احساس ریسک در داده های مثبت ایالات متحده بهبود می یابد

با این حال، اقتصاددانان پیش بینی می کنند که با رکود صنعت مسکن، بازار کار آرام خواهد شد و بیکاری در سال 2023 افزایش خواهد یافت.

رویدادهای کلیدی EUR/USD امروز

چشم انداز امروز یورو/دلار آمریکا صعودی است. در پاسخ به داده‌های دلگرم‌کننده که نشان می‌دهد با کاهش تورم و قوی ماندن بازار کار، اعتماد مصرف‌کننده ایالات متحده در دسامبر به بالاترین حد خود در هشت ماه گذشته رسیده است، دلار تضعیف شد.

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/eur-usd-outlook-risk-sentiment-improves-on-positive-us-data/

هیئت کنفرانس گزارش داد که شاخص اعتماد مصرف کننده آن از 101.4 در نوامبر به 108.3 در این ماه بهبود یافته است که بالاترین رقم از آوریل است. اقتصاددانان پیش بینی کردند که این شاخص روی 101.0 باشد.

بر اساس ارزیابی مصرف کنندگان از وضعیت فعلی اقتصاد و بازار کار، شاخص وضعیت فعلی از 138.3 در ماه گذشته به 147.2 در این ماه افزایش یافت. بر اساس انتظارات کوتاه مدت مصرف کنندگان از اقتصاد، مشاغل و بازار کار، شاخص انتظارات از 76.7 به 82.4 رسید.

اگر گاوها قدرت کافی را جمع آوری کنند، ممکن است بتوانند بالاتر از مقاومت محدوده بشکنند و روند صعودی را تأیید کنند. با این حال، اگر سطح 1.0670 قوی بماند، ممکن است قیمت به سطح حمایت از محدوده کاهش یابد.

کارفرمایان معمولاً پس از داشتن مشکل در پر کردن موقعیت‌های شغلی در طول همه‌گیری COVID-19، تمایلی به اخراج کارمندان ندارند، حتی اگر در صنعت فناوری و بازار املاک از دست رفته باشد، جایی که نرخ وام بسیار حساس است.

67٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.