یافتن اعتماد در استراتژی معاملاتی خود

عدم اعتماد به یک سیستم جدید که بسیاری از معامله گران تجربه می کنند سمی برای موفقیت در تجارت است. اگر به خود و سیستمی که ایجاد کرده اید باور ندارید، امیدی نیست که آن برنامه را به خوبی اجرا کنید.

چگونه بر این ترس غلبه کنیم

ترس می تواند فلج کننده باشد. علیرغم اینکه همه چیز مرتب و آماده است، یک حمله ترس به خوبی می تواند به طور بالقوه همه چیز را خراب کند. ما می توانیم تمرین کنیم، آماده کنیم، تمرین کنیم و فکر کنیم که آماده هستیم. اما وقتی لحظه ای فرا می رسد که ماشه را بر روی اقدام ما بکشیم، همه آن می تواند فوراً خراب شود.

این نوع ترس، ترس فوری، ناگهانی و فلج کننده، همه معامله گران را تحت تاثیر قرار می دهد، به ویژه کسانی که تازه وارد این صنعت هستند. معامله گران کهنه کار زمان و روش های آزمایش شده ای را برای حرکت در بازار توسعه داده اند در حالی که معامله گران جدید دائماً به دنبال و در حال بهبود سیستم های ابتدایی آنها

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/finding-the-confidence-in-your-trading-plan/

اعتماد به استراتژی معاملاتی شما در نهایت

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

می توانید از اینجا دانلود کنید طرح معاملات آنلاین

یکی از ساده‌ترین و آزمایش‌شده‌ترین راه‌ها برای ایجاد شجاعت و اعتماد به نفس این است که در یک تستر فارکس آزمایش کنید و سپس از متاتریدر حساب آزمایشی به یاد داشته باشید که معاملات خود را در یک صفحه گسترده ثبت کنید، زیرا در آینده زمانی که در برنامه خود تغییراتی ایجاد می کنید، این حرکات فوق العاده مفید خواهد بود.

اگر به طور مداوم آن را در یک حساب آزمایشی میخکوب کنید، دلیلی وجود ندارد که همان استراتژی نتایج مشابهی در یک حساب کاربری زنده نداشته باشد.

اگر از یک پایه محکم ساخته نشود، اعتماد به نفس می تواند شکننده باشد و در اولین نشانه مشکل از بین برود. به همین دلیل است که برداشتن گام‌های کودک برای ساختن خود کاملاً اشکالی ندارد. همانطور که نوشتیم، با یک تستر فارکس شروع کنید، به یک حساب آزمایشی و سپس یک حساب کاربری زنده کوچک بروید.

تصور کنید که به طور متوسط ​​2.5٪ در ماه را دریافت کرده اید. خیلی خوبه با حساب Bootcamp، 100 هزار دلار به شما کمک مالی می‌شود، یا اگر حساب شخصی شما باشد، نیازی نیست مستقیماً به یک حساب بسیار بزرگ‌تر بروید. افزایش تدریجی اشکالی ندارد. از 300 دلار، می توانید به 600 دلار، سپس 1000 دلار و غیره بروید. هیچ عجله ای وجود ندارد، و بهتر است اعتماد به نفس خود را با سرعتی که برای شما راحت و قابل کنترل است ایجاد کنید.

حتی با وجود سیستم معاملاتی که معامله‌گر می‌داند به نفع آنهاست، برخی از معامله‌گران جوان نمی‌توانند وارد بازار زنده شوند. این ترسناک و ترسناک است تا زمانی که به دست آورید.

او یک مثال است: فرض کنید در حساب آزمایشی، شما با 300000 دلار معامله می کنید. به جای اینکه عجله کنید و آن مبلغ را در یک حساب کاربری زنده معامله کنید، حساب کاربری کوچک زنده را فقط با 300 دلار شروع کنید، یا می توانید برنامه Bootcamp را فقط با هزینه امتحان کنید. 95 یورو. این مقدار بسیار ناچیز است، اما همچنان که برنده می شوید، اعتماد به نفس خود را افزایش خواهید داد.

به استراتژی معاملاتی خود اطمینان داشته باشید

این کار را برای مدت زمان دلخواه انجام دهید، مثلاً 6 ماه اگر با حساب کارگزار باشد. برای Bootcamp، 12 ماه فرصت دارید. پس از پایان این دوره، به گذشته نگاه کنید و اگر موفق بوده اید، باید نسبت به خودتان احساس فوق العاده خوبی داشته باشید.

ترس از به کارگیری یک استراتژی تجاری جدید

در مقاله امروز، ما به شما کمک می‌کنیم تا با مقابله با دو ترس اصلی که باعث طلسم معامله‌گران بی‌تجربه می‌شوند، به استراتژی معاملاتی خود اطمینان پیدا کنید:

  1. از دست دادن یا داشتن اعتماد پایین به یک استراتژی تجاری تازه شکل گرفته
  2. ترس از دست دادن

بسیاری از معامله‌گران جدید ساعت‌ها، روزها، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها را صرف ایجاد استراتژی معاملاتی مناسب برای مطابقت با آنها می‌کنند شخصیت و سبک اما چه اتفاقی می‌افتد زمانی که یک معامله‌گر تماماً آماده حرکت است، اما وقتی زمان پرش در بازار فرا می‌رسد، آنها نمی‌توانند ماشه را بکشند؟

چگونه بر شک و ترس غلبه کنید تا به حداکثر پتانسیل خود برسید

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج