بازار کار فشرده حکایت از افزایش BoC دارد

تحلیلگران انتظار داشتند که هشت هزار شغل جدید به طور کلی و افزایش نرخ بیکاری 5.2 درصد باشد.

از زمان انتشار داده ها، احتمال افزایش 25 واحدی نرخ در ژانویه از حدود 60 درصد به 75 درصد افزایش یافته است.

رویدادهای کلیدی USD/CAD امروز

USD/CAD در یک حرکت نزولی قوی قرار دارد و بدون مکث به زیر سطح حمایت می‌رسد. قیمت بسیار پایین تر از 30-SMA معامله می شود که به قدرت در حرکت اشاره دارد. حرکت نزولی قوی وجود دارد، همانطور که در RSI مشاهده می شود که زیر 50 معامله می شود.

بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده در روز جمعه، اقتصاد کانادا در ماه دسامبر تعداد قابل توجهی شغل اضافه کرد و نرخ بیکاری به طور غیرمنتظره ای کاهش یافت که این احتمال را افزایش داد که بانک کانادا دوباره نرخ ها را در این ماه افزایش دهد.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس آفریقای جنوبی هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

چشم انداز USD/CAD امروز نزولی است زیرا این جفت ارز حرکت روز جمعه را گسترش می دهد. پس از اینکه گزارش مشاغل آمریکا نشان داد که رشد دستمزدها در ماه دسامبر کاهش یافته است، قیمت لونی روز جمعه افزایش یافت. این باعث افزایش انتظارات سرمایه گذاران مبنی بر کاهش تورم و اینکه فدرال رزرو نیازی به تهاجمی بودن آنچنان که برخی پیش بینی می کردند نیست، شد.

  • رشد دستمزدها در ایالات متحده کاهش یافت و امیدها به توقف فدرال رزرو را تجدید کرد.
  • اقتصاد کانادا در ماه دسامبر تعداد قابل توجهی شغل ایجاد کرد.
  • احتمال زیادی وجود دارد که BoC نرخ ها را 25 واحد در ثانیه افزایش دهد.

قیمت در حال حاضر در سطح روانی کلیدی 1.3400 معامله می شود. این ممکن است به گاوها اجازه دهد تا برای یک حرکت اصلاحی وارد شوند. چنین حرکتی احتمالاً قبل از ادامه کاهش سطح 1.3475 را دوباره آزمایش می کند.

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-cad-outlook-tight-labor-market-hinting-boc-hikes/

چشم انداز USD/CAD

ثاقب اقبال

بانک کانادا اعلام کرده است که پس از افزایش نرخ‌ها با رکورد 400 واحد در ثانیه در 9 ماه به 4.25 درصد در سال گذشته، هنگام تصمیم‌گیری در مورد نرخ سیاستی بیشتر به داده‌ها وابسته خواهد بود.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

بر اساس ارقام آمار کانادا، اقتصاد در دسامبر 104000 شغل ایجاد کرد که بسیار بالاتر از پیش‌بینی اقتصاددانان بود و نرخ بیکاری از 5.1 درصد در نوامبر به 5 درصد کاهش یافت.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر

به گفته Statscan، اشتغال تمام وقت، به ویژه در میان جوانان 15 تا 24 ساله، سهم عمده ای در افزایش اشتغال داشته و در سراسر صنایع پخش شده است.

به گفته اندرو گرانتهام، اقتصاددان ارشد CIBC Capital Markets، گزارش مشاغل مثبت این احتمال را افزایش می دهد که بانک مرکزی نرخ بهره را تا 25 واحد پایه دیگر در ژانویه افزایش دهد.

امروز هیچ اطلاعیه خبری مهمی از ایالات متحده یا کانادا وجود نخواهد داشت. بنابراین سرمایه گذاران به بررسی دقیق انتشارات روز جمعه ادامه خواهند داد.

چشم انداز فنی USD/CAD: پشتیبانی در سطح 1.3400

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج