هفته پیش رو – کاهش خطر

جینگ رن تجربه گسترده ای در تجارت ارز و کالا دارد. او کار خود را با فروش و تجارت فلزات در Societe Generale در لندن آغاز کرد. او به عنوان یک تحلیلگر ارشد در صنعت FX کار کرد و در آنجا استراتژی های تجاری و مدیریت ریسک خود را توسعه داد و اصلاح کرد. او با داشتن درک کاملی از پویایی بازار، خدمات تحقیقاتی و مدیریت دارایی خود را پایه گذاری کرد و با Orbex همکاری می کند تا به موقع نظرات بازار را در مورد بازارهای مالی جهانی ارائه دهد.



منبع: https://www.orbex.com/blog/en/2023/03/the-week-ahead-risk-mitigation

نمودار UKOIL


EURUSD با کاهش شکاف نرخ بهبود می یابد

نزدک 100 بر سر نارضایتی سرمایه گذاران از چشم انداز سیاست فدرال رزرو با مشکل مواجه است. در حالی که پاول احتمال افزایش بیشتر نرخ ها را تکرار کرد، فعالان بازار امیدوارند که داده های آینده نشان دهد که افزایش های تهاجمی در واقع اثری بر مصرف گذاشته است. تا آن زمان، تضمین‌های جانت یلن، وزیر خزانه‌داری برای تضمین سپرده‌های بانکی در بحبوحه بحران بانکی، همچنین به فدرال رزرو برای تمرکز بر تورم باز می‌گشت، یعنی در صورت لزوم، نرخ را حتی بالاتر می‌برد و گمانه‌زنی‌های کاهش نرخ را برای امسال تعدیل می‌کرد. این شاخص در حال آزمایش منطقه عرضه در اطراف است 13160 و 11800 یک پشتیبانی کلیدی باقی می ماند.

دلار استرالیا ثابت می ماند زیرا معامله گران امیدوارند تورم را به اوج خود ببینند. در حالی که مقامات RBA تأثیر استرس در سیستم بانکی جهانی بر موسسات داخلی را کم اهمیت جلوه داده اند، نگرانی های نقدینگی ممکن است همچنان بر سیاست های پولی تأثیر بگذارد. صورتجلسه تصمیم ماه مارس نشان داد که بانک مرکزی در مورد توقف در ماه آوریل تجدید نظر خواهد کرد تا به نرخ‌ها فرصت دهد تا در اقتصاد فیلتر شوند. این امر وزن بیشتری را بر خرده فروشی های آینده و به ویژه خوانش CPI وارد می کند. کاهش دیگری در شتاب تورم فوریه، انتظارات را برای یک چرخش معکوس تقویت می کند. جفت به سمت در حرکت است 0.6500 با 0.6770 به عنوان یک مقاومت تازه

UKOIL بر سر ترس از رکود مبارزه می کند

باز کردن حساب زنده