کاهش تورم کانادا برای وزن کردن

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-cad-weekly-forecast-canadas-eased-inflation-to-weigh/

بر اساس آمار منتشر شده در روز جمعه، اقتصاد کانادا در ماه اکتبر 0.1 درصد رشد کرد و پیش بینی می شود در ماه نوامبر با نرخ مشابهی رشد کند، که نشان می دهد اثرات کامل هفت افزایش متوالی نرخ بهره در سال جاری هنوز دیده نشده است.

با کاهش تورم کانادا در ماه نوامبر، پیش‌بینی هفتگی USD/CAD کمی صعودی است. با این حال، کاهش کمتر از حد انتظار بود.

فراز و نشیب USD/CAD

بر اساس اطلاعات منتشر شده در اوایل این هفته، نرخ تورم سالانه کانادا در ماه نوامبر به 6.8 درصد کاهش یافت. با این حال، به دلیل فشارهای قیمت گذاری گسترده، کمی بالاتر از حد انتظار بود که امکان افزایش نرخ دیگر در ژانویه را باز کرد.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس کم پراکنده هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

بانک مرکزی کانادا برای مبارزه با تورم بسیار بالاتر از هدف 2 درصدی خود، نرخ ها را با سرعتی بی سابقه 400 واحد پایه تنها در 9 ماه افزایش داد و به 4.25 درصد رساند. این سطح قبلاً در ژانویه 2008 رسیده بود.

طبق آمار کانادا، رشد ماه اکتبر کندتر از رشد 0.2 درصدی سپتامبر بود، که یک تجدید نظر به سمت افزایش 0.1 درصدی بود که قبلا منتشر شده بود. رشد در ماه اکتبر با میانگین پیش بینی تحلیلگران مطابقت داشت.

شکستن پایین تر سخت تر است زیرا پشتیبانی از 1.3537 و 22-SMA تشکیل شده است. اگر قیمت بالاتر از محدوده مقاومت بشکند، گاوها به مقاومت بعدی در 1.3901 نگاه خواهند کرد. اگر قیمت بالای 22-SMA و RSI بالای 50 بماند، روند صعودی ادامه خواهد داشت.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج