یورو پس از نشست سیاست بانک مرکزی اروپا، سود خود را معکوس کرد

بعداً در روز، بانک مرکزی اروپا تصمیم خود را درباره نرخ اعلام خواهد کرد. اگرچه احتمال افزایش 50 واحد بر ثانیه وجود دارد، اما موقعیت یابی در بازار برای افزایش 25 واحد بر ثانیه است.

معامله گران EUR/USD بر جلسه سیاست پولی بانک مرکزی اروپا تمرکز خواهند کرد. پس از این نشست، آنها همچنین به سخنرانی کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا خواهند پرداخت.

چشم انداز فنی EUR/USD: خرس ها در سطح کلیدی 1.1050 اندکی قدرت نشان می دهند

چشم انداز فنی EUR/USD
نمودار چشم انداز فنی EUR/USD

همانطور که انتظار می رفت، فدرال رزرو نرخ بهره را تا محدوده 5.00٪ -5.25٪ افزایش داد. با این حال، این کار را بدون استفاده از زبانی در بیانیه سیاست خود انجام داد که می‌گفت افزایش نرخ‌های اضافی را «پیش‌بینی می‌کند».

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس تایلند هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

فدرال رزرو بازارها را از احتمال کاهش نرخ بهره در سال جاری دور کرده است. با این حال، بازارها همچنان آنها را قیمت گذاری می کنند. احتمال فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره در ژوئن کمی بالاتر از 10 درصد است.

شکاف اختلاف نرخ بین ایالات متحده و اروپا در حال بسته شدن است زیرا قیمت بازار در بانک مرکزی اروپا بیشتر از فدرال رزرو افزایش می یابد. این اخیرا به ارزهای اروپایی کمک کرده است.

سوگیری در نمودار 4 ساعته صعودی است زیرا قیمت بالاتر از 30-SMA و RSI بالای 50 معامله می شود، همه نشانه هایی از قوی تر بودن گاوها هستند. با این حال، خرس ها نیز با ساختن یک شمع بزرگ قدرت خود را نشان داده اند. گاوها بالاتر از سطح مقاومت 1.1050 شکسته بودند، اما خرس ها برای معکوس کردن شکست وارد شدند.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

علاوه بر این، معامله گران از نزدیک بیانیه بانک مرکزی اروپا و کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور کریستین لاگارد را برای سرنخ هایی در مورد روند آینده نرخ های بهره زیر نظر خواهند داشت. در حال حاضر بازارها بر این باورند که بانک مرکزی اروپا هنوز افزایش نرخ بهره را به پایان نرسانده است.

رویدادهای کلیدی EUR/USD امروز

آیا شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگزاران فارکس اسلامی هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

اگر گاوها نتوانند بالاتر از 1.1050 معامله کنند، ممکن است قیمت بیشتر سقوط کند و به زیر 30-SMA بشکند. شکستن زیر SMA به معنای تغییر در احساسات و آزمایش مجدد سطح حمایت 1.0949 است.

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض دید زیادی از بازارها و موسسات مالی مختلف است. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/eur-usd-outlook-euro-reverses-gains-after-ecb-policy-meeting/

افزایش نرخ بهره روز چهارشنبه توسط فدرال رزرو ممکن است آخرین افزایش در یک رشته تاریخی افزایش باشد. فصل جدیدی را در مدیریت بهبود اقتصادی پس از همه گیری آغاز کرد.

چشم انداز امروز یورو/دلار آمریکا اندکی صعودی است. دلار در روز پنجشنبه پس از اینکه فدرال رزرو پیشنهاد کرد ممکن است چرخه انقباض تهاجمی خود را متوقف کند، ضعیف بود. با این حال، یورو پس از افزایش 0.57 درصدی در روز چهارشنبه، برخی از افزایش ها را کاهش داد.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر.

ثاقب اقبال

  • فدرال رزرو پیشنهاد کرد که ممکن است چرخه انقباض تهاجمی خود را متوقف کند.
  • شکاف اختلاف نرخ بین ایالات متحده و اروپا در حال بسته شدن است.
  • احتمال اینکه فدرال رزرو شروع به کاهش نرخ بهره در ژوئن کند در حال حاضر کمی بیشتر از 10 درصد است.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج