اخبار و فهرست پیگیری روزانه فارکس: AUD/CAD

AUD که نزدیک به پایین‌ترین سطح خود در ایالات متحده معامله می‌شد، پیش از آن که داده‌های مشاغل استرالیا آن را به بالاترین حد روزانه در سراسر جهان برساند، در حال افزایش بود.

PBoC تعمیر روزانه USD/CNY خود را تنظیم کرد فقط کمتر از 7.15، حدود 680 پیپ قوی‌تر از تخمین‌ها و بزرگترین از نوامبر

توجه داشته باشید که AUD/CAD در R1 (.8960) از Pivot Pointهای امروزی مقداری پشتیبانی پیدا می کند. در همان زمان، یک الگوی پرچم صعودی احتمالی را در چارچوب زمانی 15 دقیقه تشکیل می دهد.

معاون مدیر لی چونلین از کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین این را به اشتراک گذاشت دو سیاست جدید برای حمایت از مشاغل غیر دولتی به زودی راه اندازی خواهد شد

مجوزهای ساختمانی آمریکا برای ماه ژوئن: 1.44 میلیون (پیش بینی 1.46 میلیون؛ قبلی اصلاح شده بالاتر به 1.5 میلیون)؛ مسکن شروع می شود کاهش -8.0٪ در متر / متر اما بهتر از حد انتظار و هنوز در سطح قبل از همه گیری.

AUD/CAD 15 دقیقه فارکس نمودار بر اساس تلویزیون

از جدید ما استفاده کنید نقشه حرارتی ارز برای مشاهده سریع یک نمای کلی بصری از عملکرد قیمت بازار فارکس! 🔥 🗺️

AUD/CAD 15 دقیقه فارکس

و اکنون به عناوینی که در معاملات گذشته بازارها را تکان داد:

عناوین تازه بازار و داده های اقتصادی:

قیمت جهانی گندم پس از پایان قرارداد غلات با اوکراین توسط روسیه افزایش یافت و هشدار داد که کشتی هایی را که به سمت بنادر اوکراین می روند به عنوان اهداف نظامی بالقوه برخورد خواهد کرد.

آیا خرید AUD منجر به شکستن الگوی روند نزولی AUD/CAD خواهد شد؟

مازاد تجاری سوئیس از 4.4 میلیارد فرانک فرانک در ژوئن به 3.3 میلیارد فرانک فرانک فرانک در ماه ژوئن کاهش یافت زیرا صادرات 1.7 درصد متر در متر کاهش یافت در حالی که واردات 3.7 درصد رشد کرد.

نظرسنجی سه ماهه NAB استرالیا نشان داد که اعتماد تجاری با 1 درصد افزایش به -3 رسیده است در حالی که شرایط کسب و کار با کاهش قابل توجهی کسب و کارها در سه ماهه دوم 8 امتیاز به 9+ کاهش یافته است.

همپوشانی جفت های AUD 15 دقیقه

استرالیا خالص اضافه کرد 32.6 هزار شغل در ماه ژوئن در مقابل 15 هزار مورد انتظار، 76.6 هزار مورد قبلی. این نرخ بیکاری از 3.6% به 3.5% کاهش یافت زیرا نرخ مشارکت با کاهش 0.1% به 66.8% رسید.

دلار استرالیا در اوایل امروز بزرگترین محرک بازار بود، به لطف یک یا دو مشت داده های قوی مشاغل استرالیا و اقدامات دولت چین برای تحریک اقتصاد خود.

PBoC یک پارامتر را افزایش داد در تامین مالی شرکت‌های بزرگ بر اساس ارزیابی‌های احتیاطی کلان (MPA) به 1.5 از 1.25، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به نسبت دارایی‌های خود در خارج از کشور وام بیشتری بگیرند.

داده های سخت مشاغل استرالیا و اقدامات محرک چین باعث شد تا معامله گران دلار استرالیا را خریداری کنند!


AUD/CAD که نزدیک به پایین ترین سطح خود در هفته بود، قبل از اینکه نفسی بکشد تا منطقه 0.8980 پرید.

اعداد قوی تر از حد انتظار بازار کار استرالیا به بانک مرکزی استرالیا (RBA) فرصت می دهد تا در صورت نیاز نرخ های بهره خود را بالاتر ببرد.

آیا این جفت برای شکست صعودی تنظیم شده است؟

ذخایر هفتگی نفت ایالات متحده EIA برای هفته منتهی به 14 جولای 2023: -71 میلیون بشکه تا 457.4 میلیون بشکه، همچنان بالاتر از میانگین پنج ساله در این زمان از سال

این جفت می‌تواند قبل از اینکه فروشنده‌های کافی وارد شوند، به سمت دسته روان‌شناختی 0.9000 یا اوج‌های قبلی 0.9020 حرکت کنند.

به طور شگفت انگیزی داده های نیروی کار استرالیا و اقدامات محرک ضعیف دولت چین، AUD را در اوایل امروز افزایش داد.

در همین حال، بانک خلق چین (PBoC) (الف) نرخ مرجع USD/CNY خود را کمتر از حد انتظار تعیین می کند و (ب) کاهش قوانین خود برای اجازه ورود سرمایه بیشتر، فعالیت اقتصادی در بزرگترین شریک تجاری استرالیا را تحریک می کند.

قبل از حرکت، فهرست پیگیری دیروز ICYMI به تجارت بالقوه ادامه روند AUD/NZD قبل از انتشار اطلاعات بازار کار استرالیا نگاه کرد. حتما ببینید آیا هنوز هم بازی خوبی است یا خیر!

ژاپن اولین مازاد تجاری سالانه را ثبت کرد در 23 ماه به دلیل رشد 1.5 درصدی صادرات در سال در حالی که واردات در ژوئن 12.9 درصد کاهش یافت.

معاملات آتی سهام آمریکا پس از ناامید شدن درآمد تسلا و نتفلیکس، کاهش یافت

این یکی را از نزدیک تماشا کن، ای!


منبع: https://www.babypips.com/news/daily-forex-watchlist-2023-07-20

جهش بالاتر از اوج های امروزی به این معنی است که AUD/CAD از الگوی کانال نزولی خود شکسته است.

درخواست های بیکاری ایالات متحده در ساعت 12:30 بعد از ظهر به وقت گرینویچ آغاز می شود
شاخص تولید فیلی فدرال رزرو در ساعت 12:30 بعد از ظهر به وقت گرینویچ

اعتماد مصرف کننده منطقه یورو در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت گرینویچ
فروش خانه های موجود در ایالات متحده در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت گرینویچ
شاخص پیشرو CB ایالات متحده در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت گرینویچ
اعتماد مصرف کننده GfK بریتانیا در ساعت 11:01 شب به وقت گرینویچ

قیمت‌های تولیدکننده آلمان در ژوئن 0.1 درصد سالانه افزایش یافت – پایین‌ترین رقم از نوامبر 2020 – در مقابل 0.0 درصد مورد انتظار، 1.0 درصد سالانه در ماه مه.

اخبار اقدام قیمت