اطلاعات ضعیف خدمات ایالات متحده سوخت شورت USD

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

در ماه مه، بخش خدمات ایالات متحده رشد حداقلی را تجربه کرد، با کاهش سفارشات جدید که به کاهش قیمت های پرداخت شده توسط مشاغل برای نهاده ها کمک کرد. این کاهش به پایین ترین حد خود در سه سال اخیر رسید و به طور بالقوه به فدرال رزرو در تلاش هایش برای مبارزه با تورم کمک کرد.

قابل ذکر است، در جریان مذاکرات بین شرکت‌های بزرگ ژاپنی و اتحادیه‌ها در ماه مارس، توافق‌هایی برای ایجاد بیشترین افزایش دستمزد در 30 سال اخیر حاصل شد. این اقدام به دلیل نیاز به پرداخت غرامت به کارگران برای افزایش هزینه های زندگی انجام شد.

علاوه بر این، کازوئو اوئدا، رئیس بانک ژاپن، بر اهمیت حفظ یک سیاست فوق العاده سست تاکید کرده است. هدف او دستیابی به تورم ۲ درصدی بانک مرکزی به طور پایدار و پایدار همراه با افزایش دستمزدها است.

رویدادهای کلیدی USD/JPY امروز

تلاش دوم نشان داد که قیمت قبل از اینکه خرس ها دوباره قدرت را در دست بگیرند، به بالاترین سطح خود رسید. قیمت در حال حاضر به سطح حمایت 139.00 نزدیک می شود. خرس های داده شده در کنترل هستند. این احتمال وجود دارد که قیمت به زیر 139.00 برسد تا پشتیبانی 137.75 را دوباره آزمایش کنید.

ثاقب اقبال یک تحلیلگر بازار، تاجر صندوق سرمایه گذاری و مربی است که از سال 2011 با تجزیه و تحلیل و محتوای آموزشی خود به صنعت خدمت می کند. نویسنده در معرض بازارها و موسسات مالی مختلف قرار دارد. او به‌خاطر بررسی‌های معاملات روزانه‌اش و تحلیل‌های بازه زمانی متعدد شهرت دارد.

مشاهده همه پست های ثاقب اقبال


منبع: https://www.forexcrunch.com/usd-jpy-price-analysis-us-services-data-fueling-usd-shorts/

با این حال، داده‌های منتشر شده در روز سه‌شنبه نشان می‌دهد که مدتی طول می‌کشد تا تاثیر این افزایش دستمزدها احساس شود.

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلتفرم های تجارت کپی هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

در جای دیگر، داده های دولتی منتشر شده در روز سه شنبه نشان داد که دستمزدهای واقعی ژاپن سیزدهمین کاهش ماهانه متوالی را در ماه آوریل تجربه کرده است. این کاهش نشان دهنده بهبود آهسته دستمزدها با وجود رشد مداوم تورم مصرف کننده است.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر

ثاقب اقبال

  • دلار آمریکا در برابر ارزهای اصلی کمتر از بالاترین حد خود در 2-1/2 ماه اخیر باقی ماند.
  • در ماه می، بخش خدمات ایالات متحده رشد حداقلی را تجربه کرد.
  • دستمزد واقعی ژاپن در ماه آوریل سیزدهمین کاهش ماهانه متوالی را تجربه کرد.
تحلیل قیمت USD/JPY امروز نزولی است. پس از انتشار داده‌های ضعیف غیرمنتظره خدمات ایالات متحده در روز دوشنبه، دلار آمریکا در برابر ارزهای اصلی پایین‌تر از بالاترین سطح 2-1/2 ماه اخیر باقی ماند. این داده ها بیشتر انتظارات را تقویت کرد که فدرال رزرو فعالیت های خود را در جلسه متوقف کند.

خرس USD/JPY در نمودار 4 ساعته با فشار دادن قیمت به زیر 30-SMA و RSI به زیر 50 تسخیر شده است. این نشان دهنده تغییر در احساسات است. اگرچه گاوها سعی کردند بالاتر از سطح کلیدی 140.00 معامله کنند، اما نتوانستند این حرکت را حفظ کنند. در نتیجه، قیمت دوباره به زیر سطح سقوط کرد.

سرمایه گذاران منتظر هیچ گونه انتشار کلیدی از سوی ایالات متحده یا ژاپن نیستند، بنابراین جلسه امروز احتمالاً آرام خواهد بود.

تحلیل فنی قیمت USD/JPY: مقاومت 140.00 باعث بازگشت نزولی می شود.

تحلیل فنی قیمت USD/JPY
نمودار 4 ساعته USD/JPY

آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسکالپینگ بروکرهای فارکس هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج