از 95 دلار تا 125000 دلار در کمتر از 30 روز

  • چگونه مدیریت ریسک را با شخصیت تجاری خود تنظیم کردید؟
    تجارت با اندازه های کوچکتر همانطور که اشاره کردم تمام وقت کار می کنم. من یک روز اختصاص داده ام برای مشخص کردن نمودارهایم برای یافتن تنظیمات بالقوه.
    در ابتدا، اندازه های لات دیوانه وار را مبادله می کردم. گاهی اوقات کار می کرد و بیشتر اوقات این کار را نمی کرد. متوجه شدم که وقتی با اندازه‌های پایین‌تر معامله می‌کنم، اضطرابم کاهش می‌یابد و مجبور نیستم از تلفنم مراقبت کنم – «تا مطمئن شوم همه چیز خوب است».

  • یک لحظه کلیدی در حرفه تجارت خود را توصیف کنید.
    یک لحظه کلیدی در حرفه معاملاتی من زمانی بود که قدرت اهرم و فارکس را درک کردم. من یک حساب 150 دلاری را در 3 هفته به 5 رقم رساندم. درست است، من آن حساب را در عرض 3 روز منفجر کردم، اما به من نشان داد که وقتی مهارت و مؤلفه‌های ریسک را به دست آوردم، به معنای واقعی کلمه می‌توانم به اندازه کافی برای چاپ پول خودم مهارت داشته باشم.
    من همیشه در جوانی علاقه مند بودم تجارت سهام را یاد بگیرم. اما وقتی فهمیدم اهرم در این فضا چگونه کار می‌کند، می‌دانستم که اگر برنامه‌ای برای مدیریت مؤثر ریسک داشته باشم، روزی این مجموعه مهارت می‌تواند زندگی من را تغییر دهد.

داشبورد حساب Bootcamp 75 هزار دلاری Kaci

حساب 100 هزار دلاری Bootcamp Kaci

ما با Kaci در مورد برنامه معاملاتی، بینش و درس‌هایی که در حین معامله در بازار فارکس و پلتفرم ما به عنوان یک معامله‌گر سرمایه‌گذاری شده کسب کرده بود، صحبت کردیم.

حساب بوت کمپ 75 هزار دلاری Kaci

4 مه 2023 | ساعت 3:48 بعد از ظهر
مصاحبه با معامله گران

از 95 دلار تا 125000 دلار در کمتر از 30 روز - مصاحبه با PM Kaci

“وقتی شما با اندازه های پایین تر معامله می کنید، اضطراب من کاهش می یابد.” این نصیحت کاسی است.

  • منابع آنلاینی را که در توسعه تجارت شما مهم بودند به اشتراک بگذارید. نام ها و پیوندها قابل تقدیر است.
    من کانال یوتیوب
    فارکس من گروه بازرگانی
👉 اگر می خواهید دعوت نامه ای برای وبینارهای زنده، ایده های معاملاتی، استراتژی معاملاتی و مقالات فارکس با کیفیت بالا دریافت کنید، امضا کنید برای خبرنامه ما

آمار پیشرفته اکانت 100 هزار دلاری بوت کمپ Kaci

  • به طور خلاصه برنامه معاملاتی خود را توضیح دهید و اینکه چگونه به موفقیت شما کمک می کند.
    برنامه معاملاتی من در درجه اول شامل معکوس کردن معاملات با ابزار ترکیبی اصلاحات فیبوناچی و توسعه است. به طور خاص، نمایشی که بر روی اصلاحات کم عمق و اهداف شکست خورده تمرکز دارد. زمانی که به هدف نرسیده، معکوس را حداقل به سطح 38.2 فیبوناچی مبادله می کنم.

مصاحبه با معامله گران

4 مه 2023 | 3:48 بعد از ظهر | مصاحبه با معامله گران

Kaci J، 38 ساله، از ایالات متحده آمریکا.

Kaci با موفقیت پشت سر گذاشت برنامه بوت کمپ و در حال حاضر موفق به کسب 5 درصد و دریافت بودجه بیشتر شده است. او یکی از معامله‌گرانی است که توسط The5ers تامین مالی می‌شود و یک حساب ۱۲۵ هزار دلاری با بودجه Bootcamp معامله می‌کند.

مصاحبه با کاسی را تماشا کنید

داشبورد حساب Bootcamp 100 هزار دلاری Kaci

آرم 5ers

  • قدرت ذهنی/روانی شما چیست و چگونه آن را توسعه دادید؟
    برای من، وقتی فقط روی فرآیند تمرکز می کنم، و خودم را با یک ایده تجاری ازدواج نمی کنم، می توانم به راحتی احساسات را از هم جدا کنم. وقتی در این فضا کار می‌کنم، زمانی که معامله‌ای به‌خوبی پیش نمی‌رود… می‌توانم به سرعت زیان‌هایم را کاهش دهم، دوباره ارزیابی کنم و دوباره به آن نزدیک شوم. من به سرعت آموختم که این روش بهترین است و همیشه به من این امکان را می دهد که با یک ذهن روشن و صاف فکر کنم. وقتی منیت و غرور در میان است، که اگر راستش را بخواهم گاهی اوقات درگیر می شوند، زمانی است که خودم را از نظر ذهنی ضعیف می بینم.
    دیدن نتایجی که هنگام کار از یک مکان فرآیند به دست می‌آورم همان چیزی است که به توسعه استحکام ذهنی برای معامله کمک کرد.
  • آیا می خواهید چیز دیگری را با ما به اشتراک بگذارید؟

  • تجارت برای The5ers چه تفاوتی با تجارت توسط خودتان دارد؟
    احساس مسئولیت پذیری و همچنین احساس امکان وجود دارد. بازگشت به قدرت اهرم … تامین مالی به معامله گر به معنای واقعی کلمه امکان نامحدودی در کسب درآمد بالقوه را می دهد. مسلماً، یک معامله گر به احتمال زیاد هنوز با برخی از چالش هایی که به تنهایی روبرو می شود، روبرو خواهد بود، اما قطعاً یک حس مسئولیت پذیری در بازی وجود دارد.
  • کمی از خودت برایمان بگو.
    من اهل منطقه متروی دیترویت در ایالات متحده هستم. من یک دوقلو هستم. دوقلو من علاقه ای به یادگیری تجارت ندارد، بنابراین هیچ ژنتیکی در این علاقه وجود ندارد. من 6 سال است که به طور مداوم در 2 تا 3 سال گذشته مبادله می کنم. من تمام وقت کار می کنم و تجارت می کنم و تشخیص داده ام که معاملات نوسانی و معاملات روزانه بهترین کار را برای سبک زندگی من دارند.
  • چالشی را که در حرفه تجارت خود با آن روبرو بودید و چگونه بر آن غلبه کردید با ما در میان بگذارید؟
    امروز هم با چالش هایی روبرو هستم. من متوجه شده ام که وقتی اینقدر درگیر یک راه اندازی تجارت بالقوه می شوم و ذهنم به آن چسبیده است، تمایل دارم منطق را از پنجره بیرون بیاورم. بارها و بارها ثابت می شود که یک شکست است.
    من این کار را با اولین اکانت آزمایشی خود با The5ers انجام دادم. زمانی بود که احساساتم را از ایده تجارت جدا کردم و فقط روی فرآیند تمرکز کردم، زمانی بود که موفقیت را دیدم.
    همانطور که اشاره کردم، این چیزی است که من هنوز با آن مبارزه می کنم، اما باید دور شوم – تمرکز مجدد و جمع بندی مجدد.

ما را دنبال کنید: 👉یوتیوب 👉 لینکدین 👉 اینستاگرام 👉 توییتر 👉 TradingView




منبع: https://the5ers.com/from-95-to-125000/

  • چقدر طول کشید تا به یک معامله گر ثابت تبدیل شوید، و چه جنبه هایی را تغییر دادید که به شما کمک کرد تا یک معامله گر ثابت شوید؟
    این چیزی است که من هنوز روی آن کار می کنم – روزانه. وقتی به قوانین پایبندم، ثابت قدم هستم. وقتی این کار را نمی‌کنم و اجازه می‌دهم احساسات تسلط پیدا کنند – هر بار باختم. من فکر می کنم این حوزه چیزی است که برای تسلط بر آن نظم و انضباط زیادی لازم است.
  • چه مدت است که معامله می کنید؟
    تقریبا 6 سال. در طول 2 تا 3 سال گذشته، زمانی است که من جدی شدم. من یک تاجر تاب هستم.

  • استراتژی شما برای گذراندن موفقیت آمیز سطح اول The5ers چه بود؟
    من با یک ابزار ترکیبی اصلاح فیبوناچی و توسعه و تجزیه و تحلیل بازه زمانی چندگانه معامله می کنم. نمایشنامه ای که من معامله می کنم “80/20” نام دارد. من آن را اختراع یا کشف نکردم. اما وقتی برای اولین بار یاد گرفتم عاشقش شدم.
    این 80/20 نامیده می شود زیرا زمانی که قیمت یک برگشتی کم عمق داشته باشد، کمتر از سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2، 80٪ از زمان قیمت در سطح پسوند فیبوناچی کم عمق متوقف می شود و معکوس می شود تا حداقل به 38.2 بازگردد. در 20٪ مواقع، قیمت به پسوند فیبوناچی منطبق ادامه می یابد و دنباله را تکمیل می کند.
    این تنظیمات می توانند در هر بازه زمانی اتفاق بیفتند. 15 دقیقه، 1 ساعت، 4 ساعت، روزانه، هفتگی یا حتی ماهانه. وقتی تجزیه و تحلیل بازه زمانی را کامل کردید، شناسایی آن واقعا قدرتمند و آسان است.

آمار پیشرفته اکانت بوت کمپ 75 هزار دلاری Kaci

👉 برای بررسی ما اینجا را کلیک کنید برنامه های تامین مالی

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج