گزارش JOLTS خرابی – وبلاگ NinjaTrader

همانطور که برای سال 2023 آماده می‌شویم، مهم است که بفهمیم کدام مؤلفه‌های گزارش مربوط به دستور فدرال رزرو برای کاهش تورم است. Jim Iuorio به این قسمت اخیر See the Futures پیوست تا در مورد اینکه چرا اعداد گزارش JOLTS ممکن است به اندازه سایر گزارش‌هایی که اواخر این هفته منتشر می‌شوند تأثیرگذار نباشد، بحث کند.

به رویدادهای پخش زنده روزانه NinjaTrader بپیوندید، زیرا ما بازارهای آتی را در زمان واقعی آماده، تجزیه و تحلیل و معامله می کنیم.

پلتفرم تجاری برنده جایزه NinjaTrader را دانلود کنید و امروز با یک نسخه آزمایشی معاملاتی رایگان با داده های بازار زمان واقعی شروع کنید!


منبع: https://ninjatrader.com/blog/breaking-down-the-jolts-report/

سایر موضوعاتی که در پخش زنده پوشش داده می شود عبارتند از:

  • نظری در مورد اینکه چرا بازار فعلی مسکن با سقوط سال 2007 متفاوت است
  • بحث در مورد اینکه چرا گزارش های اقتصادی این هفته و آینده می تواند بازارها را بیش از حد معمول تحت تاثیر قرار دهد
  • توضیحی برای یک مورد صعودی برای معاملات آتی طلا
  • بررسی چگونگی تاثیر چشم انداز تورم در اروپا بر معاملات آتی یورو FX
  • نمودار و تحلیل قیمت E-mini S&P، Gold، Euro FX و آتی بازدهی 2 ساله

دوست دارید بیشتر بدانید؟

نظرسنجی فرصت‌های شغلی و گردش کار (JOLTS) بیش از یک عدد سرفصل است که می‌تواند رکود بازارها پس از انتشار را توضیح دهد. این اولین گزارش مربوط به کار در صبح روز 4 ژانویه 2023 منتشر شد و باعث حرکت های جالبی در معاملات آتی شاخص سهام شد.

چگونه گزارش JOLTS ممکن است بر تجارت تأثیر بگذارد

مشاهده رویدادهای آینده

با NinjaTrader شروع کنید

NinjaTrader بیش از 500000 معامله گر در سراسر جهان را با یک پلتفرم معاملاتی قدرتمند و آسان برای استفاده، کارگزاری معاملات آتی تخفیف و پشتیبانی در سطح جهانی قدرت می دهد. NinjaTrader همیشه رایگان است تا از طریق یک شبیه ساز معاملاتی همهجانبه برای نمودارهای پیشرفته و تست بک تست استراتژی استفاده کنید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج