آموزش WORD دوره نرم افزار ورد مجتمع آموزشی بازتاب علم | آموزشگاه کاسپین تبریز

وقتی شما مهارتی را آموزش می‌بینید، بدون شک تمایل دارید که بتوانید از طریق آن اقدام به کسب درآمد کنید. آموزش ورد یکی از مهارت های هفتگانه است که در دوره‌های آموزش ICDL تدریس می‌شود. شما با گذراندن این دوره و دریافت مدرک بین‌المللی آن، می‌توانید پیشنهادات شغلی مختلفی را برای خود به ارمغان آورده و وارد بازار کار بشوید. استفاده کنید تا در نهایت متنی جذاب و گیرا داشته باشید. با کمک نرم افزار ورد Word می‌توانید نوشته‌های خود را ویرایش کرده و فاصله و نیم‌فاصله‌های آن‌ها را نیز تنظیم کنید. این برای نگارش متون فارسی بسیار عالی است و می‌تواند سرعت کار شما را بیشتر کند.

مطالبی که در دوره ورد یاد می گیرید.

لازم به ذکر است که این نرم افزار با داشتن قابلیتهای خاص و کاربردی جزء بهترین نرم افزارهای اداری می باشد. یکی از متداولترین واژه پردازها، نرم افزار WORD می باشد. منظور از واژه پرداز همان تایپ و ویراستاری می باشد، که نرم افزارهای واژه پرداز امکان نگارش، ویرایش اسناد، قالب بندی و چاپ اسناد را مهیا می سازند. این نرم افزار محصول شرکت مایکروسافت می باشد که در بسته نرم افزاری مایکروسافت آفیس قرار دارد و می توان از آن به عنوان پرطرفدارترین محصول این شرکت نام برد.

سرفصل‌های دورۀ طراحی حرفه‌ای کاربرگ با نرم افزار ورد – Word 2021

در کلاس های اموزش ورد کامپیوتر مدرک فنی حرفه ای بین المللی به کارآموزان اعطا میشود و افراد میتوانند به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند. شناخته‌شده‌ترین قابلیت ورد نوشتن متن در این نرم‌افزار است. گاهی نوشتن متن به همان سادگی همیشگی نیست و باید عملیات متفاوتی روی آن‌ها انجام دهید. بنابراین در فصل چهارم از دوره آموزش ورد به شما یاد می‌دهیم که چگونه تغییرات یا افکت‌های گرافیکی روی نوشته‌های خود ایجاد کنید. اگر می‌خواهید در کار با نرم‌افزار ورد کاملا ماهر شوید، پیشنهاد می‌کنیم از سایر دوره‌های آموزشی مرتبط با این نرم‌افزار کاربردی استفاده کنید.

ما در موسسه آموزشی بازتاب علم امکان تهیه کتب مورد نظر را برای شما کارجویان عزیز فراهم آورده ایم، فقط کافیست برای تهیه کتاب با ما تماس بگیرید. راهنمای تمام مراحل نصب و فعال سازی لایسنس در صفحۀ بعد از پرداخت به شما نشان داده می‌شود. صفحه مرورگر خود را پس از پایان فرایند خرید نبندید و اگر به هر دلیلی، صفحه را بستید و از سایت خارج شدید، نگران نباشید. همه‌چیز در پنل کاربری شما برای همیشه باقی می‌ماند و می‌توانید مجدد با ورود به سایت و مراجعه به پنل کاربری خود، لایسنس را دریافت کنید و مراحل نصب و فعال‌سازی را بخوانید. این دوره ثمرۀ تجربیات 16 ساله ما و کار مستقیم با نرم‌افزار و طراحی و تهیۀ بیش از 5000 کاربرگ طی این مدت زمان است. پس مطمئن باشید این دوره شامل نکات و ترفندهای ضروری برای یک معلم و کاملا پروژه محور و کاربردی است.

آموزش WORD دوره نرم افزار ورد مجتمع آموزشی بازتاب علم | آموزشگاه کاسپین تبریز

این کتاب رو به تمام دوستانی که تازه میخوان ورد یاد بگیرن پیشنهاد میکنم حتی کسی که ورد بلدند یه نگاه گذرایی داشته باشند مطمئنا مطالب آموزنده‌ای را خواهند یافت. مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام‌به‌گام، مصور و بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش‌آموزان و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است. در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف دانشگاهی به دلیل دشوار شدن درک تعاریف خودداری شده است. بسیار عااالی آموزشی ویژه بازار کار و به همراه نکات و تکنیک هایی که هیج کجا نمی توان آموخت. از دیگر مزیت های این مجموعه ، آموزشی روان با فن بیان بسیار قوی و کیفیت تصویر و صدای بالا می باشد که باعث ایجاد انگیزه در ادامه دادن این مجموعه تا پایان دوره می شود.

  • در این آموزش که زیر مجموعهآموزش آفیس 2019 میباشد قصد داریم تمامی بخش های این نرم افزار کاربردی را بررسی کنیم.
  • سلام درود وخداقوت به شما عزیز وبزرگوار.پیامبر میفرمایند زکات علم به یاد دادن آن است.
  • در این پکیج جامع به آموزش مجموعه نرم افزار های آفیس در 40 ساعت ویدیو آموزشی خواهیم پرداخت که تمرکز اصلی بر روی نرم افزار ورد، پاورپوینت و اکسل خواهد بود.
  • این دوره با بیانی ساده و صمیمی و در عین حال دقیق برای یک معلم آماده شده است.
  • تایپ ده انگشتی یکی از مهارت های مهم در کار با کامپیوتر است که در این دوره آموزشی ویدیویی شما با اصول تایپ ده انگشتی که از اموزش های سایت لیندا است آشنا می شوید.
  • مدرسین ما آموزش را از سطح مبتدی و مقدماتی شروع کرده، این دوره برای افراد مبتدی یا کسانی که آشنایی کمی با نرم افزار ورد دارند مناسب است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج