از ذهنیت راجر فدرر یاد بگیرید چگونه در بازار موفق شوید

بنابراین، برای مقاله امروز، ما قصد داریم چند درس از ذهنیت اسطوره بزرگ تنیس راجر فدرر وام بگیریم. در تلاش برای تسلط بر مهارت تنیس، او مجبور بود بر موانع ذهنی مختلفی غلبه کند.

“همیشه سعی کنید نکات مثبت را پیدا کنید.”

با یک هدف مشخص و مشخص، انجام آن آسان تر خواهد بود چوب به برنامه معاملاتی، به آن اعتماد کنید و در مسیر زندگی تجاری نهایی خود باقی بمانید.

به کارگیری نکات اسطوره تنیس برای زمین برای موفقیت در بازار مالی

“بدون انگیزه بودن اشکالی ندارد.”

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/roger-federers-mental-toughness-on-the-court-as-an-analogy-for-succeeding-in-the-market/

وقتی به دقت نگاه می کنیم، متوجه می شویم که آنچه که او باید بر آن غلبه می کرد، با آنچه ما به عنوان تاجر باید بر آن غلبه کنیم چندان متفاوت نیست. بیایید نگاهی به ۷ کلید راجر برای غلبه بر موانع ذهنی بیندازیم در مسیر عظمت

🔥فراموش نکنید وارسی فستیوال تجاری ما که در بریتانیا برگزار خواهد شد. این بزرگترین گردهمایی آموزشی در اروپا خواهد بود🔥

در حال توسعه شما مهارت های معاملاتی زمان می برد و منحنی یادگیری طولانی است. اشکالی ندارد که بعد از باخت کمی احساس شکست کنید یا بعد از یک شب بی خوابی کمتر انرژی داشته باشید. فراز و نشیب یک فرآیند طبیعی یادگیری، بهبود و تسلط بر هر موضوع یا مهارتی است.

با پیشرفت، اهداف و خواسته های شما برای شما واضح تر می شود. تا زمانی که جرقه کوچکی دائماً در درون شما وجود داشته باشد و شما را به سمت اهدافتان سوق دهد، می توانید موفق شوید.

در رابطه با اولین نکته در این لیست، اگر قصد دارید در هر کاری عالی شوید، آماده باشید تا برای طولانی مدت متعهد شوید.

اگر 100% بدهید، هرگز دلیلی وجود ندارد که به خودتان شک کنید یا در یک مهمانی متأسفانه در مورد اینکه چرا همه چیز درست نشد، بیفتید. از دانستن اینکه شما بهترین تلاش خود را کردید بسیار لذت بخش است. اگر در حین انجام این کار شکست خوردید، به برنامه معاملاتی خود بازگردید، به آن اعتماد کنید و ببینید چه چیزی باید تغییر یا اصلاح شود. اگر نیاز به یادگیری بیشتر دارید، این کار را انجام دهید. هر چه که لازم است، خودتان را بردارید و بهترین تلاش را برای آن انجام دهید.

در نهایت راجر به ما می گوید که همیشه بهترین تلاش خود را بکنیم. اگر در حین تلاش خود موفق شویم، می دانیم که چیز خاصی به دست آورده ایم. اگر ما شکست می خوریم در حالی که 100% نمی دهیم، هیچ کس مقصر شکست ما نیست جز خودمان.

دادگاه به عنوان قیاس برای موفقیت در خلاصه بازار

اما همانطور که راجر توضیح می دهد، در حالی که ما می خواهیم 100٪ مواقع کامل باشیم، در واقعیت، این یک استاندارد غیرممکن است. اگر بپذیریم که قرار است داشته باشیم شکست ها اینجا و آنجا، می‌توانیم برای استخراج نکات مثبت هر شکست تلاش کنیم.

👉 ما را از دست ندهید ایده های معاملاتی فارکس

در مورد معامله، اگر به خود اعتماد داشته باشید، در نهایت به طرح معاملاتی خود اعتماد خواهید کرد. ما به طور مفصل در مورد اهمیت طرح معاملاتی شما نوشته ایم، بنابراین اگر لازم است به عقب برگردید و آن را بررسی کنید، لطفاً انجام دهید.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج