یک استراتژی معاملاتی را 10000 بار تمرین کنید » تجارت در بازار را بیاموزید

دلیل این امر این است که این معامله‌گران می‌دانند که اگر یک رویکرد معاملاتی «پراکنده» داشته باشید که ترکیبی از روش‌های مختلف است، نمی‌توانید به‌طور مداوم در بازارها کسب درآمد کنید. چیزی که شما نیاز دارید یک یا تعداد انگشت شماری از ابزارها یا الگوهای تحلیل تکنیکال ساده برای تجزیه و تحلیل مناسب و مبادله نمودارها است.

شما به دنبال این هستید که در ناحیه 50٪ نوار پین وارد شوید. به عبارت دیگر، شما منتظر می‌مانید تا قیمت تا نیمه‌ی مسیر بالا رفته و سپس وارد آن نقطه شوید.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی وجود دارد که برای شروع تمرکز بیشتر بر روی یک استراتژی معاملاتی و در نهایت تبدیل شدن به یک استاد در آن به آنها نیاز خواهید داشت…

تمرکز و انضباط کامل

در اینجا یک مثال است:

آن 2 چیز عبارتند از:

  1. تمرین معمولی فرآیندها و (یا) مفاهیمی که آنها را به هدف نهایی / موفقیت نزدیکتر می کند.
  2. نظم و انضباط را کامل کنید و روی کار در دست تمرکز تا زمانی که به TOTAL تسلط برسید. سپس، آنها برای حفظ آن کار می کنند و “سلاح” بیشتری به زرادخانه خود اضافه می کنند.

این مقاله قصد دارد در مورد اینکه چگونه و چرا باید تمرکز خود را در تجارت محدود کنید، به طوری که متغیرها را حذف کنید و واقعاً حرفه خود را کامل کنید، بحث می کند. افرادی که بیشترین پول را در این دنیا به دست می آورند، همگی یک چیز مشترک دارند: آنها در مقدار کمی چیزها یا حتی فقط یک چیز بسیار خوب هستند. تا به حال این ضرب المثل را شنیده اید که «جک همه کارها، استاد هیچ»؟ یک دقیقه در مورد آن فکر کنید زیرا این درست است و مخصوصاً در معاملات. عواقب «استاد» نشدن استراتژی معاملاتی شما شدید است، در حالی که در سایر مشاغل ممکن است چنین نباشد.

من از مردی که یک بار 10000 ضربه را تمرین کرده است نمی ترسم، بلکه از کسی می ترسم که یک ضربه را 10000 بار تمرین کرده است. – بروس لی

بزرگترین معامله گران جهان چه وجه مشترکی دارند؟

روند سطح پشتیبانی میله پین ​​طلا

نقل قول بروس لی 10000 بار ضربهبهترین ورزشکاران حرفه ای، تاجران و تاجران، علاوه بر کمی شانس، هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی، دو ویژگی مشترک دارند که بیشترین سهم را در موفقیت آنها داشته است.

اگر مدت زمان زیادی درس های من را خوانده اید، احتمالاً می دانید که تسلط بر یک راه اندازی در یک زمان، یک “مانترا” مورد علاقه من و یک اعتقاد اصلی است که در مورد تجارت و آنچه که یک معامله گر باید به ویژه در اوایل انجام دهد. در حرفه خود

دلیل اینکه شما باید قبل از اضافه کردن هر یک از تنظیمات دیگر متعهد به تسلط بر یک تنظیم باشید، در درجه اول به این دلیل است که این کار به شما امکان انجام کاری مشخص را می دهد، و باید پاسخگو باشید. اکثر معامله گران با نظم و تمرکز مشکل دارند و دلیل بسیاری از این امر این است که آنها به سادگی بیش از حد حواسشان پرت شده و تحت فشار تمام اطلاعات موجود در اینترنت هستند و نمی توانند تصمیمی بگیرند. تصمیم بگیرید، متعهد به انجام این کار باشید و با گذشت زمان شروع به دیدن ثمرات تصمیم خود خواهید کرد. اگر یک چیز باشد که می توانم در مورد معامله به شما قول بدهم، این است که هرچه سرعت کارها را کندتر انجام دهید و تمرکز بیشتری داشته باشید، موفقیت در معاملات سریعتر شما را پیدا می کند.

در مقاله‌ای که اخیراً در مورد تسلط بر یک چیز برای رسیدن به موفقیت در معاملات نوشتم، کتابی را که اخیراً خوانده بودم و به درستی «یک چیز» را کج کرده بود، توضیح می‌دهم (پیشنهاد می‌کنم آن را بخوانید). به طور خلاصه، این در مورد این است که چگونه بزرگ‌ترین افراد و شرکت‌هایی که به موفقیت‌های عظیم دست یافته‌اند، همیشه تمایل دارند که در یک فرآیند یا چیز اصلی استاد باشند. آنها آن چیز را کامل می کنند و سپس روند را تکرار می کنند. آنها به سادگی به چیزی که در آن خوب هستند می چسبند و از آنجا مقیاس می گیرند. آشنا بنظر رسیدن؟ اگر چنین است، به این دلیل است که این همان چیزی است که من در مورد تجارت به شما می گویم. به یک راه اندازی، یک استراتژی در یک زمان تسلط داشته باشید و سپس آن را بسازید، به صورت تصادفی و ناگوار معامله نکنید.

شما باید تمام این مقاله را بخوانید تا واقعاً یاد بگیرید که چرا باید یک استراتژی معاملاتی را “10000” بار تمرین کنید و همچنین یاد بگیرید که چگونه آن را انجام دهید. این درس، اگر به درستی درک و اجرا شود، این قدرت را دارد که معاملات شما را از باخت یا شکست به برنده تبدیل کند. نقل قول زیر بروس لی الهام بخش درس امروز بود:

نمودار بعدی بزرگنمایی شده در نمودار نشان داده شده در بالا را نشان می دهد، به شما نشان می دهد که چگونه یک ورودی اصلاح شده 50% به راحتی می تواند شما را تا 6R + سود برای معامله با ریسک پایین تر با پاداش بالاتر به دست آورد. پیشنهاد می‌کنم ابتدا تنظیماتی را که می‌خواهید به آن مسلط شوید پرینت بگیرید و آن را به دیوار خود بچسبانید تا شروع به سوراخ کردن آن در حافظه خود کنید!

میله پین ​​طلا 50 پاداش خطر ورود

نتیجه

چه در حال آموزش برای استاد هنرهای رزمی مانند بروس لی یا یک معامله گر موفق باشید، کارهایی وجود دارد که هر فرد موفقی بدون توجه به حرفه باید انجام دهد. مهمترین چیز به نظر من و موضوع درس امروز این است که هر بار یک چیز را بارها و بارها تمرین کنید تا زمانی که به آن مسلط شوید.

شما ابتدا بر “سیگنال نوار پین” تسلط دارید. یکی از تغییرات پین بار، معامله یک نوار پین پس از عقب نشینی در یک روند است. معامله یک نوار پین بر روی یک pull back به این معنی است که وقتی یک روند قوی در جریان است، منتظر بمانید تا قیمت به سطح افقی مانند حمایت / مقاومت، میانگین متحرک، 50% بازگشت یا حتی منطقه رویداد قبلی برگردد و یک نوار پین تشکیل دهد. در جهت روند زیربنایی.

ورزشکاران حرفه ای، شطرنج بازان، بازیکنان پوکر، افراد تجاری، میلیونرهای صندوق سرمایه گذاری، بازیگران، و غیره همه آنها راز زندگی و ثروت را می دانند. در حرفه خود متخصص شوید البته ابتدا باید در مورد کاردستی خود تصمیم بگیرید که در معاملات به معنای استراتژی معاملاتی شماست. متأسفانه، بسیاری از معامله گران هرگز حتی به این حد نمی رسند، آنها به سادگی بیش از حد پراکنده و گیج هستند و احتمالاً غرق در تمام اطلاعات متناقض در اینترنت هستند تا در واقع در مورد یک استراتژی خاص تصمیم بگیرند.

همانطور که بروس لی گفت، “او از مردی که یک بار 10000 ضربه را تمرین کرده است نمی ترسد، اما من از مردی می ترسم که یک ضربه را 10000 بار تمرین کرده است.” حالا چرا این حرف را می زند؟ زیرا تمرین 10000 ضربه در یک بار اساساً اتلاف وقت غول‌پیکر است که هیچ نتیجه‌ای ندارد. مغز انسان به تکرار و عادت نیاز دارد تا مسیرهای عصبی محکم‌تری را شکل دهد که باعث می‌شود در کارها بهتر شویم، چه نواختن پیانو یا معامله کردن با یک استراتژی خاص. هر چه بیشتر کاری را انجام دهید، مغز شما (و شما) در آن کار بهتر عمل می کند.

می بینید که این کاملاً خاص است و بنابراین خیلی بیشتر از “معامله کردن یک نوار پین” است، انواع مختلفی از الگوهای اصلی که من آموزش می دهم وجود دارد، که در دوره های معاملاتی خود با جزئیات به آنها اشاره می کنم، اما در حال حاضر، اجازه دهید به این یک مثال پین بار خاص نگاه کنید:

بهترین معامله گران در طول حرفه خود صدها یا هزاران بار یک استراتژی تجاری اصلی را تمرین کرده و به کار گرفته اند. آنها در حال تمرین و تلاش برای استفاده از بسیاری از استراتژی های معاملاتی مختلف نیستند و نه از یک سبک معاملاتی به سبک دیگر می پرند. یادگیری و تسلط بر هر استراتژی معاملاتی زمان می برد و سپس زمان بیشتری برای مشاهده اجرای آن در یک سری معاملات نیاز است.

برای مثال، ممکن است تصمیم بگیرید ابتدا بر استراتژی معاملاتی پین بار مسلط شوید. بسیار خوب، پس اگر تصمیم شما این بود، در مورد انواع پین میله ها، نحوه بهترین معامله آنها، بازه های زمانی نمودار بهترین برای معامله و موارد دیگر خواهید آموخت. ماموریت شما تبدیل شدن به یک “متخصص پین بار” است، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است…

در کاردستی خود متخصص شوید

برای من مهم نیست که شما چه شنیده اید یا چه فکر می کنید، بهترین معامله گران جهان و حتی مدیران صندوق های تامینی هیچ چیز نیستند، اگر در رویکرد معاملاتی خود به شدت متمرکز و استاد نباشند.

برای مثال، برای متعهد ماندن به یک سیگنال اقدام قیمت در یک زمان، به تمرکز و نظم نیاز دارید. بنابراین این بدان معنی است که شما از تک تک الگوهای شمعدانی که در نمودارها می بینید نمی پرید. در عوض، شما از قبل تصمیم گرفته اید که یکی یکی یاد بگیرید و قبل از اینکه به سراغ بعدی بروید، بر آن مسلط شوید. شما این کار را به سادگی با انتخاب یکی و یادگیری هر چه بیشتر در مورد شکل ظاهری و نحوه معامله آن انجام خواهید داد و سپس شروع به جستجوی آن در نمودارها خواهید کرد.

اکنون، از آنجایی که شما در حال خواندن این مطلب هستید و احتمالاً به معاملات پرایس اکشن علاقه دارید، ما همچنان از مثال سیگنال پین بار همانطور که در بخش قبل بحث شد استفاده می کنیم.

در نمودار اول زیر، کمی کوچک‌نمایی کرده‌ایم تا بتوانید روند و پین‌های متعددی را که پس از عقب‌کشی در آن روند تشکیل شده‌اند، در نمودار روزانه ببینید. این تنظیمات شماست که به دنبال آن هستید و به دنبال آن هستید.

من “چراها” و “چگونه” ها را در این مقاله آورده ام، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را دنبال کنید. شما مجموعه ای را انتخاب می کنید که دوست دارید و یاد می گیرید که چگونه آن را در داخل و خارج معامله کنید، به طوری که به معنای واقعی کلمه آن را در رویاهای خود می بینید. هنگامی که این کار را انجام دهید، همه چیز را بسیار آسان تر می کند. شما مجبور نخواهید بود که در مورد اینکه آیا معامله ای در نمودارها وجود دارد یا نه، خودتان را حدس بزنید، زیرا تقریباً فوراً متوجه خواهید شد. پس از تسلط بر یک استراتژی معاملاتی مانند یکی از استراتژی هایی که من در دوره حرفه ای معاملات قیمت اکشن خود آموزش می دهم، می توانید زمان اضافی خود را صرف تمرکز بر روانشناسی معاملات و مدیریت پول کنید، که مسلما تسلط بر آنها دشوارتر است. با این حال، مجدداً، اگر همان اصولی را که امروز در مورد آن بحث شد به کار ببرید، در نهایت به همان نتیجه خواهید رسید. تسلط

چاپ دوستانه، PDF و ایمیل

دوره بازرگانی حرفه ای نیل فولر
کارگزار ترجیحی 2020 v1


منبع: https://www.learntotradethemarket.com/forex-articles/what-will-happen-practice-one-trading-strategy-10000-times

تمرکز و انضباط برای هر تلاش زندگی مهم است، همه در این مورد اتفاق نظر دارند. با این حال، وقتی نوبت به یادگیری یک استراتژی معاملاتی و تسلط بر یک استراتژی در یک زمان می‌رسد، مهم‌تر (و شاید مشکل) می‌شود.

راه یا «چگونگی» تسلط بر یک سیگنال تجاری خاص در یک زمان صرفاً در تمرکز و نظمی است که قبلاً به آن اشاره کردیم. می توانید نمونه هایی از سیگنال را چاپ کنید، سیگنال دوره ها و مربیان را مطالعه کنید و در نمودارها به دنبال آن بگردید. شما باید همه چیز را در مورد آن یاد بگیرید تا بتوانید به نقطه ای برسید که بتوانید نمودارهای خود را باز کنید و فوراً تشخیص دهید که آیا سیگنال پین بار با کیفیت (یا سیگنال انتخابی شما) وجود دارد یا خیر.

راه اندازی Master One Trade. فقط پس از آن می توانید دیگری اضافه کنید

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج