استرالیایی تشویق می شود. پیش بینی از 06.06.2023


بانک مرکزی استرالیا به تشدید سیاست های پولی ادامه می دهد. در میان تمایل فدرال رزرو برای متوقف کردن آن در ماه ژوئن، این رویکرد حمایت می کند محترم تجمع گاوهای AUD رانندگان دیگری نیز دارند. بیایید در مورد این موضوع صحبت کنیم و یک برنامه معاملاتی ترسیم کنیم

تحلیل بنیادی ماهانه دلار استرالیا

تابستان در بازارهای مالی با شگفتی های متعدد آغاز شد. اگر گزارش مشاغل ایالات متحده در ماه می شگفتی خوشایند بود، تصمیم عربستان سعودی برای کاهش تولید نفت به میزان یک میلیون بشکه در روز باعث نگرانی هایی شد و تصمیم بانک مرکزی استرالیا یک شوک واقعی بود. در آستانه نشست ژوئن RBA، اوراق مشتقه شانس 66 درصدی را برای حفظ نرخ نقدی در 3.85 درصد نشان دادند و در واقع، این نرخ با 25 واحد افزایش به 4.1 درصد رسید. AUDUSD با صعود به بالاترین سطح 1.5 ماهه از این تصمیم استقبال کرد.

علیرغم شتاب گرفتن قیمت‌های مصرف‌کننده در آوریل از 6.3 درصد به 6.8 درصد و لحن جنگ طلبانه فیلیپ لو، که قول داده بود تمام اقدامات لازم را برای بازگرداندن تورم به هدف 2 تا 3 درصد انجام دهد، تنها 30 درصد از کارشناسان بلومبرگ انتظار دوازدهمین افزایش نرخ را داشتند. پس از استراحت در اواسط بهار اگر فدرال رزرو رویکرد “انتظار و دیدن” را در پیش گرفته است، چرا بقیه نباید همین کار را انجام دهند؟ بانک مرکزی استرالیا تصمیم دیگری گرفت و این تصمیم گاوهای AUDUSD را تشویق کرد تا پیش بروند.

پویایی تورم استرالیا و نرخ بهره RBA

منبع: بلومبرگ

بر اساس گزارش Credit Suisse Group، نرخ بهره RBA ممکن است تا 4.6 درصد افزایش یابد که به معنای دو افزایش دیگر نرخ در چرخه فعلی به میزان 25 واحد پایه است. اوج تخمینی نزدیک به 4.8٪ است که توسط RBA هنگام مدل‌سازی سناریوهای طولانی نبرد تورمی استفاده می‌شود. اگر بانک مرکزی قاطع باقی بماند، واگرایی در سیاست پولی از روند صعودی AUDUSD حمایت خواهد کرد. استرالیا رانندگان صعودی دیگری نیز دارد.

پیش از این، خریداران AUD روی بهبود اقتصادی پررونق چین پس از قرنطینه شرط بندی می کردند. اکنون، آنها بر روی ریسک پذیری جهانی متمرکز شده اند. از ابتدای سال، به دلیل انعطاف‌پذیری اقتصاد ایالات متحده، شگفتی‌های خوشایند درآمد شرکت‌ها و هیاهوی هوش مصنوعی، S&P 500 11 درصد افزایش یافته است و نزدک کامپوزیت بیش از 26 درصد افزایش یافته است. پس از گزارش مشاغل قوی در ایالات متحده، سرمایه گذاران به اقتصاد طلایی، ترکیبی از اقتصاد قوی و کاهش تورم ایمان آورده اند. این یک محیط مساعد برای دارایی های پرخطر ایجاد می کند و استرالیا نیز به دلیل فعالیت معامله گران حمل و نقل در حال تقویت است.

دینامیک نرخ RBA مورد انتظار

منبع: بلومبرگ

به نظر من، واگرایی در سیاست های پولی بانک مرکزی استرالیا و فدرال رزرو و ریسک پذیری قوی جهانی در نیمه دوم سال ممکن است با عامل بهبود سریع اقتصادی در چین تکمیل شود. تا کنون، داده های داخلی چین قوی را دوست ندارد، اما دیر یا زود، چیزهای مثبت از آسیا خواهد آمد. در نتیجه، گاوهای AUDUSD مزیت سوم را به دست خواهند آورد که به آنها امکان می دهد روند را افزایش دهند.

ماهانه محترم طرح معاملاتی

بنابراین، در مورد چشم‌انداز جفت تحلیل شده، یک مثبت متوسط ​​وجود دارد که نشان می‌دهد لانگ‌های AUDUSD وارد شده روی 0.652 نگه داشته شده و به آنها اضافه شود. اهداف اولیه 0.673 و 0.679 هستند.

نمودار قیمت AUDUSD در حالت زمان واقعی

محتوای این مقاله منعکس کننده نظر نویسنده است و لزوماً بیانگر موضع رسمی LiteFinance نیست. مطالب منتشر شده در این صفحه فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و نباید به عنوان ارائه مشاوره سرمایه گذاری برای اهداف دستورالعمل 2004/39/EC در نظر گرفته شود.

به این مقاله امتیاز دهید:

{{ارزش}} ( {{count}} {{title}} )




منبع: https://www.litefinance.org/blog/analysts-opinions/aussie-is-encouraged-forecast-as-of-06062023/

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج