نوسانات بازار و نحوه حرکت در آن

نوسانات فارکس معیاری است که نشان می دهد ارزش یک ارز چقدر سریع و شدید در نوسان است. می توان آن را به عنوان نوسان “بالا” و “کم” توصیف کرد.

ما برخی از اصول اساسی در مورد نوسانات بازار فارکس را بررسی خواهیم کرد – بنابراین اگر تصمیم دارید مهارت های خود را توسعه دهید، شروع به کاوش در آن با ما کنید.

در طول نوسانات بازار، تنوع کلیدی است. حتی زمانی که زمان‌های سختی است و بازار به‌طور غیرقابل پیش‌بینی نوسان می‌کند، مهم است که ترکیب دارایی‌های خود را بر این اساس برای نتایج بهینه ارزیابی و تنظیم کنید.

استراتژی های کوتاه مدت را در نظر بگیرید

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

نوسانات نشانه واضحی از ترس در بازار است و زمانی که عدم اطمینان حاکم باشد، می تواند تغییرات شدیدی را در قیمت ها به دلیل حتی جزئی ایجاد کند. خبرها و رویدادها. به این ترتیب، نوسانات قیمت به شدت غیرقابل پیش‌بینی می‌شوند، بدون اینکه هیچ راهی برای پیش‌بینی تا کجا پیش بروند.

بازار ارز به دلیل نوسانات خود شناخته شده است، اما این لزوما به معنای نوسانات شدید قیمت نیست. برعکس – از آنجایی که این بازار یکی از نقدشونده ترین بازارهای موجود با سطح بالایی از خریداران و فروشندگان است که دائماً معامله می کنند، قیمت ارز تمایل دارد فقط با افزایش های کوچک حرکت کند.

نوسانات در بازار فارکس

به عنوان یک معامله گر منضبط، می توانید از نوسانات بازار استفاده کنید. بیایید به 3 نکته ای که باید در حین معاملات در طول نوسانات در نظر بگیرید، نگاهی بیاندازیم:

متنوع بمانید

نقدینگی برای ثبات قیمت در بازار ضروری است و نقدینگی بیشتر به معنای نوسانات کمتر است. زمانی که معامله‌گران برای خرید و فروش دارایی‌ها کمبود دارند، حتی معاملات کوچک می‌توانند به دلیل افزایش ریسک و غیرقابل پیش‌بینی بودن، تأثیر زیادی بر قیمت‌ها داشته باشند.

جنگ های تجاری

برای هر معامله گر فارکس، پیمایش در طبیعت دائماً نوسان و اغلب آشفته بازار فارکس می تواند دلهره آور به نظر برسد. اما درک چگونگی انجام این کار یک مهارت ضروری برای کسانی است که به دنبال استفاده از بی ثباتی ارز جهانی و بهره مندی از مزایای آن هستند. با حرکات و نوسانات مداوم، نوسانات بازار چیزی است که همه معامله گران فارکس باید یاد بگیرند که آن را مدیریت کنند تا به موفقیت برسند.

عواملی وجود دارد که بر آنها تأثیر می گذارد نوسانات فارکس:




منبع: https://the5ers.com/navigating-market-volatility/

متداول ترین ابزار برای تعیین نوسانات یک ابزار اندازه گیری انحراف استاندارد آن است که اندازه گیری تعداد قیمت ها از میانگین آنها در بازه های زمانی مناسب اندازه گیری می شود.

اندازه گیری نوسانات هر ابزار خاص می تواند کار دشواری باشد. با این حال، چندین روش برای ارزیابی نوسانات یک ابزار وجود دارد.

معامله گران روزانه با نوسانات بالا در بازارها رشد می کنند، زیرا شانس بیشتری برای به دست آوردن سریع سودهای بزرگ را فراهم می کند. با این حال، این همچنین به معنای پذیرفتن خطرات بیشتر از ضررهای بزرگتر در صورت حرکت بازار در برابر آنها است.

سرمایه گذاری منظم و استراتژیک در طول زمان، حتی در زمان رکود در بازار، می تواند منجر به سود بلندمدت شود. با بهره‌گیری از کاهش قیمت‌ها با مشارکت‌های منظم، می‌توانید دارایی‌های بیشتری را به دست آورید که مزایای بیشتری را در آینده به همراه دارد.

زمانی که بازار غیرقابل پیش بینی است، معامله گران اغلب روی آن تمرکز می کنند استراتژی های کوتاه مدت به منظور تضمین سود سریع و کاهش ریسک. این معمولاً شامل هدف گذاری برای سودهای سریع به جای سرمایه گذاری بلندمدت است.

به طور مرتب سرمایه گذاری کنید