منبع: https://blog.roboforex.com/blog/2023/01/09/a-week-in-the-market-a-lot-of-statistics-9-13-january/

منطقه یورو در حال تهیه جریان قابل توجهی از آمارهای خاص کشور است. صورتجلسه آخرین جلسه بانک مرکزی اروپا ارائه خواهد شد. این سند ممکن است حاوی نشانه هایی برای افزایش بیشتر نرخ باشد، که نتیجه آن ممکن است به یورو کمک کند جای پای خود را پیدا کند.

AUD: تاثیر مثبت اخبار از چین

AUD: تاثیر مثبت اخبار از چین

ژاپن آمار مخارج خانوارها را منتشر کرد. این رقم می تواند 0.6% سالانه پس از افزایش 1.2% قبل از آن افزایش یابد که می تواند یک سیگنال تورمی منفی باشد. ین به دلیل مداخلات BoJ در حال حاضر قوی باقی مانده است، اما بیشتر تضعیف خواهد شد.

پوند: بهبودی سریع

پوند: بهبودی سریع

شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده برای ماه دسامبر در این هفته منتشر خواهد شد و این احتمال وجود دارد که نرخ تورم از 7.1 درصد به 6.5 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته باشد. اگرچه این مهمترین گزارش تورم برای فدرال رزرو نیست، اما برای بازارهای سرمایه حیاتی است. کاهش تورم امید به سرعت متوسط ​​افزایش نرخ بهره را که بر دلار آمریکا فشار می آورد، می دهد.

یورو: تکیه بر صورتجلسات ECB

یورو: تکیه بر صورتجلسات ECB

مواد توسط

استرالیا داده های خرده فروشی و تورم و همچنین جزئیات تراز تجاری خود را منتشر خواهد کرد. یک نکته مثبت قطعی برای نرخ ارز AUD تمایل چین به باز کردن مرزهایش است.

ین: بین تورم و مداخله

ین: بین تورم و مداخله

بریتانیا اطلاعات قیمت و صنعت را ارائه خواهد کرد. نرخ مبادله پوند به سرعت نسبت به هفته گذشته بهبود یافته است و اگر اخبار به منفی بودن آن اضافه نکند، همچنان مقاوم خواهد بود.