قیمت طلا پرچم نزولی را شکل می‌دهد، به سمتی قبل از داده‌های PCE ایالات متحده

Olimpiu Tuns فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی است و یک تحلیلگر / معامله گر / مربی با تجربه بازار با 10 سال تجربه در بازارهای مالی است که در فارکس، کالاها، شاخص ها، ارزهای دیجیتال و سهام تخصص دارد. او به‌عنوان تحلیلگر بازار برای سه شرکت کارگزاری بزرگ، به‌عنوان معامله‌گر پروپوزال، و به‌عنوان مشارکت‌کننده/خلق محتوا برای پورتال‌های خبری و پلت‌فرم‌های آموزشی کار کرد.

مشاهده همه پست های Olimpiu Tuns


منبع: https://www.forexcrunch.com/gold-price-forms-bearish-flag-sideways-before-us-pce-data/انتظار می رود این شاخص در مقایسه با رشد 0.6 درصدی دوره گزارش قبلی، 0.4 درصد رشد داشته باشد. داده های ضعیف ایالات متحده می تواند به رشد فلز زرد کمک کند.

تحلیل فنی قیمت طلا: شکل گیری نزولی

قیمت طلا
نمودار قیمت ساعتی طلا

همانطور که از نمودار ساعتی می بینید، نرخ در یک الگوی کانال بالا صعود کرد. این یک شکل گیری نزولی را نشان می دهد. با این حال، این الگو هنوز تا تایید نشده است.

شکست کاذب از طریق خط میانه بالایی (UML) و افتادن به زیر خط پایین کانال، یک حرکت نزولی (فاز اصلاحی) را فعال می کند.

با کاهش ارزش دلار در برابر رقبای خود در کوتاه مدت، قیمت طلا رشد خود را افزایش داد. این قیمت با قیمت 1979 دلار معامله می شود که کمتر از بالاترین قیمت امروز 1985 دلار است.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران STP هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

بعداً، تولید ناخالص داخلی کانادا و ارقام اقتصادی ایالات متحده باید تأثیر زیادی بر XAU/USD داشته باشند. شاخص قیمت اصلی PCE ایالات متحده یک رویداد بسیار تأثیرگذار است که می تواند قیمت را متزلزل کند.

آیا علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد ربات های فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

امروز، داده‌های ژاپن، بریتانیا، چین و منطقه یورو متفاوت بود. برآورد فلش CPI منطقه یورو رشد 6.9 درصدی را در مقابل رشد 7.1 درصدی مورد انتظار گزارش کرد، در حالی که برآورد هسته مرکزی CPI Flash 5.7 درصد افزایش یافت، مطابق با انتظارات.

خط میانه بالایی چنگال نزولی (UML) یک مقاومت دینامیکی است. رشد بزرگتر تنها پس از برداشتن این مانع صعودی می تواند فعال شود.

  • XAU/USD تا زمانی که بالاتر از حمایت کانال باشد صعودی است.
  • داده های ایالات متحده باید در اواخر امروز کمی نوسان ایجاد کند.
  • الگوی پرچم به صورت یک شکل نزولی دیده می شود.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر