نفرین تجارت انتقام و نحوه اجتناب از آن در آینده

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی




منبع: https://the5ers.com/curse-of-the-revenge-trader/

طرز فکر صحیح ما را برای معامله گران تماشا کنید

نوع معامله ای که تحت تأثیر تجارت انتقامی رخ می دهد

اگر به دلایلی، معامله‌گری در مورد معامله انتقام‌جویانه می‌دانست، اما نمی‌توانست از درک آن جلوگیری کند، باید احساسات خود را کاهش داده و فوراً جایگاه ناسالم خود را در پرتفوی خود تشخیص دهد.

مهمترین چیزی که معامله گران در مورد این سندرم (معاملات انتقامی) بدانند این است که بسیار رایج است. همانطور که در بالا ذکر شد، این یک حالت احساسی است که تقریباً هر معامله‌گری ممکن است بدون سیستم‌های هشدار و اجتناب مناسب در آن قرار گیرد. پس از آگاهی از این مشکلات، کاری که یک معامله گر باید انجام دهد این است که بداند چگونه از آنها اجتناب کند.

اگر به سندرم معامله گر انتقام آلوده شده اید، چگونه مدیریت کنید؟

مهمتر از همه، مفهوم شما از دست دادن معاملات معادل شکست است. بدانید که ضرر و زیان را با توجه به خود طرح شکست نیست خودتان را متقاعد کنید که این راه درست است و نمی توانید خودتان را مجبور کنید. در صورتی که آن را از دست دادید، در اینجا یک راهنمای عالی برای نحوه پذیرش چنین وضعیت ذهنی وجود دارد.

معامله انتقامی چگونه به نظر می رسد

در تلاش برای جبران، معامله گر انتقامی تقریبا همیشه مسیری را ترسیم می کند که توسط احساسات به پیش می رود. در صنعتی که برنامه‌های تجاری و آماده‌سازی کلید موفقیت پایدار هستند، انگیزه‌های عاطفی همیشه یک راه اشتباه هستند.

معامله انتقامی یکی از رایج ترین و مخرب ترین رفتارهایی است که معامله گران می توانند تجربه کنند. به احتمال زیاد خود را پس از یک ضرر بزرگ یا یک روند باخت نشان می دهد و معامله گران را به سمت افزایش اندازه موقعیت و تعداد معاملات انجام شده سوق می دهد. همه معامله گران به احتمال زیاد حداقل یک بار آن را تجربه خواهند کرد، بنابراین مطمئن شوید که وقتی به دست شما رسید آن را شناسایی کنید. به این ترتیب می توانید از آسیب رساندن آن به حساب خود جلوگیری کنید و از آن در عملکرد معاملاتی خود جلوگیری کنید.

اگر در آن هستید، احتمالاً از آن دسته معامله‌گری هستید که نمی‌توانید اعتراف کنید که می‌توانید ضرر کنید. ممکن است درک نکنید که بازار به کاری که شما انجام می دهید اهمیتی نمی دهد. تلاش برای موفقیت در بازار ممکن است انگیزه ای قوی تر از دنبال کردن محتاطانه بازار و تصمیم گیری منطقی بر اساس آنچه مطالعه می کنید باشد.

برعکس، باید از معامله گران انتقام جویانه ترسید و از آنها اجتناب کرد. آن‌ها معامله‌گرانی هستند که نمی‌پذیرند که معاملاتشان به سمت زیان می‌رود یا اینکه نمی‌پذیرند که اهداف روزانه خود را از دست می‌دهند یا از دست می‌دهند.

خلاصه معامله انتقام

علائم هشدار دهنده را بشناسید

معامله انتقامی شروع می شود یا با ضرر نسبتاً بزرگ اولیه آغاز می شود. پس از آن ضرر، معامله‌گر شروع به غلبه بر ضرر بزرگ با معاملات بزرگ‌تر یا چندین معامله ضعیف می‌کند، که فقط اوضاع را بدتر می‌کند. چیزی که می‌توانست یک ضرر مجزا باشد، در نهایت به یک برداشت فاجعه‌آمیز یا فراخوان حاشیه تبدیل می‌شود.
معامله انتقامی چگونه به نظر می رسد

همانطور که اشاره کردیم اگر می دانید که یک معامله گر انتقامی هستید، ابتدا بدانید که این برای سبد سهام شما غیرقابل انکار است. از آنجا می توانید سعی کنید با وضعیت روحی خود مقابله کنید.

  • خودت مربی کن به خود اجازه ندهید که هرگز در موقعیتی قرار بگیرید که در آن ممکن است از یک ذهن سالم به یک معامله گر انتقام جویانه تبدیل شوید. این یک حالت عاطفی خطرناک است که تنها زمانی رشد می کند که شما سعی کنید به طور تکانشی در برابر آن واکنش نشان دهید. معامله در یک حالت احساسی همیشه شما را در معرض سوء استفاده های بازار قرار می دهد و تنها یک معامله گر متمرکز و مستدل می تواند از ناک اوت شدن توسط بازار جلوگیری کند.
  • سعی کنید به سبک معاملاتی متمرکز و مبتنی بر تحلیل برگردید. اگر نمی توانید، ضررهای خود را بپذیرید و بس کنید. از دست دادن یک شکست نیست، به یاد داشته باشید! به تابلوی نقاشی برگردید و طرح معاملاتی خود را بازنویسی کنید.
  • تمرکز خود را روی تصمیم گیری مستدل نگه دارید. اگر نمی توانید، روز را تعطیل کنید و بعداً سرحال برگردید. معامله‌گر انتقام‌جو بودن، معاملات شما را ویران می‌کند و هرگز نمی‌تواند یک معامله طولانی‌مدت را حفظ کند. به گسترش آگاهی کمک کنید و بیایید این سندرم/نفرین را یک بار برای همیشه شکست دهیم!
  • کمی استراحت کنید و از اشتباه درس بگیرید. یک معامله ممکن است شکست بخورد، اما این باعث نمی شود که شما شکست بخورید. یک قدم به عقب بردارید و یاد بگیرید که چه چیزی در معاملات شما اشتباه بوده است، درس را یادداشت کنید تا دوباره آن را تکرار نکنید.
  • محرک ها را شناسایی کنید. معامله انتقامی ممکن است توسط عوامل مختلفی در هر معامله گر ایجاد شود. آنها را به رسمیت بشناسید تا از کنترل تجارت شما به آنها جلوگیری کنید.

آرم 5ers

اگر به سندرم معامله گر انتقام آلوده شده اید، چگونه مدیریت کنید؟

وقتی معامله‌گر انتقام‌جویی در ذهنیت بازنده قرار می‌گیرد، هر بار که می‌بازد، سعی می‌کند فوراً آن را اصلاح کند، و به شدت به واکنش‌ها و واکنش‌های هیجانی و کمتر به فرآیندهای تفکر تحلیلی یا روشمند تکیه می‌کند. در این حالت احساسی شدید، تاجر انتقام‌جو حس حرفه‌ای بودن خود را از دست می‌دهد و به تلاش برای جبران زیان‌های خود از طریق استفاده از نیروی ضعیف متوسل می‌شود.