من از سال گذشته هر 2 هفته یکبار از The5ers حقوق می گرفتم

  • چه چیزی را به کسی که تازه با ما شروع کرده توصیه می کنید؟
    کم شروع کنید، وقت خود را صرف کنید و از همه منابعی که از طریق انجمن شگفت انگیز 5er به آنها دسترسی داریم استفاده کنید – اختلافات، تبادل ایده ها، سمینارها. این همه چیزی است که یک فرد برای توسعه به عنوان یک معامله گر نیاز دارد و ما فقط باید به آن زمان بدهیم و تمرین کنیم.

  • چگونه مدیریت ریسک را با شخصیت تجاری خود تنظیم کردید؟
    من در چندین چالش شکست خوردم و حساب‌های مختلف را در طول سال‌ها از بین بردم (اکثراً حساب‌های آزمایشی، خوشبختانه، اما نه تنها)، و بزرگترین ناامیدی من زمانی است که به حد خود یا آن حد ضرر بدنام 4٪ طبق قوانین تجارت 5ers رسیدم. فقط برای اینکه ببینم بازار می چرخد ​​و معاملات من بلافاصله بعد از آن آشکار می شود. بنابراین من در حال تطبیق و تلاش برای مدیریت اندازه موقعیت خود با توجه به سرمایه‌ای که به من تعلق می‌گیرد، بوده‌ام و یاد می‌گیرم که به یک موقعیت مقیاس دهم و بر اساس آن آن را اضافه/کاهش کنم تا در معرض قرار گرفتن کلی خود کنترل کنم.
  • چقدر طول می کشد تا یک معامله گر ثابت شوید و چه جنبه هایی را تغییر دادید که به شما کمک کرد تا یک معامله گر ثابت شوید؟
    من الان حدود 4 سال است که مشغول سرگرمی هستم، اما واقعاً از حدود 2 سال پیش شروع به تلاش زیادی کردم. کووید رفت و آمد را برای من حذف کرد و زمان زیادی را برای من آزاد کرد. همچنین، تقریباً در همان دورانی که پسرم به دنیا آمد، من چند ماه مرخصی گرفتم و مرخصی والدین گرفتم، بنابراین این فرصت را داشتم که واقعاً روی تجارت تمرکز کنم.

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

برای درس‌های الهام‌بخش و مصاحبه‌های بیشتر از ما اینجا را کلیک کنید معامله گران حرفه ای با بودجه.

حساب دنیسلاو 80 هزار دلار - از سال گذشته هر 2 هفته یکبار از The5ers پول دریافت کرده ام

دنیسلاو 80 هزار دلار حساب

Denislav D، 38 ساله، از ایالات متحده آمریکا.

  • استراتژی شما برای گذراندن موفقیت آمیز سطح اول The5ers چه بود؟
    ترفند این است که با خودتان همگام شوید. وقتی برای اولین بار تلاش برای عبور از چالش 5ers را شروع کردم، احساس کردم باید آن را در یک هفته انجام دهم، و فشار اضافی کمکی نکرد.

آمار پیشرفته دنیسلاو - من از سال گذشته هر 2 هفته از The5ers حقوق می گرفتم

  • قدرت ذهنی/روانی شما چیست و چگونه آن را توسعه دادید؟
    من همیشه فردی مصمم بوده ام که عاشق چالش هستم. من هرگز تسلیم نمی شوم، و هر چه سخت تر باشد، بیشتر آن را می خواهم. گفتنی است، تا به امروز، من عاشق تجارت و سرمایه گذاری به طور کلی هستم. من هرگز از نگاه کردن به نمودارها یا صحبت با سایر افراد / معامله گران در مورد آن خسته نمی شوم. بنابراین می توانم بگویم که من خوش شانس هستم که تماسی پیدا کرده ام که ساعت های بی شماری برای آن وقت می گذارم و هرگز از آن خسته نمی شوم.




منبع: https://the5ers.com/getting-paid-from-the5ers/

ما با دنیسلاو در مورد طرح معاملاتی، بینش و درس‌هایی که در حین معامله در بازارها و پلتفرم خود به عنوان یک معامله‌گر سرمایه‌گذاری شده کسب کرده بود، صحبت کردیم.

دنیسلاو با او معامله کرده است The5ers برای بیش از یک سال او از برنامه های Instant Funding و Bootcamp حمایت مالی می کند.

9 مارس 2023 | 4:50 بعد از ظهر | مصاحبه با معامله گران

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

9 مارس 2023 | ساعت 4:50 بعد از ظهر
مصاحبه با معامله گران

من از سال گذشته هر 2 هفته یکبار از The5ers حقوق می گرفتم