح پول بی اطلاع هستند، بنابراین بیایید در مورد آن بحث کنیم:

چرا مدیریت ریسک بسیار قدرتمند است و چگونه از آن استفاده کنیم:

لطفا نظر خود را در مورد این درس در زیر بنویسید…

اساساً سه جنبه اصلی برای موفقیت معاملات وجود دارد: توانایی فنی، که خواندن نمودار است، معامله با قیمت عمل یا هر استراتژی معاملاتی که انتخاب می کنید (من بدیهی است که به دلایل مختلفی از استراتژی های اقدام قیمت استفاده می کنم و آموزش می دهم)، مدیریت پول که به این صورت است. حفظ سرمایه” و شامل مواردی مانند اینکه چقدر دلار در هر معامله ریسک خواهید کرد، اندازه موقعیت، قرار دادن توقف ضرر و اهداف سود را در بر می گیرد. بعد، جنبه ذهنی یا روانشناسی معاملاتی وجود دارد و هر سه این موارد، فنی، مدیریت پول و ذهنی، به هم پیوسته و در هم تنیده شده اند، به گونه ای که اگر یکی از آنها غایب باشد، دو مورد دیگر اساساً هیچ معنایی ندارند.

این بدان معناست که تا زمانی که یک برنامه معاملاتی جامع در اختیار نداشته باشید، تجارت را به صورت زنده و با پول واقعی شروع نمی کنید. برنامه معاملاتی شما باید مواردی مانند ریسک شما در هر معامله را به تفصیل شرح دهد؟ با از دست دادن بالقوه چه مقدار پول در هر معامله ای راحت هستید؟ لبه معاملاتی شما چیست و قبل از اینکه ماشه معامله را بکشید باید چه چیزی را در نمودارها ببینید؟ البته، برنامه معاملاتی چیزهای بیشتری دارد، اما اینها برخی از مهم ترین قطعات هستند. برای اطلاعات بیشتر، الگوی طرح معاملاتی را که در دوره هایم ارائه می کنم، بررسی کنید.

نکته اینجاست… «تاجران خوب» زیادی در جهان وجود دارند و بسیاری از آنها حتی در بانک ها و شرکت های سرمایه گذاری بزرگ مانند گلدمن ساکس و دیگران استخدام می شوند. با این حال، همه آنها به اندازه کافی برای تولید بازده قابل توجه دوام نمی آورند، زیرا آنها به سادگی فاقد توانایی ذهنی برای مدیریت ریسک، برنامه ریزی برای زیان و اجرای صحیح و مداوم حفظ سرمایه در دوره های زمانی طولانی هستند. یک “معامله خوب” فقط کسی نیست که بتواند نمودار را بخواند و حرکت بعدی آن را پیش بینی کند، بلکه کسی است که می داند چگونه ریسک را مدیریت کند و سرمایه ریسک و قرار گرفتن در معرض بازار خود را کنترل کند و این کار را به طور مداوم در هر معامله انجام می دهد.

اگر می خواهید درک بهتری داشته باشید که چگونه معاملات پرایس اکشن، روانشناسی معاملات و مدیریت پول با هم کار می کنند تا یک رویکرد معاملاتی کامل را شکل دهند، پس به آموزش، مطالعه و تجربه بیشتری نیاز خواهید داشت. برای شروع، دوره پیشرفته معاملات قیمتی من را بررسی کنید و از «چرخ همستر» که مهارت‌های ضعیف مدیریت ریسک ایجاد می‌کند (تکرار اشتباهات مشابه بارها و بارها) خارج شوید و یاد بگیرید که یک حرفه‌ای چگونه به بازار فکر می‌کند و معامله می‌کند.

اجازه دهید این مثال به عنوان یک زنگ بیدارباش برای کسانی از شما که حفظ منضبط سرمایه را تمرین نمی کنند باشد. این مثال های زیر را مطالعه کنید و بیرون بروید و شروع به تمرین آن در دنیای واقعی کنید.

آموزش مدیریت پول 1

واقعاً چگونه مدیریت پول را به کار می گیرید؟

صادقانه بگویم، این در مورد آن را خلاصه می کند. اما بیشتر معامله‌گران همه چیز را بیش از حد پیچیده می‌کنند و بارها و بارها به پای خود شلیک می‌کنند تا زمانی که پولی برایشان باقی نماند.

امروزه، بدیهی است که ما بر روی مدیریت پول تمرکز می کنیم، و صادقانه بگویم، اگر از من بپرسید، می گویم که مدیریت پول مهم ترین در بین 3 موردی است که در بالا مورد بحث قرار گرفت. چرا؟ ساده: اگر به اندازه کافی روی مدیریت پول تمرکز نکنید و به درستی از آن مراقبت نکنید، طرز فکر شما کاملاً اشتباه خواهد بود و هر توانایی فنی در خواندن نموداری که دارید اساساً بدون قطعات پول و ذهن بی فایده است.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا با من در اینجا تماس بگیرید.

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-articles/how-risk-management-trading-account

کلید کسب درآمد ثابت در بازارها در طول زمان چیست تا بتوانید واقعاً زندگی خود را در معاملات کسب کنید؟ ساده است؛ آنقدر در بازار بمانید تا اجازه دهید مزیت شما به نفع شما باشد. با این حال، بیشتر معامله‌گران حساب‌های خود را مدت‌ها قبل از وقوع این اتفاق به دلیل مهارت‌های ضعیف مدیریت سرمایه منفجر می‌کنند. امیدوارم یاد بگیرید که این وضعیت را برای خودتان اصلاح کنید.

نتیجه

اکثر معامله گران در نهایت تمرکز و زمان خود را بیش از حد به جنبه های اشتباه تجارت اختصاص می دهند. بله، استراتژی‌های معاملاتی، ورودی‌های تجاری، تحلیل تکنیکال همگی مهم هستند و شما باید بدانید که در حال انجام چه کاری هستید و یک برنامه معاملاتی داشته باشید و بفهمید که مزیت شما برای کسب درآمد چیست. اما، این چیزها به تنهایی کافی نیستند. برای کسب درآمد در بازارها به «سوخت» مناسب روی آتش نیاز دارید. آن «سوخت» مدیریت ریسک است. شما باید مدیریت ریسک و اهمیت آن و نحوه اجرای آن را در معاملات خود درک کنید. امیدواریم این درس بینشی در مورد آن به شما داده باشد.

اگر از قبل نمی دانید، به زودی متوجه خواهید شد که خروج از یک معامله واقعاً می تواند ذهن شما را به هم بریزد. قبل از اینکه بتوانید به خروج موفقیت آمیز از معاملات امیدوار باشید، باید همه چیز را در مورد خروج از معامله و به طور خاص روانشناسی همه آن بدانید. در اینجا می‌توانید درباره خروج تجاری بیشتر بدانید:

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج