پوند به دنبال دلار سقوط می کند. پیش بینی تا 2023/07/20


کاهش قابل توجه تورم در بریتانیای کبیر به شدت به پوند ضربه زد، درست مانند کاهش نرخ تورم آمریکا بر دلار آمریکا. بعدش چی؟ بیایید در مورد آن بحث کنیم و یک برنامه تجاری برای آن ایجاد کنیم GBPUSD.

پیش بینی اساسی هفتگی برای پوند استرلینگ

من دژاوو دارم کاهش قیمت مصرف کننده از 8.7 درصد به 7.9 درصد سالانه در بریتانیا در ماه ژوئن، حداقل سطح در 15 ماه گذشته، باعث سقوط پوند شد. آیا اخیراً چنین چیزی ندیده ایم؟ به یاد داشته باشید، دلار آمریکا در برابر ارزهای اصلی در اواسط ژوئیه کاهش یافت زیرا شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا به 3 درصد در ژوئن کاهش یافت. همین اتفاق برای GBPUSD.

آمار واقعی تورم بریتانیا برای اولین بار در پنج ماه گذشته بالاتر از انتظارات بلومبرگ بود. این رکود باعث شد بازار اوراق مشتقه سقف نرخ مورد انتظار REPO را به 5.85 درصد کاهش دهد که دو هفته پیش 6.5 درصد برآورد شده بود. بازده اوراق قرضه بریتانیا کاهش یافت و شاخص‌های سهام به دلیل انتظارات مبنی بر اینکه بانک انگلستان اقتصاد را بیش از حد خفه نکند رشد کرد و این سیاست را تشدید کرد.

انتظارات بازار برای اوج نرخ REPO

منبع: وال استریت ژورنال

با کاهش قیمت‌های مصرف‌کننده و سرعت رشد تورم اصلی، شانس افزایش نرخ‌های استقراض 50 واحد پایه از 5 درصد به 5.5 درصد در ماه اوت از 60 درصد به 40 درصد کاهش یافت. بازار مشتقه پیش بینی می کند که نرخ REPO احتمالا 25 واحد افزایش خواهد یافت. بلومبرگ می‌گوید در عین حال، BoE برنامه‌های خود برای تشدید سیاست‌های خود را در ماه سپتامبر و نوامبر لغو نخواهد کرد.

اگرچه CPI کاهش یافته است، اما همچنان بهتر از اروپا و ایالات متحده به نظر می رسد. انتظار می رود بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو قبل از پایان چرخه یک یا دو اقدام سختگیرانه داشته باشند. با این حال، BoE کار بیشتری برای انجام دارد، همچنین به این دلیل که دستمزدها در بحبوحه کمبود نیروی کار ناشی از اختلال در روابط اقتصادی ناشی از برگزیت به سرعت در حال افزایش است. داده‌های تورم ژوئن اجازه نمی‌دهد اندرو بیلی آرام شود.

روند تورم بریتانیا، ایالات متحده و منطقه یورو

منبع: بلومبرگ

با این حال، توجه داشته باشید که کاهش بیشتر قیمت‌های مصرف‌کننده در بریتانیای کبیر، سقف نرخ پیش‌بینی‌شده REPO را کاهش می‌دهد و بر روی GBPUSD در میان نزدیک شدن به پایان انقباض فدرال رزرو. استرلینگ در حال حاضر موقعیت پیشرو در رقابت ارزی G10 را به دلیل تورم ماه ژوئن از دست داده است و خطر سقوط بیشتر از فرانک سوئیس، یک رهبر جدید، وجود دارد.

کاهش نرخ تورم جهانی سیگنال خوبی برای ارزهای دور چرخه ای از جمله پوند استرلینگ است. فرود نرم در ایالات متحده، بهبود اقتصادی چین، و رکود صفر منطقه یورو و بریتانیا، پایه محکمی برای رشد تولید ناخالص داخلی جهانی خواهد بود. علاوه بر این، با توجه به دستمزدها و قیمت های بالا، بانک انگلستان به سختی نمی تواند نرخ REPO را به 5.75٪ برساند. این شرایط و نزدیک شدن به پایان انقباض فدرال رزرو، محدودیت ها را محدود می کند GBPUSDپتانسیل اصلاحی

برنامه معاملاتی هفتگی برای GBPUSD

بازده این جفت ارز بالاتر از 1.299-1.301 یا اصلاح از پشتیبانی در 1.28 باید برای باز کردن بلندمدت میان مدت استفاده شود. GBPUSD.

نمودار قیمت EURUSD در حالت زمان واقعی

محتوای این مقاله منعکس کننده نظر نویسنده است و لزوماً بیانگر موضع رسمی LiteFinance نیست. مطالب منتشر شده در این صفحه فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به عنوان ارائه مشاوره سرمایه گذاری برای اهداف دستورالعمل 2004/39/EC در نظر گرفته شود.

به این مقاله امتیاز دهید:

{{ارزش}} ( {{count}} {{title}} )




منبع: https://www.litefinance.org/blog/analysts-opinions/the-pound-sinks-following-the-dollar-forecast-as-of-20072023/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج