افزایش خطرات رکود پس از افزایش RBA

این جفت احتمالاً بدون هیچ داده اقتصادی کلیدی از ایالات متحده یا استرالیا تثبیت خواهد شد.

چشم انداز فنی AUD/USD: ادغام RSI به ضعف صعودی اشاره دارد.

چشم انداز فنی AUD/USD
نمودار 4 ساعته AUD/USD

چشم انداز AUD/USD امروز کمی نزولی است. خطر ورود استرالیا به رکود به طور قابل توجهی افزایش یافته است زیرا بانک مرکزی این هفته بازارها را با افزایش نرخ ها شگفت زده کرد.

68٪ از حساب های سرمایه گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه دهنده ضرر می کنند. باید در نظر داشته باشید که آیا می توانید ریسک بالای از دست دادن پول خود را بپذیرید یا خیر


منبع: https://www.forexcrunch.com/aud-usd-outlook-recession-risks-rise-after-rba-hike/آیا علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پلتفرم های تجارت کپی هستید؟ راهنمای دقیق ما را بررسی کنید-

در نمودار 4 ساعته، سوگیری برای AUD/USD صعودی است. در حالی که بالاتر از 30-SMA معامله می شود، قیمت به طور مداوم به اوج های جدید می رسد. این نشانه ای است که خریداران در کنترل هستند. علاوه بر این، RSI بالای 50 معامله می شود که به حرکت صعودی قوی اشاره دارد.

اقتصاد در حال حاضر با کاهش سرعت به سطوح زیر متوسط ​​روبرو شده است. داده های اخیر نشان می دهد که در سه ماهه مارس تنها 0.2 درصد رشد داشته است. پس از افزایش ناگهانی نرخ بهره در ماه مه و ژوئن، بازارها اکنون از احتمال دو افزایش دیگر به 4.6 درصد خبر می دهند.

رویدادهای کلیدی AUD/USD امروز

این تغییر رویکرد باعث شده بود که اقتصاددانان حداقل یک بار دیگر افزایش نرخ بهره و خطر واقعی رکود را در نظر بگیرند. این اولین رکود اقتصادی کشور در بیش از سه دهه است، بدون در نظر گرفتن رکود ناشی از همه گیری کووید-19 در سال 2020.

با این حال، در حالی که قیمت به بالاترین حد خود می رسد، RSI متوقف شده و به سمت پایین به سمت پایین منطقه اشباع خرید حرکت می کند. این نشانه ای از تضعیف حرکت صعودی است و ممکن است منجر به عقب نشینی به سمت 30-SMA و حمایت 0.6650 شود.

اکنون به دنبال تجارت فارکس هستید؟ در eToro سرمایه گذاری کنید!

بانک مشترک المنافع استرالیا در حال حاضر احتمال رکود اقتصادی در سال جاری را 50 درصد می داند. علاوه بر این، کاهش رشد به نرخ سالانه 0.7٪ در سه ماهه آخر و افزایش نرخ بیکاری به 4.7٪ تا اواسط سال 2024 را پیش بینی می کند.

توسط رضا خانتاراج

رضا خانتاراج