اتاق فرار چیست؟ مرکز بازی‌های‌فکری و اتاق فرار تهران-آل اسکیپ

بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید. با توجه به گفته مردمان روستا کسی از آن زمان خاتون را ندید و حتی بعد مرگ کاووس نیز خبری از خاتون نشد. در این اسکیپ روم شما به خانه کاووس و خاتون که اکنون متروکه ای ترسناک شده است می روید تا سرنوشت خاتون را کشف کنید. مدت زمان این اتاق فرار ۷۵ دقیقه است و برای گروه های ۴ تا ۸ نفره مناسب می باشد. اتاق فرار ابتدا به تهران وارد شد، پس از آن به کرج و بعد به شیراز.

اگر قرار باشد برخی از شرایط را در دنیای واقعی تجربه کنیم ممکن است هزینه‌های بسیاری را از جهات مختلف اعم از اخلاقی، اجتماعی یا حتی اقتصادی متحمل شویم. از طرف دیگر خیلی از ما دوست داریم خودمان را در شرایط بغرنج قرار دهیم تا بتوانیم ذهن خود را بسنجیم که در شرایط غیر عادی یا وحشتناک چطور عمل خواهد کرد. بعد از مراجعه به این تخفیف، از قسمت دکمه پرداخت پایین صفحه مبلغ خرید خود را وارد کرده و سپس با وارد کردن این کد، مبلغ خرید خود را با تخفیف پرداخت کنید. ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند. افزونه‌های دیگری مانند دلهره، هیجان هم در اتاقهای فرار وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما پیشنهاد میکنیم. بله، ما خوشحال خواهیم شد اگر برای جشن زادروز خود و دوستانتان یا برنامه های سورپرایز مجموعه برین گیم سنتر را انتخاب کنید.

روستای دهبار مشهد در طرقبه؛ منطقه ای ییلاقی با طبیعت بکر و ۴ ‏فصل

پانزده دقیقه قبل از شروع سانس در لوکیشن مجموعه حاضر شوید شما قبل و در حین بازی توسط شخص گیم مستر راهنمایی شده و آموزش‌های لازم رو می‌بینید. در صورتی که تمام مراحل را به درستی طی کرده باشید بلافاصله بلیط برای شما صادر خواهد شد. نیازی به چاپ بلیط نیست و در هر مرحله اگر با سوال یا مشکلی مواجه شدید، از طریق پشتیبانی شبانه روزی کیش تخفیف راهنمایی دریافت خواهید کرد.

اتاق های فرار می تونن مجموعه ای از معماها و وظایف، بدون تِم و داستان تخفیف اتاق فرار باشند. اما در عین هدف سازنده و مثبتی که اتاق فرار دنبال می کند ، ظاهر داستان ها و دکور بازی ها شاید این اندازه در نگاه اول مثبت جلوه نکنند. موضوع داستان های اتاق فرار بسیار متنوع بوده و با رشد روز افزون آن در سخت افزار ، تنوع موضوع های آن روز به روز بیشتر نیز می شود. در بیان ساده تر می توان گفت هر موضوعی که در سینما و بازی های کامپیوتری و یا مسابقات تلویزیونی و یا حتی کتاب های داستان و غیره وجود دارد ، در اتاق فرار نیز موضوعیت دارد. اولین اتاق فرار در ایران و در تهران در سال ۱۳۹۵ شروع به بهره برداری کرد و زمانی نبرد تا به امروز که به یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین تفریح های کشور در میان تمامی سنین تبدیل شده است.

  • برای موفقیت در این بازی گروهی، تا حد امکان وظایف را بین اعضای تیم تقسیم کنید تا هر فرد مسئول حل بخشی از چالش‌ها باشد.
  • اتاق فرار قوانین ساده ای داره و حالاکه تعداد نفرات اتاق فرار و زمان اسکیپ روم رو متوجه شدید میتونیم بریم سراغ بقیه قوانین.
  • اتاق فرار (کارما) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است.
  • قیمت اتاق فرار هم دقیقا به تعداد شما بستگی داره اما قیمت بلیط اتاق فرار هر نفر از 95 هزار تومان به بالا هست که این قیمت برخی مواقع با تخفیف اسکیپ روم کمتر هم خواهد شد.
اتاق فرار چیست؟ مرکز بازی‌های‌فکری و اتاق فرار تهران-آل اسکیپ

اتاق فرار انیگما سعی کرده تو طراحی اتاق فرار و طراحی معمای اتاق فرار فضایی رو ایجاد کنه که شما از موضوع بازی به شدت لذت ببرید و ی خاطره خیلی خوب از اتاق فرار رو برای خودتون بسازید. گیم مسترهای اسکیپ روم انیگما هم همیشه سعی میکنن لحظات شادی رو برای شما رقم بزنن تا بهترین خاطره اتاق فراری خودتون رو داشته باشید. اتاق فرار (جامانده) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله جیحون تهران واقع شده است. اتاق فرار (کارما) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است. اتاق فرار (خانواده کالینز ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهر آرا واقع شده است. جذابیت این بازی، دسته جمعی بودن آن و هیجانی است که در یک فضای واقعی تجربه می کنید.

اتاق فرار تسخیر

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج