آیا ChatGPT واقعا می تواند به شما در کسب درآمد در بازار فارکس کمک کند؟

👉 ما را از دست ندهید ایده های معاملاتی فارکس

به طور کلی، او پیشنهاد می‌کند که در حالی که پلتفرم‌های هوش مصنوعی می‌توانند مفید باشند، معامله‌گران باید از محدودیت‌های خود آگاه باشند و سؤالات خاصی بپرسند تا بیشترین بهره را از آنها ببرند.

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/chatgpt-in-the-forex-market/👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

ببینید چگونه می تواند به معامله گران کمک کند تا تجارت خود را بهبود بخشند، به ویژه در تجارت سود.

در این ویدیو، به طور اجمالی آنچه که ChatGPT قادر است و انجام نمی دهد از نظر کمک به ما برای سودآوری بیشتر مرور خواهیم کرد.

👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، در خبرنامه ما ثبت نام کنید.

25 ژانویه 2023 | 4:15 بعد از ظهر | وبلاگ پیشرفته فارکس

25 ژانویه 2023 | ساعت 4:15 بعد از ظهر
وبلاگ پیشرفته فارکس

chatgpt برای معامله گران و معامله گران فارکس

بررسی سائول از پلتفرم هوش مصنوعی را تماشا کنید ChatGPT

با این حال، سائول خاطرنشان می کند که بازار فارکس به جای روند، به یک بازار دامنه دار تمایل دارد و به استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال مانند میانگین متحرک، خطوط روند و شاخص های حرکت برای شناسایی روندها و تعیین توقف ضرر و گرفتن سطوح سود اشاره می کند.

وبلاگ پیشرفته فارکس

سائول خاطرنشان می کند که چت GPT، یک پلت فرم محبوب هوش مصنوعی، تا سال 2021 داده دارد و ممکن است برای ارائه اطلاعات فعلی مفید نباشد. شائول به استراتژی حمل و نقل تجاری اشاره می کند که برای آن عملی نیست تجارت پروپوزال به دلیل نرخ سود منفی او همچنین در مورد استراتژی دنبال کردن روند برای معاملات فارکس بحث می کند که شامل شناسایی روندهای جفت ارز و وارد کردن معاملات در همان جهت است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج