چگونه می توان سهام MercadoLibre را پس از افزایش درآمد سه ماهه اول معامله کرد

میانگین قیمت هدف برای پیش بینی سهام MercadoLibre 1602.78 دلار است.

Mercado Envios حمل و نقل را انجام می دهد، Mercado Credito وام ها را تمدید می کند و Mercado Pago راه حل های پردازش پرداخت را ارائه می دهد. این پیشنهادات مختلف با هم ترکیب می شوند تا اکوسیستمی را ایجاد کنند که در آن هر بخش مکمل و تقویت کننده سایرین است. از بین سه بخش برجسته شده، Mercado Pago به ویژه یک محرک درآمد کلیدی بوده است، که در منطقه ای که بسیاری از آنها بدون بانک باقی می مانند و متکی به خدمات پردازش پرداخت هستند، رشد می کند.

منبع: TipRanks – 7 ژوئن 2023

یک ایده تجاری مثال برای قیمت سهام MercadoLibre

این نامی است که به MercadoLibre، یک شرکت تجارت الکترونیک آرژانتینی داده شده است، که با وجود شرایط اقتصادی چالش برانگیز، پیوسته به رشد خود ادامه می دهد. در ماه می، MercadoLibre نتایج Q1 را منتشر کرد که انتظارات را شکست داد، چیزی که در حال تبدیل شدن به یک اتفاق عادی برای این شرکت است. درباره آخرین درآمدهای MercadoLibre و همچنین نحوه معامله سهام در زیر بیشتر بیاموزید.











موجودی: MercadoLibre Inc
نماد برای حساب Invest.MT5: ملی
تاریخ ایده: 7 ژوئن 2023
خط زمانی: 6-12 ماهگی
سطح ورودی: 1,340.00 دلار
سطح هدف: 1600.00 دلار
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: بالا

  • حساب Invest.MT5 به شما امکان می دهد سهام و سهام واقعی را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید.

یک مثال ایده تجاری برای MercadoLibre می تواند به شرح زیر باشد:

  • سهام را در یک شکست بالاتر از بالاترین سطح پس از درآمد 1,340.00 دلار خریداری کنید.
  • هدف درست کمتر از میانگین قیمت هدف تحلیلگر در 1600.00 دلار است.
  • ریسک خود را با حداکثر 5 درصد از کل حساب خود کوچک نگه دارید.
  • تایم لاین = 6 تا 12 ماه
  • در صورت خرید 5 سهم MercadoLibre:

    • o در صورت رسیدن به هدف = 1300.00 دلار سود بالقوه (1600 – 1340 دلار * 5 سهم).

برای معامله سهام MercadoLibre امروز روی بنر زیر کلیک کنید! ▼ ▼ ▼

آیا حرکت قیمت سهام MercadoLibre را متفاوت می بینید؟

این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در این مقاله درباره CFD ها بیشتر بیاموزید: چگونه CFD ها را معامله کنیم.

اگر فکر می‌کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت سهام MercadoLibre پایین‌تر بیاید، می‌توانید با استفاده از یک حساب معاملاتی CFD (Contracts for Difference) که Admirals نیز ارائه می‌کند، معامله کوتاه کنید.

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و معاملاتی بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

در اینجا برخی از نکات برجسته از MercadoLibre است درآمد سه ماهه اول گزارش:

  • درآمد خالص 35 درصد افزایش یافت و به 3.04 میلیارد دلار رسید که به راحتی از پیش بینی 2.87 میلیارد دلاری تحلیلگران پیشی گرفت.
  • سود هر سهم (EPS) 205 درصد افزایش یافت و به 3.97 دلار رسید و 2.81 دلار پیش بینی شده را تحت الشعاع قرار داد.
  • تعداد کاربران فعال منحصر به فرد برای سه ماهه 101 میلیون نفر گزارش شده است که نسبت به سال قبل 81 میلیون نفر افزایش یافته است.

با Admirals، می‌توانید سهام شرکت‌هایی مانند MercadoLibre را با کارمزد پایین فقط 0.02 دلار به ازای هر سهم و حداقل کمیسیون فقط 1 دلار در سهام ایالات متحده خریداری کنید.

  1. برای دسترسی به داشبورد یک حساب کاربری با Admirals باز کنید.
  2. برای باز کردن پلت فرم وب، روی سرمایه گذاری در یکی از حساب های زنده یا آزمایشی خود کلیک کنید.
  3. سهام خود را جستجو کنید و صفحه ابزار را باز کنید.
  4. تعداد سهامی که می خواهید بخرید را در سمت راست صفحه وارد کنید و روی خرید کلیک کنید تا سفارش خود را به بازار ارسال کنید!

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد تمام تحلیل ها، تخمین ها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس “Admirals” منتشر می شوند، ارائه می دهد. ”) لطفاً قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری به موارد زیر توجه کنید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر تصمیم سرمایه‌گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می‌شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل روبرتو ریورو، مشارکت کننده آزاد (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی تهیه شده است.
  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً اطمینان حاصل کنید که کاملاً درک می کنید خطرات گرفتار.


منبع: https://admiralmarkets.com/analytics/traders-blog/mercadolibre-trade-idea

به گفته تحلیلگرانی که توسط TipRanks برای پیش‌بینی سهام MercadoLibre در 3 ماه گذشته نظرسنجی کردند، در حال حاضر 8 رتبه خرید، 1 نگه داشتن و 0 فروش در سهام وجود دارد. بالاترین سطح قیمت برای پیش‌بینی سهام MercadoLibre 1770.00 دلار و کمترین قیمت هدف 1350.00 دلار است.

به یاد داشته باشید که بازارها بالا و پایین می‌روند و بعید است قیمت سهام در یک خط مستقیم به سمت بالا حرکت کند. در واقع، حتی ممکن است قبل از اینکه بالا بیاید، بسیار پایین تر برود، اگر اصلاً بالا بیاید.

حساب های Trade.MT5 و Trade.MT4 به شما این امکان را می دهد که با استفاده از CFD در مورد جهت قیمت سهام و سهام حدس بزنید.

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیش از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. هرگز بیش از توان مالی خود برای از دست دادن سرمایه گذاری نکنید زیرا برخی معاملات ضرر می کنند و برخی معاملات برنده می شوند. برای درک سطوح تحمل ریسک خود از کوچک شروع کنید یا ابتدا در یک حساب آزمایشی تمرین کنید تا قبل از سرمایه گذاری دانش خود را ایجاد کنید.

چرا MercadoLibre را تجارت کنید؟ تقسیم عملکرد Q1

شاید نام آمازون را شنیده باشید، اما آیا نام آمازون آمریکای لاتین را شنیده اید؟

با این حال، ممکن است همه چیز در حال حرکت برای MercadoLibre ساده نباشد. اگرچه عملکرد تاریخی قوی بوده است، اما این بدان معنا نیست که در آینده نیز چنین خواهد بود.

چرا عملکرد قوی؟ بسیاری از موفقیت های تاریخی MercadoLibre را می توان نه تنها به تجارت الکترونیک، بلکه به دلیل تنوع آن از این تجارت اصلی نسبت داد، که به آن اجازه می دهد تا یک مدل کسب و کار ایجاد کند که از هر مرحله از سفر مشتری مراقبت می کند.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

به عنوان بازیکن غالب در بازار تجارت الکترونیک آمریکای لاتین، قیمت سهام MercadoLibre در طول همه‌گیری با رونق خرده‌فروشی آنلاین افزایش یافت. با این حال، متعاقباً با افزایش تورم، افزایش نرخ بهره و افزایش نااطمینانی اقتصادی، با مشکل مواجه شد. با این وجود – برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر، علی‌رغم کاهش قیمت سهام – MercadoLibre به نتایج قوی در سراسر شرایط چالش‌برانگیز اقتصادی ادامه داده است.

با این حال، حداقل کارمزد تراکنش 1 دلاری وجود دارد. بنابراین، ایده تجارت مثال بالا در مجموع فقط 1 دلار کمیسیون به دست می آورد!

نحوه خرید سهام MercadoLibre در 4 مرحله

MercadoLibre درآمد سه ماهه اول را گزارش کرد که از انتظارات تحلیلگران پیشی گرفت. همانطور که در ابتدا ذکر کردیم، این موضوع در حال تبدیل شدن به یک موضوع مداوم برای این شرکت است که با وجود شرایط عملیاتی چالش برانگیز در چند سال گذشته، به طور مرتب انتظارات را شکست داده است.

مطمئن شوید که مدیریت ریسک خوبی دارید و همیشه می دانید که در یک معامله، ریسک های مربوطه و هزینه ها چقدر می توانید ضرر کنید.

با حساب Admirals Invest.MT5 می توانید سهام ایالات متحده را با کمیسیون از 0.02 دلار به ازای هر سهم خریداری و بفروشید. این بدان معناست که خرید 5 سهم MercadoLibre به کمیسیونی معادل 0.10 دلار (0.02 دلار * 5 سهم) برای انجام یک تراکنش هر طرف منجر می شود.

از آنجایی که چشم انداز اقتصادی نامطمئن باقی می ماند و نرخ بهره افزایش می یابد، تجارت الکترونیک ممکن است آسیب ببیند و تعداد وام های بد در اسناد مرکادو کردیتو افزایش یابد (اگرچه مدیریت قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد رشد این بخش را کاهش دهد تا از چنین سناریویی جلوگیری کند. ). آرژانتین، یکی از بزرگترین بازارهای MercadoLibre، که در آن تورم افسارگسیخته در حال حاضر بیش از 100 درصد در میان شرایط نگران کننده اقتصادی است، مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

پیش بینی سهام MercadoLibre – تحلیلگران چه می گویند؟

اگرچه قیمت سهام به طور قابل توجهی کمتر از بالاترین حد خود باقی مانده است، اما سهام تا کنون در سال 2023 روند صعودی داشته است و تا به امروز بیش از 50 درصد رشد داشته است و برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند که این روند طی 12 ماه آینده ادامه یابد.

به تصویر کشیده شده: Admirals Platform – MercadoLibre Inc. تاریخ ضبط: 6 ژوئن 2023. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده نیست.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج