احساسات منعکس کننده افزایش فدرال رزرو در ماه ژوئن

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/eur-usd-outlook-sentiment-reflecting-feds-hike-in-june/

سوگیری برای یورو در نمودار 4 ساعته نزولی است. EUR/USD با توجه به 30-SMA به عنوان مقاومت، کاهش یافته است. در عین حال، RSI از زمان شروع روند نزولی از سطح 50 عبور نکرده است که حرکت نزولی قوی را نشان می دهد.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس تایلند هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران ETF هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

قیمت در حال حاضر زیر سطح کلیدی 1.0755 معامله می شود که به عنوان مقاومت عمل می کند. پشتیبانی بعدی در سطح 1.0700 است. از آنجایی که خرس ها قوی هستند، قیمت احتمالا به زودی از سطح کلیدی 1.0700 خارج خواهد شد.

اخبار مثبت از واشنگتن منجر به افزایش سهام جهانی شد و باعث عقب نشینی در وضعیت امن دلار شد. با این حال، فعالیت های تجاری به دلیل تعطیلات در بخش هایی از اروپا، از جمله بریتانیا و ایالات متحده، به طور کلی کاهش یافت.

توجه به زودی به این درک معطوف خواهد شد که تضمین توافق تنها یک گام در فرآیند است و کسب توافق از مجلس و سنا تا 5 ژوئن همچنان یک چالش مهم است. جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد که اگر کنگره سقف بدهی را تا 5 ژوئن افزایش ندهد، دولت نکول خواهد کرد.

رویدادهای کلیدی EUR/USD امروز

بازارهای پول اکنون منعکس کننده 62 درصد احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو با 25 واحد پایه در ماه ژوئن هستند، در حالی که یک هفته پیش این احتمال وجود داشت که تقریباً 26 درصد بود.

دلار در این ماه با این حدس و گمان حمایت می شود که چرخه افزایش نرخ بهره آمریکا ممکن است به سرعت پیش بینی شده به دلیل نشانه هایی از قدرت اقتصادی به پایان نرسد. داده های روز جمعه نشان داد که هزینه های مصرف کننده ایالات متحده بالاتر از حد انتظار در آوریل و افزایش تورم بود.

چشم انداز امروز EUR/USD نزولی است. دلار در روز دوشنبه کاهش جزئی را تجربه کرد زیرا توافق سقف بدهی ایالات متحده باعث افزایش ریسک پذیری در بازارهای مالی شد. در نتیجه، جذابیت دلار به عنوان یک پناهگاه را کاهش داد. با این وجود، دلار با از دست دادن جایگاه خود در روز دوشنبه، موقعیت خود را در برابر یورو حفظ کرد.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.