اسکالپر فارکس | راه خود را برای رسیدن به امتیاز موفق فارکس افزایش دهید

اسکالپرهای فارکس باید بسیار صبور و دقیق باشند. هیچ سود بادآورده بزرگ و فوری با این روش وجود ندارد، بنابراین معامله گرانی که موفق هستند با آن تشخیص دهید که دستاوردهای آینده در طول زمان به دست خواهند آمد.

آرم 5ers

بازده در بلند مدت

اسکالپینگ یک سیستم معاملاتی برای کسانی است که دوست دارند معاملات کوچک را در درازمدت انجام دهند تا یک سود کلی جمع کنند.

خودکارسازی فرآیند

جستجوی سریع وب بسیاری از این سیستم ها را نشان می دهد که نتایج باورنکردنی را برای کاربران خود ارائه می دهند. در حالی که نمی‌توانیم تک تک افراد را تأیید کنیم، اما به احتمال زیاد بسیاری از آنها جعلی هستند.

ما مجموعه‌ای از 3 وبینار در مورد اسکالپینگ فارکس برگزار کرده‌ایم، که در آن به نحوه تجزیه و تحلیل فرصت‌های معاملاتی روزانه بر اساس جریان سفارش، عرضه و تقاضا و مفاهیم اقدام قیمت می‌پردازیم.

همانطور که چند بار در بالا اشاره کردیم، اسکالپینگ به طور جدی برای معامله گران تقاضا دارد. بنابراین برای معامله گرانی که نمی توانند زمان لازم را به روش اختصاص دهند، سیستم های معاملاتی خودکار ممکن است گزینه خوبی برای کاوش باشد.

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/scalping-your-way-to-a-successful-forex-score/

اسکالپرهای فارکس باید با یک اسکالپر فارکس به روز معاملاتی بیایند استراتژی که توجه و تمرکز باورنکردنی را به حصول اطمینان از یکسان بودن حجم معاملات اختصاص می دهد.

دو روش مختلف برای پوست سر

اگر به تجارت سریع، پر انرژی و متمرکز علاقه دارید، اسکالپینگ ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. با این حال، اگر به راحتی استرس می‌گیرید یا مشکلی دارید که 100% تمرکز خود را برای یک روز کامل به صفحه نمایش خود اختصاص دهید، احتمالاً روش اسکالپر فارکس بهترین انتخاب برای شما نیست. در نهایت، این شما هستید که وقتی نقاط قوت و ضعف خود را به طور کامل درک کردید، تصمیم می گیرید.

از آنجایی که اسکالپرهای فارکس حرکات زیادی انجام می دهند، باید دائماً در طول زمان معاملات در نمودارهای خود صفر شوند. بنابراین، این روش معامله فقط برای معامله گرانی مناسب است که می توانند توجه خود را برای چندین ساعت در یک زمان متمرکز کنند.
اگر تمایل دارید که اجازه دهید ذهنتان سرگردان شود یا به راحتی حواس شما پرت شود، احتمالاً اسکالپینگ بهترین سیستم معاملاتی برای شما نیست.

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

هشدار – زندگی به عنوان یک اسکالپر فارکس برای افراد ضعیف نیست.

در مقایسه با سایر اشکال تجارت فارکس، اسکالپینگ شاید بیشترین توجه را جلب کند. در طول یک روز معاملاتی، یک اسکالپر ده ها یا حتی صدها معامله را باز و بسته می کند. مراقبت از اینکه هیچ یک از این معاملات متحمل ضرر بزرگی نشوند، کاری طاقت فرسا و جامع است.